Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47405

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorРалік, І. Р.
dc.contributor.authorRalik, I. R.
dc.coverage.temporal18-19 грудня 2024 року
dc.coverage.temporal18-19 December 2024
dc.date.accessioned2025-01-10T20:49:59Z-
dc.date.available2025-01-10T20:49:59Z-
dc.date.created2024-12-18
dc.date.issued2024-12-18
dc.identifier.citationРалік І. Р. CRM-система для автоматизації торгівлі на підприємствах / І. Р. Ралік // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 78. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47405-
dc.format.extent78
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
dc.titleCRM-система для автоматизації торгівлі на підприємствах
dc.title.alternativeCRM-system for retail automation at enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc004.62
dc.relation.references1. Rahayu, S., Cakranegara, P. A., Simanjorang, T. M., & Syobah, S. N. «Implementation of Customer Relationship Management System to Maintain Service Quality for Customer», Enrichment: Journal of Management, 12(5), c. 38-39.
dc.relation.referencesen1. Rahayu, S., Cakranegara, P. A., Simanjorang, T. M., & Syobah, S. N. "Implementation of Customer Relationship Management System to Maintain Service Quality for Customer", Enrichment: Journal of Management, 12(5), P. 38-39.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
dc.citation.spage78
dc.citation.epage78
dc.citation.conferenceⅫ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
dc.identifier.citation2015Ралік І. Р. CRM-система для автоматизації торгівлі на підприємствах // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 78.
dc.identifier.citationenAPARalik, I. R. (2024). CRM-systema dlia avtomatyzatsii torhivli na pidpryiemstvakh [CRM-system for retail automation at enterprises]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 78. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGORalik I. R. (2024) CRM-systema dlia avtomatyzatsii torhivli na pidpryiemstvakh [CRM-system for retail automation at enterprises]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 78 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!