Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50573
Título: Вдосконалення надання основних послуг готельного підприємства (на прикладі ТОВ Готельний комплекс «Глобус»)
Outros títulos: Improvement of core service delivery at a hotel enterprise ("Globus" Hotel Complex LLC as a case of study)
Authors: Шпак, Любомир Вікторович
Shpak, Lubomyr
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Шпак Л.В. Вдосконалення надання основних послуг готельного підприємства (на прикладі ТОВ Готельний комплекс «Глобус») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. П. Вовк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 74 с.
Data de edición: Dec-2025
Submitted date: Dec-2025
Date of entry: 23-Dec-2025
Editor: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Вовк, Ірина Петрівна
Vovk, Iryna
Palabras chave: покращення
готель
ефективність
основні послуги
прибуток
підприємство
improvement
hotel
efficiency
basic services
profit
enterprise
Page range: 1-74
Resumo: Шпак Л. В. Вдосконалення надання основних послуг готельного підприємства (на прикладі ТОВ Готельний комплекс «Глобус») Кваліфікаційна робота магістра (74 с., 4 рис., 14 табл., 39 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2025. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних і розробленню практичних рекомендацій вдосконалення надання основних послуг готельного підприємства. У роботі досліджено сутність явища «основні послуги» підприємства готельної сфери. Концептуальні особливості здійснення основних послуг як пріоритетний напрям розвитку бізнесу, характеристика впливу культури та етикету на якість надання основних послуг в закладах готельно-ресторанної сфери. Проаналізовано основні фінансово-економічні показники досліджуваного закладу. Подано характеристику впливу культури та етикету на якість надання основних послуг в закладах готельно-ресторанної сфери. Досліджено вплив культури та етикету персоналу на якість надання основних послуг ТОВ «Готельний комплекс «Глобус». Запропоновано заходи з вдосконалення основних послуг ТОВ «Готельний комплекс «Глобус».
Shpak Lubomyr. Improvement of core service delivery at a hotel enterprise ("Globus" Hotel Complex LLC as a case of study) Master's qualification work (74 p.,4 figs., 14 tables, 39 lit. sources) to obtain the educational and qualification level "master" in specialty 241 "Hotel and restaurant business". Ivan Pulyu Ternopil National Technical University, Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2025. The master's thesis is devoted to the study of theoretical and development of practical recommendations for improving the provision of basic services of a hotel enterprise. The paper explores the essence of the phenomenon of "basic services" of a hotel enterprise. Conceptual features of the implementation of basic services as a priority direction of business development, characteristics of the influence of culture and etiquette on the quality of basic services in hotel and restaurant establishments. The main financial and economic indicators of the studied institution are analyzed. The influence of culture and etiquette on the quality of basic services in hotel and restaurant establishments is described. The influence of personnel culture and etiquette on the quality of basic services provided by LLC "Hotel Complex "Globus" was studied. Measures to improve the basic services of LLC "Hotel Complex "Globus" were proposed.
Content: ЗМІСТ ЗМІСТ................................................................................................................. 6 ВСТУП ............................................................................................................... 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ НАДАННЯ ОСНОВНИХ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА................................................................ 11 1.1. Сутність явища «основні послуги» підприємства готельної сфери ................................................................................................................. 11 1.2. Концептуальні особливості здійснення основних послуг як пріоритетний напрям розвитку бізнесу .............................................. 13 1.3. Характеристика впливу культури та етикету на якість надання основних послуг в закладах готельно-ресторанної сфери................ 16 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ НАДАННЯ ОСНОВНИХ ПОСЛУГ ТОВ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ГЛОБКС»............................................ 22 2.1 Загальна характеристика діяльності ТОВ «Готельний комплекс «Глобус»................................................................................................. 22 2.2 Аналізування основних фінансово-економічних показників досліджуваного закладу ....................................................................... 26 2.3. Характеристика впливу культури та етикету на якість надання основних послуг в закладах готельно-ресторанної сфери................ 35 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ОСНОВНИХ ПОСЛУГ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА.................................................... 41 3.1. Оцінювання впливу поведінки персоналу на якість надання основних послуг ТОВ «Готельний комплекс «Глобус» ................... 41 3.2. Формування моделі вдосконалення основних послуг досліджуваного закладу ....................................................................... 45 3.2.1. Концептуальна основа моделі ............................................45 3.2.2. Процесна карта послуг ........................................................46 3.2.3. Архітектура моделі (інструменти).....................................47 3.2.4. Система показників і управлінський цикл........................48 3.3. Розроблення заходів з вдосконалення основних послуг ТОВ «Готельний комплекс «Глобус» .......................................................... 50 3.3.1. Методичні засади та логіка формування заходів .............50 3.3.2. Зміст пропонованих заходів ...............................................50 3.3.3. Оцінювання економічної ефективності.............................51 3.3.4. Сценарний розрахунок ефекту (на 1 рік) ..........................52 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ, БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ................................................................................................... 54 4.1. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях................. 54 4.2. Рекомендації щодо організації безпечного простору в ТОВ «Готельний комплекс «Глобус», з позиції пожежної безпеки ......... 60 ВИСНОВКИ..................................................................................................... 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ................................................ 67 ДОДАТКИ........................................................................................................ 72 Додаток А. SOP‐шаблон....................................................................... 73 Додаток Б. Чек‐лист внутрішнього аудиту сервісу........................... 75 Додаток В. Форма журналу скарг (реєстр звернень гостя) .............. 76
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50573
Copyright owner: © Шпак Л.В., 2025
References (Ukraine): 1. Адаменко О.А. Концептуальні засади інноваційного розвитку підприємств // Наукові праці Національного університету харчових технологій. 2010. No 35. С. 5-10.
2. Андрушків Б.М., Мельник Л.М. Прикладні аспекти ринку інновацій: навч.посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. 108 с.
3. Андрушків Б.М. Інноваційна політика / Б.М. Андрушків, Ф.В. Бортняк, Ю.Я. Вовк та ін.; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно- Граф», 2012. 484 с.
4. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б., Мельник Л.М., Шерстюк Р.П., Співак С.М. Стратегія розвитку консалтингу в системі управління інноваційним розвитком підприємства // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Економічні науки: 36. наук, праць. Маріуполь: ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», Вип. 32. Т.1, 2016. С. 141-149.
5. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня "магістр" всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання "Безпека в надзвичайних ситуаціях" / В.С.Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 156 с.
6. Бойко О.Б. Комбіновано-інноваційні підходи до формування організаційного механізму управління чинниками ефективної діяльності підприємства в умовах економічних ризиків): колективна монографія / О.Б. Бойко, Л.М. Мельник, В.А. Паляниця, О.Б. Погайдак, Р.П. Шерстюк; за заг. ред. Б.М. Андрушківа. Тернопіль: ТзОВ «Терно-граф», 2015. 408 с.
7. Вишньоський О.А., Вовк І. П. Планування цифрового маркетингу для підприємств організації харчування // Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства. ІV Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів (м. Тернопіль, 7 – 8 грудня 2023 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 217с. С. 162-163.
8. Вишньоський О.А., Стойко І. І. Проблеми та перспективи HoReCa в Україні у контексті індустрії 4.0 // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 12 жовтня 2023 р.). Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. 384 с.
9. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник. 5-е вид., доп. Київ: Лібра, 2007.
10. Геєць В.М., Семиноженко В.П. Інноваційні перспективи України.Харків: Константа, 2006. 272 с.
11. Гринько Т.В. Формування системи управління інноваційним розвитком підприємств // Вісник Хмельницького національного університету. 2010. No4. Т.2. С. 39-43.
12. Гриньов А.В. Інноваційний розвиток промислових підприємств: концепція, методологія, стратегічне управління. Х.: ІНЖЕК, 2003. 308 с.
13. Іжевський В.В. Економічна суть інновації та інноваційної діяльності підприємств // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України. 2010. Вип. 20.3. С. 121-127.
14. Ілляшенко С.М., Біловодська О.А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монографія. Суми: Університетськакнига, 2010. 281 c.
15. Ілляшенко С.М. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія. Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. 623 с.
16. Інноваційний розвиток підприємства: навчальний посібник / За ред. П.П. Микитюка. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. 224 с.
17. Ємельянов О.Ю. Інноваційний розвиток підприємств: сутність, послідовність оцінювання та перешкоди на його шляху. Ефективна економіка. 2020. No 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8329 (дата звернення: 08.12.2022).
18. Захарченков О.С. Проблеми інноваційного розвитку промислових підприємств в Україні та формування стратегій інноваційних перетворень // Бізнес Інформ. No 2. 2012. С. 57-61.
19. Космидайло І. Інноваційна спрямованість як засіб економічного росту // Актуальні проблеми економіки. 2006. No6(60). С. 112-118.
20. Марченко О.В. Визначення необхідних і достатніх умов для інноваційного розвитку підприємства // Актуальні проблеми економіки. 2008. No6. С. 158-164.
21. Мосій О., Кужда Т. Сталий розвиток економіки та пріоритетні напрями інноваційної діяльності [Електронний ресурс] // Соціально-екномічні проблеми і держава. Вип. 1(4). 2011. Режим доступу : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11mobnid.pdf.
22. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л., Шерстюк Р. Організаційно- економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.
23. Міценко Н.Г., Міщук А.І. Розвиток підприємства на основі інформаційного та інноваційного потенціалу. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2016. No 4(236). С. 191-204.
24. Найдюк В.С. Сутність та передумови інноваційного розвитку підприємств. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. No 4. С. 251-263.
25. Офіційний сайт кампанії UA Plant-Based. Режим доступу: https://uaplantbased.com.ua/.
26. Трифилова А.О. Роль інновацій в процесі формування стратегії підприємства // Менеджмент в Україні і за кордоном. 2000. No 3. C. 34-38.
27. Флекситаріанство та його переваги // Українська молодь: Інтернет- версія всеукраїнської газети. Лютий 2022. Режим доступу: https://www.ukrmol.kiev.ua/2022/02/blog-post_29.html?m=1.
28. Харів П.С. Інноваційна діяльність підприємства та економічна оцінка інноваційних процесів: монографія. Тернопіль: «Економічна думка», 2003. 326 с.
29. Чорна М.В., Глухова С.В. Оцінка ефективності інноваційної діяльності підприємств: монографія. Харків: ХДУХТ, 2012. 210 с.
30. Список використаних джерел (за ДСТУ 8302:2015)
31. Parasuraman A., Zeithaml V. A., Berry L. L. SERVQUAL: A Multiple-Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality. Journal of Retailing. 1988. Vol. 64, No. 1. P. 12–40. URL: https://healthpartners.chistjosephhealth.org/wp- content/uploads/2018/09/Parasuraman-et-al-Journal-of-Retailing-1988-2.pdf (дата звернення: 16.12.2025).
32. ДСТУ ISO 9001:2015. Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT). URL: https://nuph.edu.ua/wp-content/uploads/2020/09/ДСТУ- ISO-9001-2015.pdf (дата звернення: 16.12.2025).
33. ISO 22483:2020 Tourism and related services - Hotels - Service requirements. URL: https://cdn.standards.iteh.ai/samples/73315/8ca7e90719b945e79cbc6adb268176b3 /ISO-22483-2020.pdf (дата звернення: 16.12.2025).
34. Внутрішні матеріали фінансово‐господарської діяльності ТОВ «Готельний комплекс «Глобус» за 2022–2024 рр. (звітні та аналітичні дані підприємства).
35. Vovk, I., Valášková, K., Vovk, Y., Vovk, O., & Palianytsia, V. (2025). E- business platforms for animation services in hospitality: Sustainable revenue models and digital transformation impact in European hotels (2022-2024). Economics, Management and Sustainability, 10(2), 61–80. https://doi.org/10.14254/jems.2025.10-2.4
36. Вовк І. П., Вовк Ю. Я. Цифровізація та стійкість ланцюгів постачання в умовах глобальної нестабільності: поєднання підходів проєктного аналізу та управління ланцюгами постачання // Матеріали МНТК „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“, Тернопіль, 28-29 травня 2025 року. 2025. С. 184–186.
37. Vovk, I., Vovk, O., Vovk, Y., & Palianytsia, V. Digital twins in hospitality management: Simulation-based decision models for efficiency optimization in Central Europe. Ekonomicko-manazerske spektrum, 2025, vol. 19, no. 2, pp. 44–59. DOI: 10.26552/ems.2025.2.44-59.
38. Vovk, I., Tson, O., Vovk, Y., Vovk, Y., & Rozhko, N. (2024). Mobility as a Service for tourism: Challenges and opportunities for meeting the needs of tourists in urban environments. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 9(2), 137-149.
39. Juracka, D., Vovk, I. The sharing economy in the Slovak Republic: Trends and Development Perspectives // Ekonomicko-manazerske spektrum. 2025. No 2. P. 12–29. https://doi.org/10.26552/ems.2025.2.12-29
Content type: Master Thesis
Aparece nas Coleccións241 — готельно-ресторанна справа

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Авторська довідка_Шпак.docx18,2 kBMicrosoft Word XMLVer/abrir
dyplom_Shpak L_V_2025.pdf941,86 kBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Ferramentas administrativas