Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49073
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСтоянов, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorФаль, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorFal, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-06-27T08:24:41Z-
dc.date.available2025-06-27T08:24:41Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-09-
dc.identifier.citationФаль О.П. Розробка генератора зовнішності ігрових персонажів для гри D&D з використанням технології ReactJS : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49073-
dc.description.abstractПершочеговою метою цієї кваліфікаційної роботи є дослідження процесів аналізу, проєктування, розробки та тестування генератора зовнішності ігрових персонажів для гри D&D із використанням сучасних технологій та інструментів фронтенд-розробки, зокрема ReactJS. В першому розділу приділено увагу дослідженню предметної області та аналізу популярних додатків до неї. Другий розділ присвячено опису проєктування генератора зовнішності персонажів, вибору архітектурного підходу, а також підготовці та налаштуванню середовища розробки для роботи з ReactJS. Третій розділ зосереджено на тестуванні генератора на різних пристроях та браузерах, а також наведено можливі напрямки подальшого розвитку функціональності генератора в контексті гри D&D.uk_UA
dc.description.abstractThe primary goal of this qualification work is to study the processes of analysing, designing, developing and testing the appearance generator of game characters for the D&D game using modern technologies and front-end development tools, in particular ReactJS. The first section focuses on the study of the subject area and the analysis of popular applications to it. The second section describes the design of a character appearance generator, the choice of an architectural approach, as well as the preparation and configuration of a development environment for working with ReactJS. The third section focuses on testing the generator on different devices and browsers, and also provides possible directions for further development of the generator's functionality in the context of the D&D game.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП .............................................................................................................................. 9 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ, ОГЛЯД ПОПУЛЯРНИХ СЕРВІСІВ ТА ВИБІР ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБКИ ...................................................... 10 1.1 Історія та суть гри Dungeons&Dragons ............................................................. 10 1.2 Аналіз популярних додатків для гри ................................................................. 11 1.3 Вибір технологій розробки ................................................................................. 15 1.3.1 ReactJS ............................................................................................................. 15 1.3.2 TypeScript ........................................................................................................ 17 1.3.3 Бекенд частина. C# та PostgreSQL ................................................................ 17 1.4 Визначання та аналіз вимог ............................................................................... 19 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ГЕНЕРАТОРА ЗОВНІШНОСТІ ІГРОВИХ ПЕРСОНАЖІВ ............................................................................................ 22 2.1 Архітектурне проєктування ............................................................................... 22 2.2 Проєктування інтерфейсу користувача............................................................. 23 2.3 Робота з бекенд частиною .................................................................................. 26 РОЗДІЛ 3. КОНСТРУЮВАННЯ ТА ТЕСТУВАННЯ ГЕНЕРАТОРА ЗОВНІШНОСТІ ............................................................................................................. 33 3.1 Визначення основних компонентів проєкту .................................................... 33 3.2 Розробка компонентів вибору ............................................................................ 35 3.3 Розробка додаткових компонентів .................................................................... 45 3.4 Тестування генератора зовнішності ігрових персонажів ................................ 58 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ................ 67 ПРАЦІ ............................................................................................................................. 67 8 4.1 Долікарська допомога при обмороженні. ......................................................... 67 4.2 Естетичне оформлення та ергономічне дослідження робочого місця оператора. ................................................................................................................... 68 ВИСНОВКИ ................................................................................................................... 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ..................................................................... 72 ДОДАТКИ ...................................................................................................................... 74 Додаток А – Тези конференцій .................................................................................... 75 Додаток Б – Лістинг коду основних компонентів генератора зовнішності ігрових персонажів ...................................................................................................................... 76 Додаток В – Диск з роботою ........................................................................................ 87uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectінженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectрозробка генератораuk_UA
dc.subjectігрові персонажіuk_UA
dc.subjectD&Duk_UA
dc.subjectReactJSuk_UA
dc.subjectsoftware engineeringuk_UA
dc.subjectgenerator developmentuk_UA
dc.subjectgame charactersuk_UA
dc.titleРозробка генератора зовнішності ігрових персонажів для гри D&D з використанням технології ReactJSuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a game character appearance generator for the D&D game using ReactJS technologyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Фаль Олександр Петрович, 2025uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтадник, Марія Андріївна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.format.pages87-
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. Підземелля та Дракони: історія створення та що за гра [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://books.google.com.ua/books/about/Dungeons_Dragons_The_Making_of_Origina l.html?id=SOWm0AEACAAJ&source=kp_book_description&redir_esc=yuk_UA
dc.relation.references2. Книга гравця [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.scribd.com/document/709709597/%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3 %D0%B0-%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%86%D1%8Fuk_UA
dc.relation.references3. TaleSpire у Steam [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://store.steampowered.com/app/720620/TaleSpire/uk_UA
dc.relation.references4. Owlbear Rodeo [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.owlbear.rodeo/uk_UA
dc.relation.references5. D&D Wiki [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу https://www.dandwiki.com/wiki/Main_Pageuk_UA
dc.relation.references6. Методичні вказівки до виконання дипломної роботи освітнього рівня - бакалавр студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – Інженерія програмного забезпечення/ Укладачі : Петрик М.Р.,Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с.uk_UA
dc.relation.references7. React - Опис UI [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://react.dev/learn/describing-the-uiuk_UA
dc.relation.references8. TypeScript for JavaScript Programmers [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.typescriptlang.org/docs/handbook/typescript-in-5-minutes.htmluk_UA
dc.relation.references9. Про середовище програмування C# [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://foxminded.ua/seredovyshche-prohramuvannia-si-sharp/uk_UA
dc.relation.references10. Що таке PostgreSQL? [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.postgresql.org/about/uk_UA
dc.relation.references11. Lemon Frog on Behance [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.behance.net/lemonfroguk_UA
dc.relation.references12. CyrillicGoth – Колекція українських шрифтів [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://www.ukrfonts.com/info/index.php?v=19&id=1050uk_UA
dc.relation.references13. Все про професію UI/UX дизайнера [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://dan-it.com.ua/uk/blog/vse-pro-profesiyu-ui-ux-dyzajnera/uk_UA
dc.relation.references14. Що таке CSS? [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://w3schoolsua.github.io/css/index.html#gsc.tab=0uk_UA
dc.relation.references15. Автоматизоване тестування [Електронний ресурс] – Режим доступ до ресурсу: https://newline.tech/test-automation-when-why-and-who-needs-it_uk/uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dyplom_Fal_2025.pdf10,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools