Перегляд зібрання за групою - Автори Голда, Надія Михайлівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 31 до 50 із 71 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Methodical recommendations201823-чер-2018Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Methodical recommendations201823-чер-2018Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations201214-лип-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу „Комерційна справа“ для студентів денної та заочної форм навчання факультету „Економіки і управління підприємствами“ спеціальності 6.030507 „Маркетинг“Дубик, Орест Іванович; Голда, Надія Михайлівна
Article26-кві-201624-тра-2016Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренціїКибало, Віталій; Голда, Надія Михайлівна; Kybalo, Vitaliy; Golda, Nadiya
Article18-вер-202023-гру-2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Monograph201825-чер-2018монографія реклама як інструмент маркетингуГолда, Надія Михайлівна; Поліщук, Наталя Володимирівна
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Місце маркетингових комунікацій в комплексі маркетингуКушнірук, Наталія; Голда, Надія Михайлівна; Kushniruk, Nataliia; Golda, Nadiya
Handbook9-жов-201930-жов-2019Навчальний посібник для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Шпилик, Світлана Василівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Article31-січ-20186-бер-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Learning Object201823-чер-2018Опорний конспект лекцій «Маркетингове моделювання»Голда, Надія Михайлівна
Course of lectures201811-чер-2018Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університетуГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object201823-чер-2018Опорний конспект лекцій з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Conference Abstract30-жов-202026-лис-2020Організаційно-економічний механізм формування туристичної сфериГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості медіа ринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Conference Abstract19-тра-202313-чер-2023Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікаційГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiia; Kulyk, Yliia
Article201227-тра-2013Особливості оцінювання конкурентоспроможностіГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Golda, Andrey; Polishchuk, Natalia
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості створення рекламного зверненняБілінська, Оксана; Голда, Надія Михайлівна; Bilinsky, Oksana; Golda, Nadiya
Article201220-тра-2013Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливості інвестиційної політики в туризміГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya