Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50556
Název: Розробка мобільного застосунку для відтворення контенту засобами Flutter
Další názvy: Development of a mobile application for content playback using Flutter
Autoři: Городиловський, Олександр Віталійович
Horodylovskyi, Oleksandr
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Городиловський О. В. Розробка мобільного застосунку для відтворення контенту засобами Flutter : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / О. В. Городиловський . — Тернопіль: ТНТУ, 2025. — 78 с.
Datum vydání: pro-2025
Date of entry: 23-pro-2025
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Supervisor: Цуприк, Галина Богданівна
Committee members: Луцик, Надія Степанівна
UDC: 004.9
Klíčová slova: 121
інженерія програмного забезпечення
Flutter
Dart
мобільний застосунок
мультимедійний контент
рекомендаційна система
аналіз емоцій
TensorFlow Lite
Firebase
TMDB API
mobile application
multimedia content
recommendation system
emotion analysis
Number of pages: 78
Abstrakt: Метою роботи є проєктування та розроблення кросплатформного мобільного застосунку для відтворення мультимедійного контенту з емоційноадаптивною взаємодією користувача на основі Flutter. Об’єктом дослідження є процес створення мобільних мультимедійних застосунків із персоналізованою подачею контенту та аналізом емоційного стану користувача. Предметом дослідження є методи, технології та архітектурні підходи для розробки застосунків на Flutter із використанням хмарних сервісів, TensorFlow Lite та рекомендаційних систем. Методи дослідження включають аналіз існуючих рішень, проєктування багатошарової архітектури, моделювання бази даних, розробку UML-діаграм, створення та оптимізацію модулів емоційного аналізу, тестування та оцінювання продуктивності. Робота охоплює створення мобільного застосунку для перегляду відеоконтенту: розробку інтерфейсу, мережеву взаємодію з TMDB API, налаштування Firebase, побудову рекомендаційного модуля та інтеграцію моделі визначення емоцій користувача. Застосунок реалізовано за архітектурою BLoC/Cubit із репозиторною моделлю, що забезпечує модульність, масштабованість та високий рівень тестованості, з акцентом на оптимізацію продуктивності та плавне відтворення контенту.
The purpose of the work is to design and develop a cross-platform mobile application for multimedia content playback with emotionally adaptive user interaction based on Flutter. The object of the study is the process of creating mobile multimedia applications with personalized content delivery and analysis of the user's emotional state. The subject of the study is methods, technologies and architectural approaches for developing applications on Flutter using cloud services, TensorFlow Lite and recommendation systems. Research methods include analysis of existing solutions, design of multi-layer architecture, database modeling, development of UML diagrams, creation and optimization of emotional analysis modules, testing and performance evaluation. The work covers the creation of a mobile application for viewing video content: interface development, network interaction with TMDB API, Firebase configuration, building a recommendation module and integration of a user emotion recognition model. The application is implemented using the BLoC/Cubit architecture with a repository model that provides modularity, scalability and a high level of testability, with an emphasis on performance optimization and smooth content playback.
Content: ВСТУП.......................................................................................................................... 8 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ВИМОГ ДО ПРОГРАМНОЇ СИСТЕМИ ............................... 10 1.1 Аналіз предметної області.................................................................................. 10 1.2 Постановка завдання та цілей ............................................................................ 12 1.3 Пошук акторів та варіантів використання ........................................................ 15 1.4 Опис ключових варіантів використання ........................................................... 17 РОЗДІЛ 2 ПРОЄКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ПРОГРАМНОЇ СИСТЕМИ........ 22 2.1 Вибір процесу розробки ..................................................................................... 22 2.2 Проектування архітектури системи................................................................... 25 2.3 Побудова схем бази даних .................................................................................. 29 2.4 Побудова UML-діаграм класів ........................................................................... 33 2.5 Вибір мови та середовища розробки................................................................. 36 2.6 Реалізація основних класів та методів .............................................................. 39 2.7 Розробка інтерфейсу користувача...................................................................... 42 РОЗДІЛ 3 ТЕСТУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПІДТРИМКА ...................... 45 3.1 Тестування програмної системи ........................................................................ 45 3.1.1 Види та план тестування ................................................................................. 51 3.1.2 Розробка тестових сценаріїв............................................................................ 54 3.2 Розгортання програмної системи та системні вимоги..................................... 57 3.3 Верифікація програмної системи....................................................................... 59 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ .............................................................................................................. 62 4.1 Охорона праці ...................................................................................................... 62 4.2 Фактори, що впливають на функціональний стан користувачів комп’ютерів................................................................................................................ 66 ВИСНОВКИ............................................................................................................... 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ................................................................. 72 ДОДАТКИ .................................................................................................................. 76 Додаток А. Тези конференції Додаток Б. Диск з роботою
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50556
Copyright owner: @ Городиловський Олександр Віталійович, 2025
References (Ukraine): 1. Cisco Annual Internet Report — Mobile multimedia consumption trends URL: https://www.cisco.com/c/en/us/solutions/service-provider/visual-networkingindex-vni/index.html
2. Ericsson Mobility Report 2023 — 4G/5G adoption URL: https://www.ericsson.com/en/reports-and-papers/mobility-report
3. Google Developers — Flutter Performance Overview URL: https://docs.flutter.dev/perf
4. ISO/IEC 23009-1 — DASH (Adaptive Streaming) URL: https://www.iso.org/standard/79329.html
5. YouTube Player API Documentation — Video playback basics URL: https://developers.google.com/youtube/v3
6. Netflix Research — Personalization & Recommendations URL: https://research.netflix.com
7. Google Architecture Guide for Mobile Apps URL: https://developer.android.com/topic/architecture
8. TensorFlow Lite Official Documentation URL: https://www.tensorflow.org/lite
9. ACM Survey on Emotion-Aware Systems (Affective Computing) URL: https://dl.acm.org/doi/10.1145/3374217
10. UML Use Case Modeling Guide — IBM URL: https://www.ibm.com/docs/en/rational-soft-arch/9.7.0?topic=modeling-use-case
11. ACM: Context-Aware Recommendation Systems Overview URL: https://dl.acm.org/doi/10.1145/3453154
12. OWASP Mobile Security Project – Mobile Application Security Verification Standard (MASVS) URL: https://owasp.org/www-project-mobile-security-testing-guide/
33. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи магістра для здобувачів спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення, всіх форм навчання / укладачі: Михалик Д.М., Цуприк Г.Б., Бревус В.М., Мудрик І.Я. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. – 44 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50316
Content type: Master Thesis
Vyskytuje se v kolekcích:121 — інженерія програмного забезпечення

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dyplom_Horodylovskyi_O_2025.pdf1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora