Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47400

Tytuł: Методологічні основи оцінювання рівня цифрової трансформації закладів вищої освіти
Inne tytuły: Methodological framework for assessing the level of digital transformation in higher education institutions
Authors: Петрошук, М.
Литвиненко, Ярослав Володимирович
Petroshuk, M.
Lytvynenko, I.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Петрошук М. Методологічні основи оцінювання рівня цифрової трансформації закладів вищої освіти / М. Петрошук, Ярослав Володимирович Литвиненко // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 73. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
Bibliographic reference (2015): Петрошук М., Литвиненко Я. В. Методологічні основи оцінювання рівня цифрової трансформації закладів вищої освіти // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 73.
Bibliographic citation (APA): Petroshuk, M., & Lytvynenko, I. (2024). Metodolohichni osnovy otsiniuvannia rivnia tsyfrovoi transformatsii zakladiv vyshchoi osvity [Methodological framework for assessing the level of digital transformation in higher education institutions]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 73. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Petroshuk M., Lytvynenko I. (2024) Metodolohichni osnovy otsiniuvannia rivnia tsyfrovoi transformatsii zakladiv vyshchoi osvity [Methodological framework for assessing the level of digital transformation in higher education institutions]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 73 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅻ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Data wydania: 18-gru-2024
Date of entry: 10-sty-2025
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 18-19 грудня 2024 року
18-19 December 2024
UDC: 681.519.6
Strony: 1
Zakres stron: 73
Główna strona: 73
Strona końcowa: 73
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47400
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Związane URL literatura: https://hbr.org
https://oecd.org
Wykaz piśmiennictwa: 1. Harvard Business Review. Digital Transformation in Education. URL: https://hbr.org.
2. OECD (2019). Digitalisation in Education: A Key to 21st Century Skills. URL: https://oecd.org.
3. Morze N., Buinytska O. Digital Transformation of Higher Education Institutions: Challenges and Opportunities. ICT in Education Journal, 2021.
References: 1. Harvard Business Review. Digital Transformation in Education. URL: https://hbr.org.
2. OECD (2019). Digitalisation in Education: A Key to 21st Century Skills. URL: https://oecd.org.
3. Morze N., Buinytska O. Digital Transformation of Higher Education Institutions: Challenges and Opportunities. ICT in Education Journal, 2021.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi