Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49073
Title: Розробка генератора зовнішності ігрових персонажів для гри D&D з використанням технології ReactJS
Other Titles: Development of a game character appearance generator for the D&D game using ReactJS technology
Authors: Фаль, Олександр Петрович
Fal, Oleksandr
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Фаль О.П. Розробка генератора зовнішності ігрових персонажів для гри D&D з використанням технології ReactJS : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 87 с.
Issue Date: Ιου-2025
Submitted date: 9-Ιου-2025
Date of entry: 27-Ιου-2025
Publisher: ТНТУ ім. І. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Supervisor: Стоянов, Юрій Миколайович
Committee members: Стадник, Марія Андріївна
UDC: 004.9
Keywords: інженерія програмного забезпечення
розробка генератора
ігрові персонажі
D&D
ReactJS
software engineering
generator development
game characters
Number of pages: 87
Abstract: Першочеговою метою цієї кваліфікаційної роботи є дослідження процесів аналізу, проєктування, розробки та тестування генератора зовнішності ігрових персонажів для гри D&D із використанням сучасних технологій та інструментів фронтенд-розробки, зокрема ReactJS. В першому розділу приділено увагу дослідженню предметної області та аналізу популярних додатків до неї. Другий розділ присвячено опису проєктування генератора зовнішності персонажів, вибору архітектурного підходу, а також підготовці та налаштуванню середовища розробки для роботи з ReactJS. Третій розділ зосереджено на тестуванні генератора на різних пристроях та браузерах, а також наведено можливі напрямки подальшого розвитку функціональності генератора в контексті гри D&D.
The primary goal of this qualification work is to study the processes of analysing, designing, developing and testing the appearance generator of game characters for the D&D game using modern technologies and front-end development tools, in particular ReactJS. The first section focuses on the study of the subject area and the analysis of popular applications to it. The second section describes the design of a character appearance generator, the choice of an architectural approach, as well as the preparation and configuration of a development environment for working with ReactJS. The third section focuses on testing the generator on different devices and browsers, and also provides possible directions for further development of the generator's functionality in the context of the D&D game.
Content: ВСТУП .............................................................................................................................. 9 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ, ОГЛЯД ПОПУЛЯРНИХ СЕРВІСІВ ТА ВИБІР ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБКИ ...................................................... 10 1.1 Історія та суть гри Dungeons&Dragons ............................................................. 10 1.2 Аналіз популярних додатків для гри ................................................................. 11 1.3 Вибір технологій розробки ................................................................................. 15 1.3.1 ReactJS ............................................................................................................. 15 1.3.2 TypeScript ........................................................................................................ 17 1.3.3 Бекенд частина. C# та PostgreSQL ................................................................ 17 1.4 Визначання та аналіз вимог ............................................................................... 19 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ГЕНЕРАТОРА ЗОВНІШНОСТІ ІГРОВИХ ПЕРСОНАЖІВ ............................................................................................ 22 2.1 Архітектурне проєктування ............................................................................... 22 2.2 Проєктування інтерфейсу користувача............................................................. 23 2.3 Робота з бекенд частиною .................................................................................. 26 РОЗДІЛ 3. КОНСТРУЮВАННЯ ТА ТЕСТУВАННЯ ГЕНЕРАТОРА ЗОВНІШНОСТІ ............................................................................................................. 33 3.1 Визначення основних компонентів проєкту .................................................... 33 3.2 Розробка компонентів вибору ............................................................................ 35 3.3 Розробка додаткових компонентів .................................................................... 45 3.4 Тестування генератора зовнішності ігрових персонажів ................................ 58 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ................ 67 ПРАЦІ ............................................................................................................................. 67 8 4.1 Долікарська допомога при обмороженні. ......................................................... 67 4.2 Естетичне оформлення та ергономічне дослідження робочого місця оператора. ................................................................................................................... 68 ВИСНОВКИ ................................................................................................................... 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ..................................................................... 72 ДОДАТКИ ...................................................................................................................... 74 Додаток А – Тези конференцій .................................................................................... 75 Додаток Б – Лістинг коду основних компонентів генератора зовнішності ігрових персонажів ...................................................................................................................... 76 Додаток В – Диск з роботою ........................................................................................ 87
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49073
Copyright owner: © Фаль Олександр Петрович, 2025
References (Ukraine): 1. Підземелля та Дракони: історія створення та що за гра [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://books.google.com.ua/books/about/Dungeons_Dragons_The_Making_of_Origina l.html?id=SOWm0AEACAAJ&source=kp_book_description&redir_esc=y
2. Книга гравця [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.scribd.com/document/709709597/%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3 %D0%B0-%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%8F
3. TaleSpire у Steam [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://store.steampowered.com/app/720620/TaleSpire/
4. Owlbear Rodeo [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.owlbear.rodeo/
5. D&D Wiki [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу https://www.dandwiki.com/wiki/Main_Page
6. Методичні вказівки до виконання дипломної роботи освітнього рівня - бакалавр студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – Інженерія програмного забезпечення/ Укладачі : Петрик М.Р.,Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с.
7. React - Опис UI [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://react.dev/learn/describing-the-ui
8. TypeScript for JavaScript Programmers [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.typescriptlang.org/docs/handbook/typescript-in-5-minutes.html
9. Про середовище програмування C# [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://foxminded.ua/seredovyshche-prohramuvannia-si-sharp/
10. Що таке PostgreSQL? [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.postgresql.org/about/
11. Lemon Frog on Behance [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.behance.net/lemonfrog
12. CyrillicGoth – Колекція українських шрифтів [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.ukrfonts.com/info/index.php?v=19&id=1050
13. Все про професію UI/UX дизайнера [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://dan-it.com.ua/uk/blog/vse-pro-profesiyu-ui-ux-dyzajnera/
14. Що таке CSS? [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://w3schoolsua.github.io/css/index.html#gsc.tab=0
15. Автоматизоване тестування [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://newline.tech/test-automation-when-why-and-who-needs-it_uk/
Content type: Bachelor Thesis
Εμφανίζεται στις συλλογές:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
dyplom_Fal_2025.pdf10,84 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Εργαλεία διαχειριστή