Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50498
Title: Організація та управління подіями в індустрії гостинності як фактор формування конкурентної стратегії (на прикладі ГРК «Гарден Хол»)
Other Titles: Organization and event management in the hospitality industry as a factor in shaping a competitive strategy (HRC “Garden Hall” as a case of study)
Authors: Волошин, Андрій Іванович
Voloshyn, Andrii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Волошин А.І. Організація та управління подіями в індустрії гостинності як фактор формування конкурентної стратегії (на прикладі ГРК «Гарден Хол») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. Р. П. Шерстюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 98 с.
Issue Date: Δεκ-2025
Submitted date: Δεκ-2025
Date of entry: 19-Δεκ-2025
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstiuk, Roman
UDC: 005.3:379.8
Keywords: подія
управління
захід
заклад
концепція
розвиток
продуктовий портфель
конкурентоспроможність
event
management
hospitality establishment
concept
development
product portfolio
competitiveness
Page range: 1-98
Abstract: Волошин А. І. Організація та управління подіями в індустрії гостинності як фактор формування конкурентної стратегії (на прикладі ГРК «Гарден Хол»). Кваліфікаційна робота магістра (98 с., 16 рис., 17 табл., 42 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2025. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних принципів та розробленню рекомендацій щодо організації та управління подіями в закладі індустрії гостинності. У роботі: вивчено сутність, види та вигоди від організації подій в індустрії гостинності; описано методичні підходи до управління подіями в закладах гостинності; розглянуто подієвий менеджмент як інструмент формування конкурентної стратегії готельно-ресторанного комплексу; надано загальну характеристику та зроблено аналіз основних економічних показників діяльності ГРК «Гарден Хол»; оцінено систему організації та управління подіями в ГРК «Гарден Хол»; описано концепцію розвитку подієвого менеджменту як інструменту конкурентної стратегії ГРК «Гарден Хол»; розроблено продуктовий портфель ГРК «Гарден Хол» як стратегічного напряму підвищення його конкурентоспроможності; обґрунтовано економічну доцільність організації корпоративного кулінарного тімбілдінгу як заходу нового івент-формату для ГРК «Гарден Хол».
Voloshyn A. Organization and event management in the hospitality industry as a factor in shaping a competitive strategy (HRC “Garden Hall” as a case of study). Master’s thesis (98 p., 16 fig., 17 tabl., 42 lit.) for obtaining the educational qualification of “Master” in the specialty 241 “Hotel, Restaurant and Catering”. Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2025. The master’s thesis is devoted to the study of theoretical principles and the development of recommendations for the organization and management of events in the hospitality industry. The paper examines the essence, types, and benefits of event organization in the hospitality sector; describes methodological approaches to event management in hospitality establishments; considers event management as a tool for forming a competitive strategy of a hotel and restaurant complex; provides a general description and analysis of the main economic indicators of the “Garden Hall” hotel and restaurant complex; evaluates the existing system of event organization and management at “Garden Hall”; outlines the concept of event management development as an instrument of competitive strategy for the complex; develops a product portfolio for “Garden Hall” as a strategic direction to enhance its competitiveness; and justifies the economic feasibility of organizing a corporate culinary teambuilding as a new event format for “Garden Hall”.
Content: ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………..……..... 6 РОЗДІЛ 1 (ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ПОДІЯМИ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ……………. 9 1.1. Сутність, види та вигоди від організації подій в індустрії гостинності …………………………………………………………………. 9 1.2. Методичні підходи до управління подіями в закладах гостинності .………....................................................................................... 16 1.3. Подієвий менеджмент як інструмент формування конкурентної стратегії готельно-ресторанного комплексу …….……….. 23 Висновок до розділу 1 ……………………..……………………………..… 31 РОЗДІЛ 2 (АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВИЙ) АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОБОТИ З ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ ПОДІЯМИ ГРК «ГАРДЕН ХОЛ» …... 32 2.1. Загальна характеристика діяльності ГРК «Гарден Хол» ………. 32 2.2. Аналіз факторів впливу та показників ефективності господарської діяльності ГРК «Гарден Хол» …………………………….. 39 2.3. Оцінка системи організації та управління подіями в ГРК «Гарден Хол» ……......................................................................................... 45 Висновок до розділу 2 ..…….....……………………………………………. 50 РОЗДІЛ 3 (ПРОЄКТНО-РОЗРАХУНКОВИЙ) ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ГРК «ГАРДЕН ХОЛ» НА ОСНОВІ РОЗВИТКУ ПОДІЄВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ….................. 52 3.1. Концепція розвитку подієвого менеджменту як інструменту конкурентної стратегії ГРК «Гарден Хол» ……………………………….. 52 3.2. Розроблення продуктового портфеля ГРК «Гарден Хол» як стратегічного напряму підвищення його конкурентоспроможності …… 58 3.3. Розрахунок обґрунтування ефективності організації корпоративного кулінарного тімбілдінгу як заходу нового івент-формату для ГРК «Гарден Хол» …………………………………………… 74 Висновок до розділу 3 …………………………………………………...…. 79 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ………………………………………………………………. 80 4.1. Проведення вступного, первинного та періодичного інструктажу з охорони праці ………………………………………………. 80 4.2. Безпека праці під час підготовки та проведення подій ………… 83 4.2.1. Вимоги безпеки праці під час підготовки та проведення подій ………………………………………………………………………… 83 4.2.2. Заходи щодо запобігання травматизму та контролю безпеки праці ………………………………………………………………………… 85 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………... 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………………………... 93 ДОДАТКИ……………………………………………………………..……. 98
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50498
Copyright owner: © Волошин А.І., 2025
References (Ukraine): 1. Андренко І. Б., Кравець О. М., Писаревський І. М. Менеджмент готельно-ресторанного господарства: підручник. Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова, 2014. 431 с. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/33756502.pdf.
2. Бабенко О. М. Формування конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства та застосування лідерства в управлінні як конкурентної переваги. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2013. №4 (60). URL: https://core.ac.uk/download/326487453.pdf.
3. Білоус С. В., Красько А. Б., Безручко Л. С. Підвищення конкурентних переваг готельно-ресторанних та туристичних підприємств за допомогою методів менеджменту. Економіка та суспільство. 2021. №23. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-23-22.
4. Близнюк Т., Кузь О., Кінас І. Івент-менеджмент як інструмент організації особливих подій. Економіка та суспільство. 2024. №64. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-20.
5. Божидарнік Т. В., Василик Н. М. Креативний менеджмент: навч. посібник. Рек. МОН. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2014. 498 с.
6. Володіна М. Р. Event-менеджмент в сфері організації заходів. Молодий вчений. 2019. №5. С. 103-106.
7. Гузар У., Голод А., Паска М., Феленчак Ю., Федоришина Л. Cтановлення індустрії гостинності як чинника підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2022. Вип. 3 (44). С. 208-215. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.44.2022.3596.
8. Давидова О. Ю. Стратегічні орієнтири розвитку готельної індустрії в Україні. Бізнесінформ, 2025, №2, 255-261. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2025-2-255-261.
9. Дергачова Г. М. Івент-менеджмент. Конспект лекцій. Навчальний посібник. Київ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 99 с. https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/0718fb6e-2a67-4231-8105-840fdd101e72/content.
10. Діденко В. М. Менеджмент: підручник. Рек. МОН. К.: Кондор, 2020. 584 с.
11. Дьяченко Ю.В., Седікова І.О., Бондар В.А. Event-менеджмент як складник інформаційно-комунікаційних технологій у публічному управлінні. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Державне управління. 2020. Том 31 (70) № 6. С. 39-44.
12. Жежуха В. Й., Мисик В. М. Івент-менеджмент в Україні: проблеми, тенденції, перспективи та напрямки реінжинірингу. Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій. 2022. С. 31-45. URL: https://reicst.com.ua/asp/article/view/monograph_paradigmatic_03_2022_01_2.
13. Зеленська Л. М. Івент-менеджмент: навч. посіб. Київ, НАКККІМ. 2018. 148 с.
14. Кісіль З. Р. Основи управління: посібник. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2021. 232 с.
15. Краснокутська Н. С., Кабанець І. А. Стратегічне управління: навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей. Харків: НТУ «ХПІ», 2017. 460 с.
16. Круковська О. В. Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Інновації та технології в сфері послуг і харчування. 2024 №1(11). DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.1(11).2024.2.
17. Круковська О. Формування конкурентоспроможності готельно-ресторанного підприємства через ефективний менеджмент. Економіка та суспільство. 2025. №74. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-74-33.
18. Менеджмент: підручник / С.Ю. Бірюченко, К.О. Бужимська, І.В. Бурачек та ін.; під заг. ред. Т.П. Остапчук. Житомир: Державний університет «Житомирська політехніка». Житомир: Вид-во «Рута», 2021. 856 с.
19. Мисик В. М. Чинники побудови і розвитку івент-менеджменту. Інтелект ХХІ. 2020. № 3. С. 44-48.
20. Мисик В. М. Типологія івентів як обʼєктів івент-менеджменту. Бізнесінформ. 2020. №8. С. 203-210.
21. Нагорняк Г. С., Малюта Л. Я., Шерстюк Р. П. Дослідження впливу управлінських чинників на рівень конкурентоспроможності вітчизняних закладів сфери готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі. Економіка і управління. 2016. №3. С. 77-86. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/nagornyak.htm.
22. Напалкова А.А. Менеджментові дослідження на ринку event-послуг. Event-менеджмент. 2014. № 3. С. 210-226.
23. Ніколюк О.В., Дьяченко Ю.В., Савченко Т.В. Особливості розвитку івент-менеджменту в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 6. С. 98-103.
24. Новікова В. В., Бондар Н. П., Шаран Л. О. Впровадження Event-менеджменту в діяльність підприємства готельно-реcторанного господарства. Modern engineering and innovative technologies. 2019. Вип. 10, №2. С. 45-54. file:///C:/Users/EliteBook/Downloads/1314-Article%20Text-1023-1-10-20200204.pdf.
25. Овсянюк-Бердадіна О. Ф., Островерхов В. М. Управління змінами: навч. посібник. Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 148 с.
26. Олексюк Г.В., Ангелко І.В., Самотій Н.С. Івент-індустрія: розвиток та проблеми в Україні. Регіональна економіка. 2020. № 3 (97). С. 120-130.
27. Островська Г. Й., Малюта Л. Я., Шерcтюк Р. П. Event-менеджмент в індустрії туризму. Центральноукраїнський національний технічний університет. Економічні науки. 2021. № 6(39). С. 220-230.
28. Островська Г. Й., Гузар У. Є. Управління креативністю персоналу в закладах індустрії гостинності. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2023, вип. 9(42). С. 83-90. https://dspace.kntu.kr.ua/server/api/core/bitstreams/d04ad2db-ffd7-4e5e-849f-4b27e8cdb989/content.
29. Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств [Електронний ресурс]. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 625-640. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21hyodip.pdf.
30. Повалій Т. Л., Світайло Н. Д. Івент-менеджмент: навчальний посібник. Суми: Сумський державний університет, 2021. 198 c.
31. Рябенька М. О., Постова В. В. Сучасні аспекти управління в закладах готельного та ресторанного бізнесу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2024. №13. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-13-12-01.
32. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.
33. Стручок В. С. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.
34. Тертичка В. В. Стратегічне управління: підручник. Київ: «К.І.С.», 2017. 932 с.
35. Хитрова О. А., Харитонова Ю. Ю. Стан і тенденції розвитку івент-менеджменту в Україні. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2018. Вип. 30. С. 27-31.
36. Шевченко Л. С. Стратегування в новій реальності: монографія. Харків: Право, 2025. 326 с.
37. Шерстюк Р. П. Стратегування підприємств: особливості у сучасних умовах. Сталий розвиток економіки. 2025. № 3 (54). С. 210-215. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2025-54-32.
38. Шерстюк Р., Козловський А. Інноваційні стратегії розвитку підприємств в умовах сучасних викликів. Соціальна економіка. 2024. №67. С. 91-102.
39. Beech J., Kaiser S., Kaspar R. The Business of Events Management. UK: Pearson Education Limited, 2014. 393 p.
40. Bladen С. The service semiotics of luxury events: an exploration for future research and events management industry practice. Research in hospitality management. 2021. Vol. 11. Issue 1. P. 53-57.
41. Getz Donald (2008). Event tourism: Definition, evolution and research. Tourism Management, Vol. 29 (3), pp. 403-428. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2007.07.017.
42. Glenn A. J. Bowdin, Johnny Allen, Rob Harris, Leo Jago, William O'Toole, Ian McDonnell (2023). Events Management. 4th Edition. London, Routledge, 852 p.
Content type: Master Thesis
Εμφανίζεται στις συλλογές:241 — готельно-ресторанна справа

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Авторська довідка_Волошин.doc48 kBMicrosoft WordΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Εργαλεία διαχειριστή