Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47405

Назва: CRM-система для автоматизації торгівлі на підприємствах
Інші назви: CRM-system for retail automation at enterprises
Автори: Ралік, І. Р.
Ralik, I. R.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Ралік І. Р. CRM-система для автоматизації торгівлі на підприємствах / І. Р. Ралік // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 78. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
Бібліографічне посилання: Ралік І. Р. CRM-система для автоматизації торгівлі на підприємствах // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 78.
Bibliographic citation (APA): Ralik, I. R. (2024). CRM-systema dlia avtomatyzatsii torhivli na pidpryiemstvakh [CRM-system for retail automation at enterprises]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 78. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Ralik I. R. (2024) CRM-systema dlia avtomatyzatsii torhivli na pidpryiemstvakh [CRM-system for retail automation at enterprises]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 78 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
Конференція/захід: Ⅻ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Дата публікації: 18-гру-2024
Дата внесення: 10-січ-2025
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 18-19 грудня 2024 року
18-19 December 2024
УДК: 004.62
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 78
Початкова сторінка: 78
Кінцева сторінка: 78
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47405
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Перелік літератури: 1. Rahayu, S., Cakranegara, P. A., Simanjorang, T. M., & Syobah, S. N. «Implementation of Customer Relationship Management System to Maintain Service Quality for Customer», Enrichment: Journal of Management, 12(5), c. 38-39.
References: 1. Rahayu, S., Cakranegara, P. A., Simanjorang, T. M., & Syobah, S. N. "Implementation of Customer Relationship Management System to Maintain Service Quality for Customer", Enrichment: Journal of Management, 12(5), P. 38-39.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.