Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47405

Tytuł: CRM-система для автоматизації торгівлі на підприємствах
Inne tytuły: CRM-system for retail automation at enterprises
Authors: Ралік, І. Р.
Ralik, I. R.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Ралік І. Р. CRM-система для автоматизації торгівлі на підприємствах / І. Р. Ралік // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 78. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
Bibliographic reference (2015): Ралік І. Р. CRM-система для автоматизації торгівлі на підприємствах // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 78.
Bibliographic citation (APA): Ralik, I. R. (2024). CRM-systema dlia avtomatyzatsii torhivli na pidpryiemstvakh [CRM-system for retail automation at enterprises]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 78. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Ralik I. R. (2024) CRM-systema dlia avtomatyzatsii torhivli na pidpryiemstvakh [CRM-system for retail automation at enterprises]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 78 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅻ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Data wydania: 18-gru-2024
Date of entry: 10-sty-2025
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 18-19 грудня 2024 року
18-19 December 2024
UDC: 004.62
Strony: 1
Zakres stron: 78
Główna strona: 78
Strona końcowa: 78
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47405
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Wykaz piśmiennictwa: 1. Rahayu, S., Cakranegara, P. A., Simanjorang, T. M., & Syobah, S. N. «Implementation of Customer Relationship Management System to Maintain Service Quality for Customer», Enrichment: Journal of Management, 12(5), c. 38-39.
References: 1. Rahayu, S., Cakranegara, P. A., Simanjorang, T. M., & Syobah, S. N. "Implementation of Customer Relationship Management System to Maintain Service Quality for Customer", Enrichment: Journal of Management, 12(5), P. 38-39.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi