Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47472
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorМатвіїшин, Анатолій Йосипович-
dc.contributor.authorБортник, Назарій Володимирович-
dc.contributor.authorBortnyk, Nazarii-
dc.date.accessioned2025-01-12T10:16:20Z-
dc.date.available2025-01-12T10:16:20Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationБортник Н.В. Удосконалення конструкції передньої підвіски легкового автомобіля Volkswagen Passat B6 із дослідженням методів економічного використання палива трибологічними засобами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 274 – автомобільний транспорт / наук. кер. А. Й. Матвіїшин. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47472-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто удосконалення конструкції передньої підвіски легкового автомобіля Volkswagen Passat B6 з метою підвищення її ефективності та впливу на експлуатаційні характеристики транспортного засобу. Особлива увага приділена дослідженню трибологічних методів зниження тертя у вузлах підвіски, що сприяють економічному використанню палива. Запропоновано інноваційні технічні рішення, які дозволяють оптимізувати конструкцію підвіски, підвищити її зносостійкість і зменшити втрати енергії під час руху. У ході дослідження використано комп'ютерне моделювання, лабораторні випробування та експериментальні методи оцінки впливу трибологічних засобів на паливну ефективність автомобіля. Результати роботи мають практичне значення для автомобілебудування та вдосконалення екологічних показників транспортних засобів.uk_UA
dc.description.abstractThe work considers the improvement of the design of the front suspension of the Volkswagen Passat B6 passenger car in order to increase its efficiency and impact on the operational characteristics of the vehicle. Particular attention is paid to the study of tribological methods for reducing friction in suspension components, which contribute to the economical use of fuel. Innovative technical solutions are proposed that allow optimizing the suspension design, increasing its wear resistance and reducing energy losses during movement. The study used computer modeling, laboratory tests and experimental methods for assessing the impact of tribological agents on the fuel efficiency of the vehicle. The results of the work have practical significance for the automotive industry and improving the environmental performance of vehicles.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРЕФЕРАТ. ЗМІСТ. ВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Функціональне призначення підвіски для легкових автомобілів. 1.2 Варіанти конструктивних виконань підвісок. 1.3 Основні типи конструкцій підвісок легкових автомобілів. 1.4 Обгрунтування вибору вдосконаленої конструкції підвіски автомобіля. 2. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Аналіз технологічного процесу виготовлення вдосконаленої підвіски легкового автомобіля. 2.2 Технологічність конструкції проектованої підвіски автомобіля та технічні вимоги до неї. 2.3 Розробка технологічної схеми установки передньої підвіски. 2.4 Перелік виконуваних робіт при складанні передньої підвіски автомобіля. 2.5 Визначення трудомісткості процесу встановлення передньої підвіски. 2.6 Вибір організаційної форми установки підвіски 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Обґрунтування компонувальної схеми передньої підвіски автомобіля. 3.2 Визначення основних характеристик процесу демпфування коливань та безпружинних мас автомобіля. 3.3 Установка для дослідження характеристик передньої підвіски автомобіля. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Методи визначення економічності палива двигунів автомобіля. 4.2 Трибологічні засоби для зменшення витрат палива на тертя та зношування. 4.3 Експерементальні дослідження зносостійкості антифрикційних покриттів. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1 Ідентифікація професійних ризиків. 5.2 Методи і заходи по зниженню професійних ризиків. 5.3 Оповіщення та інформування по безпеці в надзвичайних ситуаціях. ВИСНОВОКИ. ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.uk_UA
dc.format.extent63-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject274uk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectпідвіскаuk_UA
dc.subjectsuspensionuk_UA
dc.subjectдіагностуванняuk_UA
dc.subjectdiagnosticsuk_UA
dc.subjectтрибо логічні методиuk_UA
dc.subjecttribological methodsuk_UA
dc.subjectвідновленняuk_UA
dc.subjectrestorationuk_UA
dc.titleУдосконалення конструкції передньої підвіски легкового автомобіля Volkswagen Passat B6 із дослідженням методів економічного використання палива трибологічними засобами.uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the design of the front suspension of a Volkswagen Passat B6 with research on methods for fuel-efficient use through tribological means.uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderБортник Назарій Володимирович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТкаченко, Ігор Григорович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc629.33uk_UA
dc.relation.references1. Ляшук О.Л., Гудь В.З., Пиндус Ю.І., Левкович М.Г., Хорошун Р.В. Методичний посібник до виконання кваліфікаційної роботи магістра за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань 27 «Транспорт» спеціальністі 274 «Автомобільний транспорт» – Тернопіль: Видавництво ТНТУ, 2020. – 66 с.uk_UA
dc.relation.references2. Техніко – економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 276 с.uk_UA
dc.relation.references3. Основи технології виробництва та ремонту автомобілів : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Рогатинський Р.М., Ляшук О.Л., Гудь В.З., Левкович М.Г., Сташків М.Я., Сіправська М.Д. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 544 с.uk_UA
dc.relation.references4 Підручник з будови автомобіля. Видання третє. Виправлене й доповнене – Моноліт 2021 – 288 сuk_UA
dc.relation.references5. Конспект лекцій з дисципліни «Відновлення деталей» для здобувачів освітнього рівня бакалавр за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» / Укладачі: Левкович М.Г., Гупка А.Б., Сіправська М.Д. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021. – 136 с.uk_UA
dc.relation.references6. Gypka, A., et al. The patterns of changes in the degree of lubrication of the crankshaft bearings of car engines depending on the parameters of the load-speed modes of operation. Problems of Tribology, 2024, 29.3/113: 72-78.uk_UA
dc.relation.references7. Aulin, Victor, et al. Tribodiagnosis of the surface damage of tribo-coupling parts materials during machine operation. Procedia Structural Integrity, 2024, 59: 428-435.uk_UA
dc.relation.references8. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., – 156 с.uk_UA
dc.relation.references9. Gypka, A., Aulin, V., Mironov, D., Leshchuk, R., Yarema, I., Bukhovets, V., & Teslia, V. (2024). Structural and energetic self-organization of antifriction composite materials of car parts during friction and wear. Problems of Tribology, 29(2/112), 67-73.uk_UA
dc.relation.references10. Ляшук, О., Гевко, І., Гупка, А., Слободян, Л., Гевко, Б., & Хорошун, Р. (2023). Розробка моделі узагальненого діагностичного показника технічного стану ходової частини автомобіля з використанням математичних методів теорії планування експерименту. сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 2(21), 135-144.uk_UA
dc.identifier.citationenBortnyk N. Improvement of the design of the front suspension of a Volkswagen Passat B6 with research on methods for fuel-efficient use through tribological means. : work on obtaining a bachelor's degree: spec. 274 – Automobile transport / research supervisor A. Matviishyn. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. - 63 p-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:274 — автомобільний транспорт

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Бортник Назарій Володимирович.pdf2,91 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları