Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50556
Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.advisorЦуприк, Галина Богданівна-
dc.contributor.authorГородиловський, Олександр Віталійович-
dc.contributor.authorHorodylovskyi, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-12-23T11:16:52Z-
dc.date.available2025-12-23T11:16:52Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.identifier.citationГородиловський О. В. Розробка мобільного застосунку для відтворення контенту засобами Flutter : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / О. В. Городиловський . — Тернопіль: ТНТУ, 2025. — 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50556-
dc.description.abstractМетою роботи є проєктування та розроблення кросплатформного мобільного застосунку для відтворення мультимедійного контенту з емоційноадаптивною взаємодією користувача на основі Flutter. Об’єктом дослідження є процес створення мобільних мультимедійних застосунків із персоналізованою подачею контенту та аналізом емоційного стану користувача. Предметом дослідження є методи, технології та архітектурні підходи для розробки застосунків на Flutter із використанням хмарних сервісів, TensorFlow Lite та рекомендаційних систем. Методи дослідження включають аналіз існуючих рішень, проєктування багатошарової архітектури, моделювання бази даних, розробку UML-діаграм, створення та оптимізацію модулів емоційного аналізу, тестування та оцінювання продуктивності. Робота охоплює створення мобільного застосунку для перегляду відеоконтенту: розробку інтерфейсу, мережеву взаємодію з TMDB API, налаштування Firebase, побудову рекомендаційного модуля та інтеграцію моделі визначення емоцій користувача. Застосунок реалізовано за архітектурою BLoC/Cubit із репозиторною моделлю, що забезпечує модульність, масштабованість та високий рівень тестованості, з акцентом на оптимізацію продуктивності та плавне відтворення контенту.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the work is to design and develop a cross-platform mobile application for multimedia content playback with emotionally adaptive user interaction based on Flutter. The object of the study is the process of creating mobile multimedia applications with personalized content delivery and analysis of the user's emotional state. The subject of the study is methods, technologies and architectural approaches for developing applications on Flutter using cloud services, TensorFlow Lite and recommendation systems. Research methods include analysis of existing solutions, design of multi-layer architecture, database modeling, development of UML diagrams, creation and optimization of emotional analysis modules, testing and performance evaluation. The work covers the creation of a mobile application for viewing video content: interface development, network interaction with TMDB API, Firebase configuration, building a recommendation module and integration of a user emotion recognition model. The application is implemented using the BLoC/Cubit architecture with a repository model that provides modularity, scalability and a high level of testability, with an emphasis on performance optimization and smooth content playback.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП.......................................................................................................................... 8 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ВИМОГ ДО ПРОГРАМНОЇ СИСТЕМИ ............................... 10 1.1 Аналіз предметної області.................................................................................. 10 1.2 Постановка завдання та цілей ............................................................................ 12 1.3 Пошук акторів та варіантів використання ........................................................ 15 1.4 Опис ключових варіантів використання ........................................................... 17 РОЗДІЛ 2 ПРОЄКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ПРОГРАМНОЇ СИСТЕМИ........ 22 2.1 Вибір процесу розробки ..................................................................................... 22 2.2 Проектування архітектури системи................................................................... 25 2.3 Побудова схем бази даних .................................................................................. 29 2.4 Побудова UML-діаграм класів ........................................................................... 33 2.5 Вибір мови та середовища розробки................................................................. 36 2.6 Реалізація основних класів та методів .............................................................. 39 2.7 Розробка інтерфейсу користувача...................................................................... 42 РОЗДІЛ 3 ТЕСТУВАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПІДТРИМКА ...................... 45 3.1 Тестування програмної системи ........................................................................ 45 3.1.1 Види та план тестування ................................................................................. 51 3.1.2 Розробка тестових сценаріїв............................................................................ 54 3.2 Розгортання програмної системи та системні вимоги..................................... 57 3.3 Верифікація програмної системи....................................................................... 59 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ .............................................................................................................. 62 4.1 Охорона праці ...................................................................................................... 62 4.2 Фактори, що впливають на функціональний стан користувачів комп’ютерів................................................................................................................ 66 ВИСНОВКИ............................................................................................................... 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ................................................................. 72 ДОДАТКИ .................................................................................................................. 76 Додаток А. Тези конференції Додаток Б. Диск з роботоюuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject121uk_UA
dc.subjectінженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectFlutteruk_UA
dc.subjectDartuk_UA
dc.subjectмобільний застосунокuk_UA
dc.subjectмультимедійний контентuk_UA
dc.subjectрекомендаційна системаuk_UA
dc.subjectаналіз емоційuk_UA
dc.subjectTensorFlow Liteuk_UA
dc.subjectFirebaseuk_UA
dc.subjectTMDB APIuk_UA
dc.subjectmobile applicationuk_UA
dc.subjectmultimedia contentuk_UA
dc.subjectrecommendation systemuk_UA
dc.subjectemotion analysisuk_UA
dc.titleРозробка мобільного застосунку для відтворення контенту засобами Flutteruk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a mobile application for content playback using Flutteruk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder@ Городиловський Олександр Віталійович, 2025uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЛуцик, Надія Степанівна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.format.pages78-
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. Cisco Annual Internet Report — Mobile multimedia consumption trends URL: https://www.cisco.com/c/en/us/solutions/service-provider/visual-networkingindex-vni/index.htmluk_UA
dc.relation.references2. Ericsson Mobility Report 2023 — 4G/5G adoption URL: https://www.ericsson.com/en/reports-and-papers/mobility-reportuk_UA
dc.relation.references3. Google Developers — Flutter Performance Overview URL: https://docs.flutter.dev/perfuk_UA
dc.relation.references4. ISO/IEC 23009-1 — DASH (Adaptive Streaming) URL: https://www.iso.org/standard/79329.htmluk_UA
dc.relation.references5. YouTube Player API Documentation — Video playback basics URL: https://developers.google.com/youtube/v3uk_UA
dc.relation.references6. Netflix Research — Personalization & Recommendations URL: https://research.netflix.comuk_UA
dc.relation.references7. Google Architecture Guide for Mobile Apps URL: https://developer.android.com/topic/architectureuk_UA
dc.relation.references8. TensorFlow Lite Official Documentation URL: https://www.tensorflow.org/liteuk_UA
dc.relation.references9. ACM Survey on Emotion-Aware Systems (Affective Computing) URL: https://dl.acm.org/doi/10.1145/3374217uk_UA
dc.relation.references10. UML Use Case Modeling Guide — IBM URL: https://www.ibm.com/docs/en/rational-soft-arch/9.7.0?topic=modeling-use-caseuk_UA
dc.relation.references11. ACM: Context-Aware Recommendation Systems Overview URL: https://dl.acm.org/doi/10.1145/3453154uk_UA
dc.relation.references12. OWASP Mobile Security Project – Mobile Application Security Verification Standard (MASVS) URL: https://owasp.org/www-project-mobile-security-testing-guide/uk_UA
dc.relation.references33. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи магістра для здобувачів спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення, всіх форм навчання / укладачі: Михалик Д.М., Цуприк Г.Б., Бревус В.М., Мудрик І.Я. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. – 44 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50316uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Apareix a les col·leccions:121 — інженерія програмного забезпечення

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
dyplom_Horodylovskyi_O_2025.pdf1,94 MBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador