このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50565
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.advisorБойко, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorТкачук, Роман Сергійович-
dc.contributor.authorTkachuk, Roman-
dc.date.accessioned2025-12-23T13:28:04Z-
dc.date.available2025-12-23T13:28:04Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.identifier.citationТкачук Р.С., Розробка 3D-гри жанру RPG на Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / Р.С. Ткачук — Тернопіль: ТНТУ, 2025. — 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50565-
dc.description.abstractУ магістерській роботі розглянуто процес проєктування та розробки ігрового програмного забезпечення у жанрі пригодницької рольової гри. Проаналізовано предметну область, сформовано словник основних термінів, а також визначено функціональні та нефункціональні вимоги до програмного продукту. Особливу увагу приділено моделюванню взаємодії користувача з системою за допомогою діаграм варіантів використання та визначенню архітектурних рішень. У процесі проєктування обґрунтовано вибір компонентної архітектури, що дозволяє забезпечити модульність, масштабованість та зручність подальшого розвитку програмного забезпечення. Розглянуто ключові проєктні рішення, а також підхід до організації процесу розробки з використанням гнучкої методології Scrum. У розділі, присвяченому розробці програмного забезпечення, описано структуру проєкту, реалізацію основного функціоналу гри, створення компонентів та класів системи, а також розробку графічної складової, включаючи анімації персонажів і створення ігрових рівнів. Реалізація гри здійснювалася з використанням ігрового рушія Unity та мови програмування C#. Практичне значення роботи полягає у створенні працездатного прототипу ігрового програмного забезпечення, який може бути використаний як основа для подальшого розвитку, розширення функціональності та впровадження нових ігрових механік. Результати роботи можуть бути корисними для студентів тарозробників, які займаються створенням ігор з використанням компонентного підходу та сучасних інструментів ігрової індустрії. Апробація результатів магістерської роботи здійснювалася у формі написання та подання тез доповіді.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis examines the process of designing and developing game software in the genre of an adventure role-playing game. The subject area is analyzed, a glossary of key terms is formed, and functional and non-functional requirements for the software product are defined. During the design process, the choice of a component-based architecture is substantiated, which ensures modularity, scalability, and convenience of further software development. Key design decisions are considered, as well as the approach to organizing the development process using the Scrum agile methodology. The section devoted to software development describes the project structure, implementation of the main game functionality, development of system components and classes, as well as the creation of graphical content, including character animations and game level design. The game was implemented using the Unity game engine and the C# programming language. The practical significance of the work lies in the development of a functional prototype of game software that can be used as a basis for further development, functional expansion, and implementation of new game mechanics. The results of the thesis may be useful for students and developers involved in game development using a component-based approach and modern tools of the game industry. The results of the master’s thesis were validated through the preparation and submission of conference theses.uk_UA
dc.description.tableofcontents1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ВИМОГ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ...........................................................................................................10 1.1 Опис предметної області.....................................................................................10 1.2 Аналіз вимог.........................................................................................................11 1.2.1 Функціональні вимоги.................................................................................12 1.2.2 Нефункціональні вимоги.............................................................................13 1.2.3 Обмеження....................................................................................................15 1.3 Технології системи..............................................................................................16 2 ПРОЄКТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.......................................21 2.1 Архітектура системи та методологія розробки................................................21 2.1.1 Обрана архітектура системи........................................................................22 2.1.2 Методологія розробки проекту...................................................................23 2.2 Проєктування відношень між акторами і прецедентами.................................24 2.3 Визначення класів системи.................................................................................28 2.4 Аналіз взаємодії об’єктів за часом.....................................................................37 2.4.1 Сценарій виконання атаки...........................................................................37 2.4.2 Сценарій збору предметів............................................................................39 3 РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ....................................................43 3.1 Структура проекту...............................................................................................43 3.2 Реалізація основного функціоналу гри..............................................................45 3.3 Створення графічної складової та контенту гри..............................................55 3.3.1 Налаштування анімацій...............................................................................51 3.3.2 Створення рівнів...........................................................................................54 4 ТЕСТУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПІДТРИМКА ПРОЄКТУ.....................59 4.1 Тестування розробленого функціоналу.............................................................59 4.2 Підтримка програмного забезпечення...............................................................67 4.3 Можливості подальшого розвитку....................................................................68 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ..............725.1 Охорона праці......................................................................................................72 5.2 Забезпечення електробезпеки користувачів ПК...............................................75 ВИСНОВКИ...................................................................................................................78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................................80 ДОДАТКИ.......................................................................................................................... Додаток А – Апробація результатів............................................................................. Додаток Б – Лістинги коду описаних класів системи............................................... Додаток В – Знімки екрану у процесі гри................................................................... Додаток Г – Обкладинка гри........................................................................................uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject121uk_UA
dc.subjectінженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectІГРОВЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯuk_UA
dc.subjectUNITYuk_UA
dc.subjectКОМПОНЕНТНА АРХІТЕКТУРАuk_UA
dc.subjectUMLuk_UA
dc.subjectSCRUMuk_UA
dc.subjectADVENTURE GUILDuk_UA
dc.subjectGAME SOFTWAREuk_UA
dc.subjectCOMPONENT-BASED ARCHITECTUREuk_UA
dc.titleРозробка 3D-гри жанру RPG на Unityuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a 3D RPG Game Using Unityuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder@ Ткачук Роман Сергійович, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.4uk_UA
dc.relation.references1. Hocking J. Unity in Action: Multiplatform game development in C#. 2nd ed. Manning Publications, 2018. 382 с. URL: https://www.manning.com/books/unityin-action-second-editionuk_UA
dc.relation.references2. Gibson Bond J. Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#. Addison-Wesley, 2014. 944 с. URL: https://www.pearson.com/us/higher-education/program/GibsonBond-Introduction-to-Game-Design-Prototyping-and-Development-From-Concept-toPlayable-Game-with-Unity-and-C/PGM100000.htmluk_UA
dc.relation.references3. Unity Manual: Introduction to Unity. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/index.htmluk_UA
dc.relation.references4. C# Scripting in Unity. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/ScriptingSection.htmluk_UA
dc.relation.references5. Skeet J. C# in Depth. 4th ed. Manning Publications, 2019. 528 с. URL: https://www.manning.com/books/c-sharp-in-depth-fourth-editionuk_UA
dc.relation.references6, Animator Controller Documentation. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/class-AnimatorController.htmluk_UA
dc.relation.references7. Navigation and Pathfinding in Unity. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/Navigation.htmluk_UA
dc.relation.references8. Coroutines in Unity. Unity Technologies, 2023. URL: https://docs.unity3d.com/Manual/Coroutines.htmluk_UA
dc.relation.references9. Mixamo: Free 3D animations for games. Adobe, 2023. URL: https://www.mixamo.com/uk_UA
dc.relation.references10. 3D Models for Download. CGTrader, 2023. URL: https://www.cgtrader.com/uk_UA
dc.relation.references11. AccuRIG: Free Auto Rigging Tool. Reallusion, 2023. URL: https://actorcore.reallusion.com/auto-riguk_UA
dc.relation.references12. Unity Asset Store. Unity Technologies, 2023. URL: https://assetstore.unity.com/uk_UA
dc.relation.references38. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи магістра для здобувачів спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення, всіх форм навчання / укладачі: Д. М. Михалик, Г. Б. Цуприк, В. М. Бревус, І. Я. Мудрик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 44 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/5031.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
出現コレクション:121 — інженерія програмного забезпечення

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Dyplom_Tkachuk_2025.pdf2,5 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール