Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47400

Назва: Методологічні основи оцінювання рівня цифрової трансформації закладів вищої освіти
Інші назви: Methodological framework for assessing the level of digital transformation in higher education institutions
Автори: Петрошук, М.
Литвиненко, Ярослав Володимирович
Petroshuk, M.
Lytvynenko, I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Петрошук М. Методологічні основи оцінювання рівня цифрової трансформації закладів вищої освіти / М. Петрошук, Ярослав Володимирович Литвиненко // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 73. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
Бібліографічне посилання: Петрошук М., Литвиненко Я. В. Методологічні основи оцінювання рівня цифрової трансформації закладів вищої освіти // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 73.
Bibliographic citation (APA): Petroshuk, M., & Lytvynenko, I. (2024). Metodolohichni osnovy otsiniuvannia rivnia tsyfrovoi transformatsii zakladiv vyshchoi osvity [Methodological framework for assessing the level of digital transformation in higher education institutions]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 73. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Petroshuk M., Lytvynenko I. (2024) Metodolohichni osnovy otsiniuvannia rivnia tsyfrovoi transformatsii zakladiv vyshchoi osvity [Methodological framework for assessing the level of digital transformation in higher education institutions]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 73 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
Конференція/захід: Ⅻ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Дата публікації: 18-гру-2024
Дата внесення: 10-січ-2025
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 18-19 грудня 2024 року
18-19 December 2024
УДК: 681.519.6
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 73
Початкова сторінка: 73
Кінцева сторінка: 73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47400
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://hbr.org
https://oecd.org
Перелік літератури: 1. Harvard Business Review. Digital Transformation in Education. URL: https://hbr.org.
2. OECD (2019). Digitalisation in Education: A Key to 21st Century Skills. URL: https://oecd.org.
3. Morze N., Buinytska O. Digital Transformation of Higher Education Institutions: Challenges and Opportunities. ICT in Education Journal, 2021.
References: 1. Harvard Business Review. Digital Transformation in Education. URL: https://hbr.org.
2. OECD (2019). Digitalisation in Education: A Key to 21st Century Skills. URL: https://oecd.org.
3. Morze N., Buinytska O. Digital Transformation of Higher Education Institutions: Challenges and Opportunities. ICT in Education Journal, 2021.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.