Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49073
Tytuł: | Розробка генератора зовнішності ігрових персонажів для гри D&D з використанням технології ReactJS |
Inne tytuły: | Development of a game character appearance generator for the D&D game using ReactJS technology |
Authors: | Фаль, Олександр Петрович Fal, Oleksandr |
Affiliation: | ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна |
Bibliographic description (Ukraine): | Фаль О.П. Розробка генератора зовнішності ігрових персонажів для гри D&D з використанням технології ReactJS : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 87 с. |
Data wydania: | cze-2025 |
Data archiwizacji: | 9-cze-2025 |
Date of entry: | 27-cze-2025 |
Wydawca: | ТНТУ ім. І. Пулюя |
Kraj (kod): | UA |
Place edycja: | ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна |
Promotor: | Стоянов, Юрій Миколайович |
Członkowie Komitetu: | Стадник, Марія Андріївна |
UDC: | 004.9 |
Słowa kluczowe: | інженерія програмного забезпечення розробка генератора ігрові персонажі D&D ReactJS software engineering generator development game characters |
Strony: | 87 |
Abstract: | Першочеговою метою цієї кваліфікаційної роботи є дослідження процесів аналізу, проєктування, розробки та тестування генератора зовнішності ігрових персонажів для гри D&D із використанням сучасних технологій та інструментів фронтенд-розробки, зокрема ReactJS. В першому розділу приділено увагу дослідженню предметної області та аналізу популярних додатків до неї. Другий розділ присвячено опису проєктування генератора зовнішності персонажів, вибору архітектурного підходу, а також підготовці та налаштуванню середовища розробки для роботи з ReactJS. Третій розділ зосереджено на тестуванні генератора на різних пристроях та браузерах, а також наведено можливі напрямки подальшого розвитку функціональності генератора в контексті гри D&D. The primary goal of this qualification work is to study the processes of analysing, designing, developing and testing the appearance generator of game characters for the D&D game using modern technologies and front-end development tools, in particular ReactJS. The first section focuses on the study of the subject area and the analysis of popular applications to it. The second section describes the design of a character appearance generator, the choice of an architectural approach, as well as the preparation and configuration of a development environment for working with ReactJS. The third section focuses on testing the generator on different devices and browsers, and also provides possible directions for further development of the generator's functionality in the context of the D&D game. |
Content: | ВСТУП .............................................................................................................................. 9 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ, ОГЛЯД ПОПУЛЯРНИХ СЕРВІСІВ ТА ВИБІР ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБКИ ...................................................... 10 1.1 Історія та суть гри Dungeons&Dragons ............................................................. 10 1.2 Аналіз популярних додатків для гри ................................................................. 11 1.3 Вибір технологій розробки ................................................................................. 15 1.3.1 ReactJS ............................................................................................................. 15 1.3.2 TypeScript ........................................................................................................ 17 1.3.3 Бекенд частина. C# та PostgreSQL ................................................................ 17 1.4 Визначання та аналіз вимог ............................................................................... 19 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ГЕНЕРАТОРА ЗОВНІШНОСТІ ІГРОВИХ ПЕРСОНАЖІВ ............................................................................................ 22 2.1 Архітектурне проєктування ............................................................................... 22 2.2 Проєктування інтерфейсу користувача............................................................. 23 2.3 Робота з бекенд частиною .................................................................................. 26 РОЗДІЛ 3. КОНСТРУЮВАННЯ ТА ТЕСТУВАННЯ ГЕНЕРАТОРА ЗОВНІШНОСТІ ............................................................................................................. 33 3.1 Визначення основних компонентів проєкту .................................................... 33 3.2 Розробка компонентів вибору ............................................................................ 35 3.3 Розробка додаткових компонентів .................................................................... 45 3.4 Тестування генератора зовнішності ігрових персонажів ................................ 58 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ................ 67 ПРАЦІ ............................................................................................................................. 67 8 4.1 Долікарська допомога при обмороженні. ......................................................... 67 4.2 Естетичне оформлення та ергономічне дослідження робочого місця оператора. ................................................................................................................... 68 ВИСНОВКИ ................................................................................................................... 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ..................................................................... 72 ДОДАТКИ ...................................................................................................................... 74 Додаток А – Тези конференцій .................................................................................... 75 Додаток Б – Лістинг коду основних компонентів генератора зовнішності ігрових персонажів ...................................................................................................................... 76 Додаток В – Диск з роботою ........................................................................................ 87 |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49073 |
Właściciel praw autorskich: | © Фаль Олександр Петрович, 2025 |
Wykaz piśmiennictwa: | 1. Підземелля та Дракони: історія створення та що за гра [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://books.google.com.ua/books/about/Dungeons_Dragons_The_Making_of_Origina l.html?id=SOWm0AEACAAJ&source=kp_book_description&redir_esc=y 2. Книга гравця [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.scribd.com/document/709709597/%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3 %D0%B0-%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%8F 3. TaleSpire у Steam [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://store.steampowered.com/app/720620/TaleSpire/ 4. Owlbear Rodeo [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.owlbear.rodeo/ 5. D&D Wiki [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу https://www.dandwiki.com/wiki/Main_Page 6. Методичні вказівки до виконання дипломної роботи освітнього рівня - бакалавр студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – Інженерія програмного забезпечення/ Укладачі : Петрик М.Р.,Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с. 7. React - Опис UI [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://react.dev/learn/describing-the-ui 8. TypeScript for JavaScript Programmers [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.typescriptlang.org/docs/handbook/typescript-in-5-minutes.html 9. Про середовище програмування C# [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://foxminded.ua/seredovyshche-prohramuvannia-si-sharp/ 10. Що таке PostgreSQL? [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.postgresql.org/about/ 11. Lemon Frog on Behance [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.behance.net/lemonfrog 12. CyrillicGoth – Колекція українських шрифтів [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.ukrfonts.com/info/index.php?v=19&id=1050 13. Все про професію UI/UX дизайнера [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://dan-it.com.ua/uk/blog/vse-pro-profesiyu-ui-ux-dyzajnera/ 14. Що таке CSS? [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://w3schoolsua.github.io/css/index.html#gsc.tab=0 15. Автоматизоване тестування [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://newline.tech/test-automation-when-why-and-who-needs-it_uk/ |
Typ zawartości: | Bachelor Thesis |
Występuje w kolekcjach: | 121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври) |
Pliki tej pozycji:
Plik | Opis | Wielkość | Format | |
---|---|---|---|---|
dyplom_Fal_2025.pdf | 10,84 MB | Adobe PDF | Przeglądanie/Otwarcie |
Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi
Інструменти адміністратора