Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47472
Назва: Удосконалення конструкції передньої підвіски легкового автомобіля Volkswagen Passat B6 із дослідженням методів економічного використання палива трибологічними засобами.
Інші назви: Improvement of the design of the front suspension of a Volkswagen Passat B6 with research on methods for fuel-efficient use through tribological means.
Автори: Бортник, Назарій Володимирович
Bortnyk, Nazarii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бортник Н.В. Удосконалення конструкції передньої підвіски легкового автомобіля Volkswagen Passat B6 із дослідженням методів економічного використання палива трибологічними засобами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 274 – автомобільний транспорт / наук. кер. А. Й. Матвіїшин. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 63 с.
Bibliographic description: Bortnyk N. Improvement of the design of the front suspension of a Volkswagen Passat B6 with research on methods for fuel-efficient use through tribological means. : work on obtaining a bachelor's degree: spec. 274 – Automobile transport / research supervisor A. Matviishyn. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. - 63 p
Дата публікації: гру-2024
Дата подання: гру-2024
Дата внесення: 12-січ-2025
Видавництво: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Матвіїшин, Анатолій Йосипович
Члени комітету: Ткаченко, Ігор Григорович
УДК: 629.33
Теми: 274
автомобільний транспорт
підвіска
suspension
діагностування
diagnostics
трибо логічні методи
tribological methods
відновлення
restoration
Діапазон сторінок: 63
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто удосконалення конструкції передньої підвіски легкового автомобіля Volkswagen Passat B6 з метою підвищення її ефективності та впливу на експлуатаційні характеристики транспортного засобу. Особлива увага приділена дослідженню трибологічних методів зниження тертя у вузлах підвіски, що сприяють економічному використанню палива. Запропоновано інноваційні технічні рішення, які дозволяють оптимізувати конструкцію підвіски, підвищити її зносостійкість і зменшити втрати енергії під час руху. У ході дослідження використано комп'ютерне моделювання, лабораторні випробування та експериментальні методи оцінки впливу трибологічних засобів на паливну ефективність автомобіля. Результати роботи мають практичне значення для автомобілебудування та вдосконалення екологічних показників транспортних засобів.
The work considers the improvement of the design of the front suspension of the Volkswagen Passat B6 passenger car in order to increase its efficiency and impact on the operational characteristics of the vehicle. Particular attention is paid to the study of tribological methods for reducing friction in suspension components, which contribute to the economical use of fuel. Innovative technical solutions are proposed that allow optimizing the suspension design, increasing its wear resistance and reducing energy losses during movement. The study used computer modeling, laboratory tests and experimental methods for assessing the impact of tribological agents on the fuel efficiency of the vehicle. The results of the work have practical significance for the automotive industry and improving the environmental performance of vehicles.
Зміст: РЕФЕРАТ. ЗМІСТ. ВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Функціональне призначення підвіски для легкових автомобілів. 1.2 Варіанти конструктивних виконань підвісок. 1.3 Основні типи конструкцій підвісок легкових автомобілів. 1.4 Обгрунтування вибору вдосконаленої конструкції підвіски автомобіля. 2. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Аналіз технологічного процесу виготовлення вдосконаленої підвіски легкового автомобіля. 2.2 Технологічність конструкції проектованої підвіски автомобіля та технічні вимоги до неї. 2.3 Розробка технологічної схеми установки передньої підвіски. 2.4 Перелік виконуваних робіт при складанні передньої підвіски автомобіля. 2.5 Визначення трудомісткості процесу встановлення передньої підвіски. 2.6 Вибір організаційної форми установки підвіски 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Обґрунтування компонувальної схеми передньої підвіски автомобіля. 3.2 Визначення основних характеристик процесу демпфування коливань та безпружинних мас автомобіля. 3.3 Установка для дослідження характеристик передньої підвіски автомобіля. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Методи визначення економічності палива двигунів автомобіля. 4.2 Трибологічні засоби для зменшення витрат палива на тертя та зношування. 4.3 Експерементальні дослідження зносостійкості антифрикційних покриттів. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1 Ідентифікація професійних ризиків. 5.2 Методи і заходи по зниженню професійних ризиків. 5.3 Оповіщення та інформування по безпеці в надзвичайних ситуаціях. ВИСНОВОКИ. ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47472
Власник авторського права: Бортник Назарій Володимирович, 2024
Перелік літератури: 1. Ляшук О.Л., Гудь В.З., Пиндус Ю.І., Левкович М.Г., Хорошун Р.В. Методичний посібник до виконання кваліфікаційної роботи магістра за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань 27 «Транспорт» спеціальністі 274 «Автомобільний транспорт» – Тернопіль: Видавництво ТНТУ, 2020. – 66 с.
2. Техніко – економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 276 с.
3. Основи технології виробництва та ремонту автомобілів : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Рогатинський Р.М., Ляшук О.Л., Гудь В.З., Левкович М.Г., Сташків М.Я., Сіправська М.Д. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 544 с.
4 Підручник з будови автомобіля. Видання третє. Виправлене й доповнене – Моноліт 2021 – 288 с
5. Конспект лекцій з дисципліни «Відновлення деталей» для здобувачів освітнього рівня бакалавр за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» / Укладачі: Левкович М.Г., Гупка А.Б., Сіправська М.Д. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021. – 136 с.
6. Gypka, A., et al. The patterns of changes in the degree of lubrication of the crankshaft bearings of car engines depending on the parameters of the load-speed modes of operation. Problems of Tribology, 2024, 29.3/113: 72-78.
7. Aulin, Victor, et al. Tribodiagnosis of the surface damage of tribo-coupling parts materials during machine operation. Procedia Structural Integrity, 2024, 59: 428-435.
8. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., – 156 с.
9. Gypka, A., Aulin, V., Mironov, D., Leshchuk, R., Yarema, I., Bukhovets, V., & Teslia, V. (2024). Structural and energetic self-organization of antifriction composite materials of car parts during friction and wear. Problems of Tribology, 29(2/112), 67-73.
10. Ляшук, О., Гевко, І., Гупка, А., Слободян, Л., Гевко, Б., & Хорошун, Р. (2023). Розробка моделі узагальненого діагностичного показника технічного стану ходової частини автомобіля з використанням математичних методів теорії планування експерименту. сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 2(21), 135-144.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:274 — автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бортник Назарій Володимирович.pdf2,91 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Outils d'administration