Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47229
Título : Формування opгaнiзaцiйнoї структури управління мapкeтингoм на підприємстві
Otros títulos : Formation of the organizational structure of marketing management at the enterprise
Autor : Сyбoтяк, Віталій Юрійович
Subotіak, Vitalii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Сyбoтяк В. Ю. Формування opгaнiзaцiйнoї структури управління мapкeтингoм на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. Л. Я. Якимишин. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 129 с.
Fecha de publicación : 8-ene-2025
Submitted date: 27-dic-2024
Date of entry: 7-ene-2025
Editorial : ТНТУ ім. І.Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюя
Supervisor: Якимишин, Лілія Ярославівна
Yakymyshyn Liliya Yakymyshyn, Liliya
Committee members: Радинський, Сергій Віталійович
Radynskyy, Serghiy
UDC: 339.13
Palabras clave : 075
організаційна структура
Master Thesis
управління маркетингом
підприємство
оптимізація
маркетингова діяльність
ефективність
стратегія розвитку
organizational structure
marketing management
enterprise
optimization
marketing activity
efficiency
development strategy
Page range: 129
Resumen : Сyбoтяк B. Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Магістерська робота присвячена дослідженню процесу формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві. У роботі розглянуто теоретичні та методологічні основи побудови організаційних структур, їхні елементи та критерії вибору, а також сучасні тенденції у цій сфері. На прикладі підприємства ПАП «Збapaзькe» проаналізовано поточний стан маркетингової діяльності, проведено оцінку господарської діяльності та запропоновано оптимізовану структуру управління маркетингом. У результаті розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової організації на підприємстві для підвищення її ефективності. Ключові слова: організаційна структура, управління маркетингом, підприємство, оптимізація, маркетингова діяльність, ефективність, стратегія розвитку.
Subotiak V. Formation of the organizational structure of marketing management at the enterprise. -Manuscript. Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing».– Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. The master's thesis is devoted to the study of the process of formation of the organizational structure of marketing management at the enterprise. The theoretical and methodological foundations of building organizational structures, their elements and selection criteria, as well as current trends in this area are considered in the work. Using the example of the enterprise PJSC «Zbarazhske», the current state of marketing activities is analyzed, an assessment of economic activity is carried out, and an optimized marketing management structure is proposed. As a result, recommendations for improving the marketing organization at the enterprise to increase its efficiency have been developed.
Descripción : Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо формування ефективної організаційної структури управління маркетингом на підприємстві для підвищення його конкурентоспроможності та ефективності маркетингової діяльності на прикладі ПАП «Збapaзькe». Для досягнення поставленої мети визначено наступні завдання: - дослідити теоретичні та методологічні засади формування організаційних структур управління маркетингом; - проаналізувати існуючі підходи до побудови структур управління маркетингом та виділити критерії вибору оптимальної моделі; - провести аналіз поточного стану організації маркетингової діяльності на ПАП «Збapaзькe»; - розробити рекомендації щодо моделювання та оптимізації організаційної структури управління маркетингом на досліджуваному підприємстві; - оцінити ефективність запропонованих заходів та можливі напрями подальшого вдосконалення маркетингової структури підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Предметом дослідження є організаційні структури управління маркетингом та їх оптимізація на прикладі підприємства ПАП «Збapaзькe».
Content: ЗМІСТ ВСТУП...5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ...9 1.1. Поняття організаційної структури управління маркетингом: сутність, основні елементи, критерії вибору...9 1.2. Методичні підходи до формування оптимальних структур управління маркетингом...22 1.3. Сучасні тенденції та особливості побудови організаційної структури управління маркетингом: вітчизняний та зарубіжний досвід...32 Висновки до розділу 1...38 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПАП «Збapaзькe»…40 2.1. Загальна характеристика ПАП «Збapaзькe»…40 2.2. Аналіз господарської діяльності ПАП «Збapaзькe»…46 2.3 Оцінка поточного стану організації маркетингової діяльності на підприємстві...50 Висновки до розділу 2...66 РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПАП «Збapaзькe»…68 3.1. Стратегічні напрями розвитку маркетингової діяльності ПАП «Збapaзькe»…68 3.2. Проектування нової організаційної структури управління маркетингом для ПАП «Збapaзькe»…84 3.3. Регламентація функцій структурних підрозділів та оцінка ефективності впровадження запропонованих змін...89 Висновки до розділу 3…99 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...101 Висновки до розділу 4...115 ВИСНОВКИ...117 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...121
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47229
Copyright owner: © Сyбoтяк Віталій Юрійович, 2024
References (Ukraine): 1. Про захист економічної конкуренції: Закон України - URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text
2. Про охорону праці: Закон України. - URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text
3. Амонс С. Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С. Е. Амонс, О. П. Красняк //Ефективна економіка. – 2020. – № 5. – URL: www.economy.nayka.com.ua
4. Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін. ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 308 с.
5. Артеменко Л. П. Види конкурентних стратегій та приклади їх реалізації /Л. П. Артеменко, Є П. Гура //Сучасні підходи до управління підприємством. – 2018. – URL: http://conf.management.fmm.kpi.ua/proc/article/view/126024
6. Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 3. – С. 85-103. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/47/46
6. Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 3. – С. 85-103. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/47/46
7. Бабко Н. М. Поведінка споживача: навчальний посібник /Н. М. Бабко, О. В. Мандич, І. О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.
8. Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - Київ : Центр учбової літератури, 2011. - 240 с.
9. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А. М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018.–343 с.
10. Балтук В.А. Охорона праці: навч. посіб. / В. А. Батлук, М. П. Кулик, Р. А. Яцюк; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т «Львів. політехніка» - 3-є вид., доповн. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2011. – 386 с.
11. Бедрій Я.І. Безпека життєдіяльності: Посібник для студентів технічних вузів. / Я.І. Бедрій, В.М. Боярська, А.К.Голубєв.–К, ЦНЛ: 2007.– 275 с.
12. Безкровний М. Ф. Основи аграрного консалтингу: підручник/ М.Ф. Безкровний, М.Ф.Кропивко, Ю.І. Палеха, Т.Д. Іщенко. – К.: Ліра-К, 2020. – 260 с.
13. Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін. – Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. – 300 с.
14. Близнюк С.М. Маркетинг в Україні: Проблеми становлення та розвитку/С. М. Близнюк. – К.: Політехніка, 2014. – 400с
15. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук // Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.
16. Бондаренко С. М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств /С. М. Бондаренко, М. Ю. Лісовський // Науковий вісник Ужгородського національного університету.– 2017. – Вип. 15. – Ч. 1. – С. 42-45.
17. Бочко О. Ю. Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О.Ю. Бочко, Л.Я. Якимишин //Вісник НУ «Львівська політехніка». Серія: «Логістика».- 2017.- №892. - С. 25-31.
18. Братко О. С. Організація маркетингової діяльності на підприємстві. –/О. С. Братко. – Тернопіль:Карт-бланш, 2016. – 275 с.
19. Бутенко Н.В. Маркетинг /Н. В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketing
20. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.
21. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник/ С.С.Гаркавенко.- К.:Лібра, 2002. - 712 с.
22. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.
23. Греджева Т.В. Конкуренція в підприємницькій діяльності: теоретичні аспекти / Т.В. Греджева //Облік і фінанси АПК: бухгалтерський портал. URL: http://magazine.faaf.org.ua/konkurenciya-v-pidpriemnickiy-diyalnosti-teoretichni-aspekti.html
24. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник /Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018.–357 с.
25. Діброва Т. Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т. Г. Діброва, С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна. – К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.
26. Діденко Є. О. Модель управління конкурентоспроможністю підприємства /Є. О. Діденко, П. І. Жураківський //Ефективна економіка. – 2017. – № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5590
27. Дорошенко Г. О. Маркетинг: навчальний посібник /Г. О. Дорошенко Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. – 411 с.
28. Єлець О.П. Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємства /О.П. Єлець //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – №1(10). – С. 58-64
29. Жаліло Я., Русан В., Жураковська Л. Особливості функціонування сільського господарства в умовах кліматичних змін.- Національний інститут стратегічних досліджень. - URL: https://www.niss.gov.ua/sites/default/files/2024-09/silske-gospodarstvo-v-umovah-klimatychnyh-zmin.pdf
30. Жатова Г. О. Загальне насіннєзнавство: навч. посібник/ Г. О. Жатова. –Суми : Університетська книга, 2020.
31. Жегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /О. В. Жегус, Т. М. Парцина. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. – 237 с.
32. Жмуденко В. О. Оптимізація ресурсного потенціалу як стратегічний напрям розвитку підприємства /В. О. Жмуденко, Р. І. Ліщук //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 165. – С. 53-58. – URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/788/764
33. Журнал «Інноваційний маркетинг» – URL: https://www.businessperspectives.org/journals/innovative-marketing?category_id=30
34. Журнал «Маркетинг в Україні» – URL: https://uam.in.ua/common/zhurnal-marketyng-v-ukrayini/
35. Журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» – URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/
36. Журнал «Маркетинг і цифрові технології» – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt
37. Завадська Ю. С. Ринок органічної агропродовольчої продукції: методологія становлення та розвитку: монографія / Ю. С. Завадська / за наук. ред. О.М.Яценко. – Житомир: Полісся, 2020. – 216 с.
38. Захарчук О. В. Економіка насінництва: монографія / Захарчук О. В. –К.: ННЦІАЕ, 2020. – 272 с.
39. Ілляшенко С. М. Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку : монографія / за заг. ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2020. –728 с.
40. Індустрія 5.0: напрями дій та шляхи розвитку. URL: https://www.clusters.org.ua/blog-single/industry-5-0-napriamy-diy/
41. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: підручник / В.Я. Кардаш, О.К. Шафалюк, М.Ю. Антонченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. – 2-ге вид., переробл. – К., 2010. – 419 с.
42. Катаєв А. В. Маркетинг: навчальний посібник /А. В. Катаєв. – Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. – 290 с.
43. Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І. О. Ковшова. – Вид-во ФОП Вишемирський В. С., 2018. – 516 с.
44. Коноплянникова М.А. Відділ маркетингу в структурі організації: призначення, функції і завдання // Маркетинг в Україні. – 2021.-№1. – С.44-48.
45. Косар, Н. С. Маркетингові дослідження / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. Львів : НУ «Львівська політехніка», 2018.-460 с.
46. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. – 2019 – № 3 (58). – URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu
47. Крикавський Є. Економіка логістики: навчальний посібник // Є.В. Крикавський, О.А.Похильченко, Н.В.Чорнописька, О.С. Костюк, Н.Б. Савіна, С.М.Нікшич, Л.Я.Якимишин; за заг. ред. Є.В.Крикавського, О.А.Похильченко. - Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014.- 640с.
48. Крикавський Є. Логістика та управління ланцюгами поставок: навчальний посібник / Є. Крикавський, О. Похильченко, М. Фертч. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2017. – 844 с
49. Крикавський Є. Маркетингова товарна політика / І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Є. Крикавський, Патора // Третє видання, НУ «Львівська політехніка». — Львів, 2012. — 360 с.
50. Крикавський Є. В. Логістичні системи: підручник /Є. В. Крикавський, Н. В. Чорнописька. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2019. – 288 с.
51. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: Навчальний посібник/ О.Є.Кузьмін, О.Г. Мельник. – 2-е вид. доп. і перероб. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка” , 2003. – 352 с.
52. Курган В. П. Економіка аграрних підприємств : навч. посіб. / В. П. Курган. – Суми : Університетська книга, 2020. – 270 с.
53. Кучер А. Адаптація аграрного землекористування до змін клімату. Agricultural and Resource Economics :International Scientific E-Journal. 2017. Vol. 3. No. 1. С. 119–138.
54. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник /Ю.Г. Левченко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 448 с.
55. Лозинський В. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посіб. / В.Т. Лозинський, С.В. Леонова, Н.В. Гайванович, Н.С. Косар, Л.Ю. Шевців, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський,. – Львів : Вид-во «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2020. – 282 с.
56. Лупак Р. Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник /Р. Л. Лупак, Т. Г. Васильців. – Львів: Видавництво ЛКА, 2016. – 484 с.
57. Макаренко М.В. Обґрунтування ефективних управлінських рішень на рівні підприємства // Актуальні проблеми економіки. – 2021. – № 12. – С. 181 – 187.
58. Мартиненко А. В. Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу /А. В. Мартиненко, П. Г. Перерва //Маркетинг і цифрові технології.–2021.– Т. 1, № 5. – С. 6-16.
59. Матеріали звітності виробничо-господарської діяльності ПАП «Збаразьке» за 2021-2023 роки.
60. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов. – URL: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886
61. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред. Л.А. Мороз. – 3-є вид., без змін – Львів, 2005. – 244 с
62. Нове щомісячне опитування підприємств. Квітень’24, «Український бізнес під час війни». - URL: http://www.ier.com.ua/files/Projects/2024/TFD/_NRES_April_2024_FINAL_UA.pdf
63. Олефір В. Кон’юнктура вітчизняної економіки (аналіз і прогноз) // Діловий вісник. – 2023. – № 5. – URL: http://www.ucci.org.ua/synopsis/dv
64. Ортинська В. В. Маркетингові дослідження: підручник / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – 455 с.
65. Офіційний сайт Державної служби статистики.-URL: www.ukrstat.gov.ua
66. Офіційний сайт Державої інспекції сільського господарства.- URL: http://disguko.gov.ua/index.php
67. Офіційний сайт Міністерства аграрної політики та продовольства України.- URL:minagro.gov.ua
68. Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В. Н. Парсяк. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. – 324 с.
69. Петрова О. Зміни підходів в управління маркетинговими активностями /О. Петрова //Маркетинг в Україні. – 2021. – № 1. – С. 55-59.
70. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня. – Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. – 362 с.
71. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. – Дніпро: Видавець, 2019. – 240 с.
72. Попова Н. В. Маркетинг: підручник/Н. В. Попова.–Харків: В справі, 2016.-298с.
73. Про Індустрію 5.0 – чому це стає актуальним для України. URL: https://www.industry4ukraine.net/publications/pro-industriyu-5-0-chomu-cze-staye-aktualnym-dlya-ukrayiny/
74. Руделіус В. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, О.М. Азарян, О А. Виноградов та ін: Ред.-упор. О. І. Сидоренко, П.С. Редько. - К.: Навчально-методичний центр «№Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні».-2005. - 422 с.
75. Свитвуд Адель. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. К.: Наш формат, 2019. 152 с.
76. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств /С.Б. Семенюк, В.А. Фалович //Маркетинг і цифрові технології. 2020. – № 1. – С.61-72.
77. Собкевич О. В. Оцінки індустріальної конкурентоспроможності економіки та технологічного потенціалу у промисловості України.- Національний інститут стратегічних досліджень. - URL: https://www.niss.gov.ua/sites/default/files/2024-08/az_konk-promislovosti_12082024.pdf
78. Старостіна А. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. – К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. – 216 с.
79. Троценко В. І. Соняшник: методи створення вихідного матеріал у та селекція: монографія/ В.І. Троценко. – Суми : Університетська книга, 2020.-426 с.
80. Фалович В.А. Реструктуризація ланцюга поставок у контексті розвитку його емерджентних властивостей. Бізнесінформ. 2017. № 2. С. 196– 202.
81. Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0. //Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archive
82. Фалович В.А., Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове 87 видання) – Мукачево2017. – Випуск №10, С. 389 – 395. – Режим доступу до журн.: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
83. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів /В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин//Науковий журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. – № 3. – С.129-132.
84. Якимишин Л.Я. Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу / Л.Я. Якимишин. – Технологічний аудит та резерви виробництва. – 2015. – № 1/5 (21). – С. 4-9.
85. Якимишин Л. Я. Управління відносинами в ланцюгу поставок на засадах Vеsted / Л. Я. Якимишин, Н. Б. Савіна, Л. Ю. Шевців // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.3. - С. 309-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24.3_48
86. Якимишин, Л. Я. Стратегічний вимір логістичних операторів у ланцюгах поставок товарів повсякденного попиту / Лілія Ярославівна Якимишин // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол. : В. А. Дерій (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничополіграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2015. – Том 21. – № 2. – С. 238-244.
87. Kurbonzoda, M.R., Gibadullin, A.A., Morkovkin, D.E., & Nesterenko, J.N. (2020). Assessment of factors hindering innovative development. In Journal of Physics: Conference Series.-Vol. 1679, No. 3, p. 032065. IOP Publishing.
88. Modern Marketing to Scale the Business/Оlena Sadchenko, Iryna Davydova, Liliya Yakymyshyn, Svitlana Kovalchuk, Daryna Chernenko, Anna Zaitseva//International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), 11(4), 2020.– P. 324-333
Content type: Master Thesis
Aparece en las colecciones: 075 — маркетинг

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
КРМ_Суботяк.pdf2,77 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador