Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШерстюк, Роман Петрович-
dc.contributor.advisorSherstiuk, Roman-
dc.contributor.authorВолошин, Андрій Іванович-
dc.contributor.authorVoloshyn, Andrii-
dc.date.accessioned2025-12-19T20:48:42Z-
dc.date.available2025-12-19T20:48:42Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.date.submitted2025-12-
dc.identifier.citationВолошин А.І. Організація та управління подіями в індустрії гостинності як фактор формування конкурентної стратегії (на прикладі ГРК «Гарден Хол») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. Р. П. Шерстюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50498-
dc.description.abstractВолошин А. І. Організація та управління подіями в індустрії гостинності як фактор формування конкурентної стратегії (на прикладі ГРК «Гарден Хол»). Кваліфікаційна робота магістра (98 с., 16 рис., 17 табл., 42 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2025. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних принципів та розробленню рекомендацій щодо організації та управління подіями в закладі індустрії гостинності. У роботі: вивчено сутність, види та вигоди від організації подій в індустрії гостинності; описано методичні підходи до управління подіями в закладах гостинності; розглянуто подієвий менеджмент як інструмент формування конкурентної стратегії готельно-ресторанного комплексу; надано загальну характеристику та зроблено аналіз основних економічних показників діяльності ГРК «Гарден Хол»; оцінено систему організації та управління подіями в ГРК «Гарден Хол»; описано концепцію розвитку подієвого менеджменту як інструменту конкурентної стратегії ГРК «Гарден Хол»; розроблено продуктовий портфель ГРК «Гарден Хол» як стратегічного напряму підвищення його конкурентоспроможності; обґрунтовано економічну доцільність організації корпоративного кулінарного тімбілдінгу як заходу нового івент-формату для ГРК «Гарден Хол».uk_UA
dc.description.abstractVoloshyn A. Organization and event management in the hospitality industry as a factor in shaping a competitive strategy (HRC “Garden Hall” as a case of study). Master’s thesis (98 p., 16 fig., 17 tabl., 42 lit.) for obtaining the educational qualification of “Master” in the specialty 241 “Hotel, Restaurant and Catering”. Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2025. The master’s thesis is devoted to the study of theoretical principles and the development of recommendations for the organization and management of events in the hospitality industry. The paper examines the essence, types, and benefits of event organization in the hospitality sector; describes methodological approaches to event management in hospitality establishments; considers event management as a tool for forming a competitive strategy of a hotel and restaurant complex; provides a general description and analysis of the main economic indicators of the “Garden Hall” hotel and restaurant complex; evaluates the existing system of event organization and management at “Garden Hall”; outlines the concept of event management development as an instrument of competitive strategy for the complex; develops a product portfolio for “Garden Hall” as a strategic direction to enhance its competitiveness; and justifies the economic feasibility of organizing a corporate culinary teambuilding as a new event format for “Garden Hall”.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………..……..... 6 РОЗДІЛ 1 (ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ПОДІЯМИ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ……………. 9 1.1. Сутність, види та вигоди від організації подій в індустрії гостинності …………………………………………………………………. 9 1.2. Методичні підходи до управління подіями в закладах гостинності .………....................................................................................... 16 1.3. Подієвий менеджмент як інструмент формування конкурентної стратегії готельно-ресторанного комплексу …….……….. 23 Висновок до розділу 1 ……………………..……………………………..… 31 РОЗДІЛ 2 (АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВИЙ) АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОБОТИ З ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ ПОДІЯМИ ГРК «ГАРДЕН ХОЛ» …... 32 2.1. Загальна характеристика діяльності ГРК «Гарден Хол» ………. 32 2.2. Аналіз факторів впливу та показників ефективності господарської діяльності ГРК «Гарден Хол» …………………………….. 39 2.3. Оцінка системи організації та управління подіями в ГРК «Гарден Хол» ……......................................................................................... 45 Висновок до розділу 2 ..…….....……………………………………………. 50 РОЗДІЛ 3 (ПРОЄКТНО-РОЗРАХУНКОВИЙ) ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ГРК «ГАРДЕН ХОЛ» НА ОСНОВІ РОЗВИТКУ ПОДІЄВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ….................. 52 3.1. Концепція розвитку подієвого менеджменту як інструменту конкурентної стратегії ГРК «Гарден Хол» ……………………………….. 52 3.2. Розроблення продуктового портфеля ГРК «Гарден Хол» як стратегічного напряму підвищення його конкурентоспроможності …… 58 3.3. Розрахунок обґрунтування ефективності організації корпоративного кулінарного тімбілдінгу як заходу нового івент-формату для ГРК «Гарден Хол» …………………………………………… 74 Висновок до розділу 3 …………………………………………………...…. 79 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ………………………………………………………………. 80 4.1. Проведення вступного, первинного та періодичного інструктажу з охорони праці ………………………………………………. 80 4.2. Безпека праці під час підготовки та проведення подій ………… 83 4.2.1. Вимоги безпеки праці під час підготовки та проведення подій ………………………………………………………………………… 83 4.2.2. Заходи щодо запобігання травматизму та контролю безпеки праці ………………………………………………………………………… 85 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………... 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………………………... 93 ДОДАТКИ……………………………………………………………..……. 98uk_UA
dc.format.extent1-98-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectподіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectзахідuk_UA
dc.subjectзакладuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпродуктовий портфельuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjecteventuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjecthospitality establishmentuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectproduct portfoliouk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleОрганізація та управління подіями в індустрії гостинності як фактор формування конкурентної стратегії (на прикладі ГРК «Гарден Хол»)uk_UA
dc.title.alternativeOrganization and event management in the hospitality industry as a factor in shaping a competitive strategy (HRC “Garden Hall” as a case of study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Волошин А.І., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc005.3:379.8uk_UA
dc.relation.references1. Андренко І. Б., Кравець О. М., Писаревський І. М. Менеджмент готельно-ресторанного господарства: підручник. Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова, 2014. 431 с. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/33756502.pdf.uk_UA
dc.relation.references2. Бабенко О. М. Формування конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства та застосування лідерства в управлінні як конкурентної переваги. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2013. №4 (60). URL: https://core.ac.uk/download/326487453.pdf.uk_UA
dc.relation.references3. Білоус С. В., Красько А. Б., Безручко Л. С. Підвищення конкурентних переваг готельно-ресторанних та туристичних підприємств за допомогою методів менеджменту. Економіка та суспільство. 2021. №23. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-23-22.uk_UA
dc.relation.references4. Близнюк Т., Кузь О., Кінас І. Івент-менеджмент як інструмент організації особливих подій. Економіка та суспільство. 2024. №64. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-20.uk_UA
dc.relation.references5. Божидарнік Т. В., Василик Н. М. Креативний менеджмент: навч. посібник. Рек. МОН. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2014. 498 с.uk_UA
dc.relation.references6. Володіна М. Р. Event-менеджмент в сфері організації заходів. Молодий вчений. 2019. №5. С. 103-106.uk_UA
dc.relation.references7. Гузар У., Голод А., Паска М., Феленчак Ю., Федоришина Л. Cтановлення індустрії гостинності як чинника підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2022. Вип. 3 (44). С. 208-215. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.44.2022.3596.uk_UA
dc.relation.references8. Давидова О. Ю. Стратегічні орієнтири розвитку готельної індустрії в Україні. Бізнесінформ, 2025, №2, 255-261. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2025-2-255-261.uk_UA
dc.relation.references9. Дергачова Г. М. Івент-менеджмент. Конспект лекцій. Навчальний посібник. Київ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 99 с. https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/0718fb6e-2a67-4231-8105-840fdd101e72/content.uk_UA
dc.relation.references10. Діденко В. М. Менеджмент: підручник. Рек. МОН. К.: Кондор, 2020. 584 с.uk_UA
dc.relation.references11. Дьяченко Ю.В., Седікова І.О., Бондар В.А. Event-менеджмент як складник інформаційно-комунікаційних технологій у публічному управлінні. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Державне управління. 2020. Том 31 (70) № 6. С. 39-44.uk_UA
dc.relation.references12. Жежуха В. Й., Мисик В. М. Івент-менеджмент в Україні: проблеми, тенденції, перспективи та напрямки реінжинірингу. Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій. 2022. С. 31-45. URL: https://reicst.com.ua/asp/article/view/monograph_paradigmatic_03_2022_01_2.uk_UA
dc.relation.references13. Зеленська Л. М. Івент-менеджмент: навч. посіб. Київ, НАКККІМ. 2018. 148 с.uk_UA
dc.relation.references14. Кісіль З. Р. Основи управління: посібник. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2021. 232 с.uk_UA
dc.relation.references15. Краснокутська Н. С., Кабанець І. А. Стратегічне управління: навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей. Харків: НТУ «ХПІ», 2017. 460 с.uk_UA
dc.relation.references16. Круковська О. В. Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Інновації та технології в сфері послуг і харчування. 2024 №1(11). DOI: https://doi.org/10.32782/2708-4949.1(11).2024.2.uk_UA
dc.relation.references17. Круковська О. Формування конкурентоспроможності готельно-ресторанного підприємства через ефективний менеджмент. Економіка та суспільство. 2025. №74. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-74-33.uk_UA
dc.relation.references18. Менеджмент: підручник / С.Ю. Бірюченко, К.О. Бужимська, І.В. Бурачек та ін.; під заг. ред. Т.П. Остапчук. Житомир: Державний університет «Житомирська політехніка». Житомир: Вид-во «Рута», 2021. 856 с.uk_UA
dc.relation.references19. Мисик В. М. Чинники побудови і розвитку івент-менеджменту. Інтелект ХХІ. 2020. № 3. С. 44-48.uk_UA
dc.relation.references20. Мисик В. М. Типологія івентів як обʼєктів івент-менеджменту. Бізнесінформ. 2020. №8. С. 203-210.uk_UA
dc.relation.references21. Нагорняк Г. С., Малюта Л. Я., Шерстюк Р. П. Дослідження впливу управлінських чинників на рівень конкурентоспроможності вітчизняних закладів сфери готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі. Економіка і управління. 2016. №3. С. 77-86. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/nagornyak.htm.uk_UA
dc.relation.references22. Напалкова А.А. Менеджментові дослідження на ринку event-послуг. Event-менеджмент. 2014. № 3. С. 210-226.uk_UA
dc.relation.references23. Ніколюк О.В., Дьяченко Ю.В., Савченко Т.В. Особливості розвитку івент-менеджменту в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 6. С. 98-103.uk_UA
dc.relation.references24. Новікова В. В., Бондар Н. П., Шаран Л. О. Впровадження Event-менеджменту в діяльність підприємства готельно-реcторанного господарства. Modern engineering and innovative technologies. 2019. Вип. 10, №2. С. 45-54. file:///C:/Users/EliteBook/Downloads/1314-Article%20Text-1023-1-10-20200204.pdf.uk_UA
dc.relation.references25. Овсянюк-Бердадіна О. Ф., Островерхов В. М. Управління змінами: навч. посібник. Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 148 с.uk_UA
dc.relation.references26. Олексюк Г.В., Ангелко І.В., Самотій Н.С. Івент-індустрія: розвиток та проблеми в Україні. Регіональна економіка. 2020. № 3 (97). С. 120-130.uk_UA
dc.relation.references27. Островська Г. Й., Малюта Л. Я., Шерcтюк Р. П. Event-менеджмент в індустрії туризму. Центральноукраїнський національний технічний університет. Економічні науки. 2021. № 6(39). С. 220-230.uk_UA
dc.relation.references28. Островська Г. Й., Гузар У. Є. Управління креативністю персоналу в закладах індустрії гостинності. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2023, вип. 9(42). С. 83-90. https://dspace.kntu.kr.ua/server/api/core/bitstreams/d04ad2db-ffd7-4e5e-849f-4b27e8cdb989/content.uk_UA
dc.relation.references29. Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств [Електронний ресурс]. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 625-640. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21hyodip.pdf.uk_UA
dc.relation.references30. Повалій Т. Л., Світайло Н. Д. Івент-менеджмент: навчальний посібник. Суми: Сумський державний університет, 2021. 198 c.uk_UA
dc.relation.references31. Рябенька М. О., Постова В. В. Сучасні аспекти управління в закладах готельного та ресторанного бізнесу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2024. №13. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-13-12-01.uk_UA
dc.relation.references32. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references33. Стручок В. С. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.uk_UA
dc.relation.references34. Тертичка В. В. Стратегічне управління: підручник. Київ: «К.І.С.», 2017. 932 с.uk_UA
dc.relation.references35. Хитрова О. А., Харитонова Ю. Ю. Стан і тенденції розвитку івент-менеджменту в Україні. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2018. Вип. 30. С. 27-31.uk_UA
dc.relation.references36. Шевченко Л. С. Стратегування в новій реальності: монографія. Харків: Право, 2025. 326 с.uk_UA
dc.relation.references37. Шерстюк Р. П. Стратегування підприємств: особливості у сучасних умовах. Сталий розвиток економіки. 2025. № 3 (54). С. 210-215. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2025-54-32.uk_UA
dc.relation.references38. Шерстюк Р., Козловський А. Інноваційні стратегії розвитку підприємств в умовах сучасних викликів. Соціальна економіка. 2024. №67. С. 91-102.uk_UA
dc.relation.references39. Beech J., Kaiser S., Kaspar R. The Business of Events Management. UK: Pearson Education Limited, 2014. 393 p.uk_UA
dc.relation.references40. Bladen С. The service semiotics of luxury events: an exploration for future research and events management industry practice. Research in hospitality management. 2021. Vol. 11. Issue 1. P. 53-57.uk_UA
dc.relation.references41. Getz Donald (2008). Event tourism: Definition, evolution and research. Tourism Management, Vol. 29 (3), pp. 403-428. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2007.07.017.uk_UA
dc.relation.references42. Glenn A. J. Bowdin, Johnny Allen, Rob Harris, Leo Jago, William O'Toole, Ian McDonnell (2023). Events Management. 4th Edition. London, Routledge, 852 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:241 — готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Авторська довідка_Волошин.doc48 kBMicrosoft WordView/Open
dyplom_Voloshyn A_I_2025.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools