Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50565
Title: Розробка 3D-гри жанру RPG на Unity
Other Titles: Development of a 3D RPG Game Using Unity
Authors: Ткачук, Роман Сергійович
Tkachuk, Roman
Bibliographic description (Ukraine): Ткачук Р.С., Розробка 3D-гри жанру RPG на Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / Р.С. Ткачук — Тернопіль: ТНТУ, 2025. — 101 с.
Issue Date: Δεκ-2025
Date of entry: 23-Δεκ-2025
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Supervisor: Бойко, Ігор Володимирович
UDC: 004.4
Keywords: 121
інженерія програмного забезпечення
ІГРОВЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
UNITY
КОМПОНЕНТНА АРХІТЕКТУРА
UML
SCRUM
ADVENTURE GUILD
GAME SOFTWARE
COMPONENT-BASED ARCHITECTURE
Abstract: У магістерській роботі розглянуто процес проєктування та розробки ігрового програмного забезпечення у жанрі пригодницької рольової гри. Проаналізовано предметну область, сформовано словник основних термінів, а також визначено функціональні та нефункціональні вимоги до програмного продукту. Особливу увагу приділено моделюванню взаємодії користувача з системою за допомогою діаграм варіантів використання та визначенню архітектурних рішень. У процесі проєктування обґрунтовано вибір компонентної архітектури, що дозволяє забезпечити модульність, масштабованість та зручність подальшого розвитку програмного забезпечення. Розглянуто ключові проєктні рішення, а також підхід до організації процесу розробки з використанням гнучкої методології Scrum. У розділі, присвяченому розробці програмного забезпечення, описано структуру проєкту, реалізацію основного функціоналу гри, створення компонентів та класів системи, а також розробку графічної складової, включаючи анімації персонажів і створення ігрових рівнів. Реалізація гри здійснювалася з використанням ігрового рушія Unity та мови програмування C#. Практичне значення роботи полягає у створенні працездатного прототипу ігрового програмного забезпечення, який може бути використаний як основа для подальшого розвитку, розширення функціональності та впровадження нових ігрових механік. Результати роботи можуть бути корисними для студентів тарозробників, які займаються створенням ігор з використанням компонентного підходу та сучасних інструментів ігрової індустрії. Апробація результатів магістерської роботи здійснювалася у формі написання та подання тез доповіді.
The thesis examines the process of designing and developing game software in the genre of an adventure role-playing game. The subject area is analyzed, a glossary of key terms is formed, and functional and non-functional requirements for the software product are defined. During the design process, the choice of a component-based architecture is substantiated, which ensures modularity, scalability, and convenience of further software development. Key design decisions are considered, as well as the approach to organizing the development process using the Scrum agile methodology. The section devoted to software development describes the project structure, implementation of the main game functionality, development of system components and classes, as well as the creation of graphical content, including character animations and game level design. The game was implemented using the Unity game engine and the C# programming language. The practical significance of the work lies in the development of a functional prototype of game software that can be used as a basis for further development, functional expansion, and implementation of new game mechanics. The results of the thesis may be useful for students and developers involved in game development using a component-based approach and modern tools of the game industry. The results of the master’s thesis were validated through the preparation and submission of conference theses.
Content: 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ВИМОГ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ...........................................................................................................10 1.1 Опис предметної області.....................................................................................10 1.2 Аналіз вимог.........................................................................................................11 1.2.1 Функціональні вимоги.................................................................................12 1.2.2 Нефункціональні вимоги.............................................................................13 1.2.3 Обмеження....................................................................................................15 1.3 Технології системи..............................................................................................16 2 ПРОЄКТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.......................................21 2.1 Архітектура системи та методологія розробки................................................21 2.1.1 Обрана архітектура системи........................................................................22 2.1.2 Методологія розробки проекту...................................................................23 2.2 Проєктування відношень між акторами і прецедентами.................................24 2.3 Визначення класів системи.................................................................................28 2.4 Аналіз взаємодії об’єктів за часом.....................................................................37 2.4.1 Сценарій виконання атаки...........................................................................37 2.4.2 Сценарій збору предметів............................................................................39 3 РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ....................................................43 3.1 Структура проекту...............................................................................................43 3.2 Реалізація основного функціоналу гри..............................................................45 3.3 Створення графічної складової та контенту гри..............................................55 3.3.1 Налаштування анімацій...............................................................................51 3.3.2 Створення рівнів...........................................................................................54 4 ТЕСТУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПІДТРИМКА ПРОЄКТУ.....................59 4.1 Тестування розробленого функціоналу.............................................................59 4.2 Підтримка програмного забезпечення...............................................................67 4.3 Можливості подальшого розвитку....................................................................68 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ..............725.1 Охорона праці......................................................................................................72 5.2 Забезпечення електробезпеки користувачів ПК...............................................75 ВИСНОВКИ...................................................................................................................78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................................80 ДОДАТКИ.......................................................................................................................... Додаток А – Апробація результатів............................................................................. Додаток Б – Лістинги коду описаних класів системи............................................... Додаток В – Знімки екрану у процесі гри................................................................... Додаток Г – Обкладинка гри........................................................................................
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50565
Copyright owner: @ Ткачук Роман Сергійович, 2025
References (Ukraine): 1. Hocking J. Unity in Action: Multiplatform game development in C#. 2nd ed. Manning Publications, 2018. 382 с. URL: https://www.manning.com/books/unityin-action-second-edition
2. Gibson Bond J. Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#. Addison-Wesley, 2014. 944 с. URL: https://www.pearson.com/us/higher-education/program/GibsonBond-Introduction-to-Game-Design-Prototyping-and-Development-From-Concept-toPlayable-Game-with-Unity-and-C/PGM100000.html
3. Unity Manual: Introduction to Unity. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/index.html
4. C# Scripting in Unity. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/ScriptingSection.html
5. Skeet J. C# in Depth. 4th ed. Manning Publications, 2019. 528 с. URL: https://www.manning.com/books/c-sharp-in-depth-fourth-edition
6, Animator Controller Documentation. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/class-AnimatorController.html
7. Navigation and Pathfinding in Unity. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/Navigation.html
8. Coroutines in Unity. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/Coroutines.html
9. Mixamo: Free 3D animations for games. Adobe, 2023. URL: https://www.mixamo.com/
10. 3D Models for Download. CGTrader, 2023. URL: https://www.cgtrader.com/
11. AccuRIG: Free Auto Rigging Tool. Reallusion, 2023. URL: https://actorcore.reallusion.com/auto-rig
12. Unity Asset Store. Unity Technologies, 2023. URL: https://assetstore.unity.com/
38. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи магістра для здобувачів спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення, всіх форм навчання / укладачі: Д. М. Михалик, Г. Б. Цуприк, В. М. Бревус, І. Я. Мудрик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 44 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/5031.
Content type: Master Thesis
Εμφανίζεται στις συλλογές:121 — інженерія програмного забезпечення

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Dyplom_Tkachuk_2025.pdf2,5 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Εργαλεία διαχειριστή