Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.advisorYakymyshyn Liliya Yakymyshyn, Liliya-
dc.contributor.authorСyбoтяк, Віталій Юрійович-
dc.contributor.authorSubotіak, Vitalii-
dc.date.accessioned2025-01-07T23:13:14Z-
dc.date.available2025-01-07T23:13:14Z-
dc.date.issued2025-01-08-
dc.date.submitted2024-12-27-
dc.identifier.citationСyбoтяк В. Ю. Формування opгaнiзaцiйнoї структури управління мapкeтингoм на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. Л. Я. Якимишин. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 129 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47229-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо формування ефективної організаційної структури управління маркетингом на підприємстві для підвищення його конкурентоспроможності та ефективності маркетингової діяльності на прикладі ПАП «Збapaзькe». Для досягнення поставленої мети визначено наступні завдання: - дослідити теоретичні та методологічні засади формування організаційних структур управління маркетингом; - проаналізувати існуючі підходи до побудови структур управління маркетингом та виділити критерії вибору оптимальної моделі; - провести аналіз поточного стану організації маркетингової діяльності на ПАП «Збapaзькe»; - розробити рекомендації щодо моделювання та оптимізації організаційної структури управління маркетингом на досліджуваному підприємстві; - оцінити ефективність запропонованих заходів та можливі напрями подальшого вдосконалення маркетингової структури підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Предметом дослідження є організаційні структури управління маркетингом та їх оптимізація на прикладі підприємства ПАП «Збapaзькe».uk_UA
dc.description.abstractСyбoтяк B. Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Магістерська робота присвячена дослідженню процесу формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві. У роботі розглянуто теоретичні та методологічні основи побудови організаційних структур, їхні елементи та критерії вибору, а також сучасні тенденції у цій сфері. На прикладі підприємства ПАП «Збapaзькe» проаналізовано поточний стан маркетингової діяльності, проведено оцінку господарської діяльності та запропоновано оптимізовану структуру управління маркетингом. У результаті розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової організації на підприємстві для підвищення її ефективності. Ключові слова: організаційна структура, управління маркетингом, підприємство, оптимізація, маркетингова діяльність, ефективність, стратегія розвитку.uk_UA
dc.description.abstractSubotiak V. Formation of the organizational structure of marketing management at the enterprise. -Manuscript. Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing».– Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. The master's thesis is devoted to the study of the process of formation of the organizational structure of marketing management at the enterprise. The theoretical and methodological foundations of building organizational structures, their elements and selection criteria, as well as current trends in this area are considered in the work. Using the example of the enterprise PJSC «Zbarazhske», the current state of marketing activities is analyzed, an assessment of economic activity is carried out, and an optimized marketing management structure is proposed. As a result, recommendations for improving the marketing organization at the enterprise to increase its efficiency have been developed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП...5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ...9 1.1. Поняття організаційної структури управління маркетингом: сутність, основні елементи, критерії вибору...9 1.2. Методичні підходи до формування оптимальних структур управління маркетингом...22 1.3. Сучасні тенденції та особливості побудови організаційної структури управління маркетингом: вітчизняний та зарубіжний досвід...32 Висновки до розділу 1...38 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПАП «Збapaзькe»…40 2.1. Загальна характеристика ПАП «Збapaзькe»…40 2.2. Аналіз господарської діяльності ПАП «Збapaзькe»…46 2.3 Оцінка поточного стану організації маркетингової діяльності на підприємстві...50 Висновки до розділу 2...66 РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПАП «Збapaзькe»…68 3.1. Стратегічні напрями розвитку маркетингової діяльності ПАП «Збapaзькe»…68 3.2. Проектування нової організаційної структури управління маркетингом для ПАП «Збapaзькe»…84 3.3. Регламентація функцій структурних підрозділів та оцінка ефективності впровадження запропонованих змін...89 Висновки до розділу 3…99 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...101 Висновки до розділу 4...115 ВИСНОВКИ...117 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...121uk_UA
dc.format.extent129-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectорганізаційна структураuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectorganizational structureuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectdevelopment strategyuk_UA
dc.titleФормування opгaнiзaцiйнoї структури управління мapкeтингoм на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the organizational structure of marketing management at the enterpriseuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сyбoтяк Віталій Юрійович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberРадинський, Сергій Віталійович-
dc.contributor.committeeMemberRadynskyy, Serghiy-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Про захист економічної конкуренції: Закон України - URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Textuk_UA
dc.relation.references2. Про охорону праці: Закон України. - URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Textuk_UA
dc.relation.references3. Амонс С. Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С. Е. Амонс, О. П. Красняк //Ефективна економіка. – 2020. – № 5. – URL: www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.references4. Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін. ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.relation.references5. Артеменко Л. П. Види конкурентних стратегій та приклади їх реалізації /Л. П. Артеменко, Є П. Гура //Сучасні підходи до управління підприємством. – 2018. – URL: http://conf.management.fmm.kpi.ua/proc/article/view/126024uk_UA
dc.relation.references6. Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 3. – С. 85-103. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/47/46uk_UA
dc.relation.references6. Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 3. – С. 85-103. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/47/46uk_UA
dc.relation.references7. Бабко Н. М. Поведінка споживача: навчальний посібник /Н. М. Бабко, О. В. Мандич, І. О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.uk_UA
dc.relation.references8. Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - Київ : Центр учбової літератури, 2011. - 240 с.uk_UA
dc.relation.references9. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А. М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018.–343 с.uk_UA
dc.relation.references10. Балтук В.А. Охорона праці: навч. посіб. / В. А. Батлук, М. П. Кулик, Р. А. Яцюк; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т «Львів. політехніка» - 3-є вид., доповн. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2011. – 386 с.uk_UA
dc.relation.references11. Бедрій Я.І. Безпека життєдіяльності: Посібник для студентів технічних вузів. / Я.І. Бедрій, В.М. Боярська, А.К.Голубєв.–К, ЦНЛ: 2007.– 275 с.uk_UA
dc.relation.references12. Безкровний М. Ф. Основи аграрного консалтингу: підручник/ М.Ф. Безкровний, М.Ф.Кропивко, Ю.І. Палеха, Т.Д. Іщенко. – К.: Ліра-К, 2020. – 260 с.uk_UA
dc.relation.references13. Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін. – Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references14. Близнюк С.М. Маркетинг в Україні: Проблеми становлення та розвитку/С. М. Близнюк. – К.: Політехніка, 2014. – 400сuk_UA
dc.relation.references15. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук // Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references16. Бондаренко С. М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств /С. М. Бондаренко, М. Ю. Лісовський // Науковий вісник Ужгородського національного університету.– 2017. – Вип. 15. – Ч. 1. – С. 42-45.uk_UA
dc.relation.references17. Бочко О. Ю. Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О.Ю. Бочко, Л.Я. Якимишин //Вісник НУ «Львівська політехніка». Серія: «Логістика».- 2017.- №892. - С. 25-31.uk_UA
dc.relation.references18. Братко О. С. Організація маркетингової діяльності на підприємстві. –/О. С. Братко. – Тернопіль:Карт-бланш, 2016. – 275 с.uk_UA
dc.relation.references19. Бутенко Н.В. Маркетинг /Н. В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketinguk_UA
dc.relation.references20. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references21. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник/ С.С.Гаркавенко.- К.:Лібра, 2002. - 712 с.uk_UA
dc.relation.references22. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references23. Греджева Т.В. Конкуренція в підприємницькій діяльності: теоретичні аспекти / Т.В. Греджева //Облік і фінанси АПК: бухгалтерський портал. URL: http://magazine.faaf.org.ua/konkurenciya-v-pidpriemnickiy-diyalnosti-teoretichni-aspekti.htmluk_UA
dc.relation.references24. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник /Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018.–357 с.uk_UA
dc.relation.references25. Діброва Т. Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т. Г. Діброва, С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна. – К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references26. Діденко Є. О. Модель управління конкурентоспроможністю підприємства /Є. О. Діденко, П. І. Жураківський //Ефективна економіка. – 2017. – № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5590uk_UA
dc.relation.references27. Дорошенко Г. О. Маркетинг: навчальний посібник /Г. О. Дорошенко Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. – 411 с.uk_UA
dc.relation.references28. Єлець О.П. Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємства /О.П. Єлець //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – №1(10). – С. 58-64uk_UA
dc.relation.references29. Жаліло Я., Русан В., Жураковська Л. Особливості функціонування сільського господарства в умовах кліматичних змін.- Національний інститут стратегічних досліджень. - URL: https://www.niss.gov.ua/sites/default/files/2024-09/silske-gospodarstvo-v-umovah-klimatychnyh-zmin.pdfuk_UA
dc.relation.references30. Жатова Г. О. Загальне насіннєзнавство: навч. посібник/ Г. О. Жатова. –Суми : Університетська книга, 2020.uk_UA
dc.relation.references31. Жегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /О. В. Жегус, Т. М. Парцина. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. – 237 с.uk_UA
dc.relation.references32. Жмуденко В. О. Оптимізація ресурсного потенціалу як стратегічний напрям розвитку підприємства /В. О. Жмуденко, Р. І. Ліщук //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 165. – С. 53-58. – URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/788/764uk_UA
dc.relation.references33. Журнал «Інноваційний маркетинг» – URL: https://www.businessperspectives.org/journals/innovative-marketing?category_id=30uk_UA
dc.relation.references34. Журнал «Маркетинг в Україні» – URL: https://uam.in.ua/common/zhurnal-marketyng-v-ukrayini/uk_UA
dc.relation.references35. Журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» – URL: https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references36. Журнал «Маркетинг і цифрові технології» – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdtuk_UA
dc.relation.references37. Завадська Ю. С. Ринок органічної агропродовольчої продукції: методологія становлення та розвитку: монографія / Ю. С. Завадська / за наук. ред. О.М.Яценко. – Житомир: Полісся, 2020. – 216 с.uk_UA
dc.relation.references38. Захарчук О. В. Економіка насінництва: монографія / Захарчук О. В. –К.: ННЦІАЕ, 2020. – 272 с.uk_UA
dc.relation.references39. Ілляшенко С. М. Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку : монографія / за заг. ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2020. –728 с.uk_UA
dc.relation.references40. Індустрія 5.0: напрями дій та шляхи розвитку. URL: https://www.clusters.org.ua/blog-single/industry-5-0-napriamy-diy/uk_UA
dc.relation.references41. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: підручник / В.Я. Кардаш, О.К. Шафалюк, М.Ю. Антонченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. – 2-ге вид., переробл. – К., 2010. – 419 с.uk_UA
dc.relation.references42. Катаєв А. В. Маркетинг: навчальний посібник /А. В. Катаєв. – Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. – 290 с.uk_UA
dc.relation.references43. Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І. О. Ковшова. – Вид-во ФОП Вишемирський В. С., 2018. – 516 с.uk_UA
dc.relation.references44. Коноплянникова М.А. Відділ маркетингу в структурі організації: призначення, функції і завдання // Маркетинг в Україні. – 2021.-№1. – С.44-48.uk_UA
dc.relation.references45. Косар, Н. С. Маркетингові дослідження / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. Львів : НУ «Львівська політехніка», 2018.-460 с.uk_UA
dc.relation.references46. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. – 2019 – № 3 (58). – URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntuuk_UA
dc.relation.references47. Крикавський Є. Економіка логістики: навчальний посібник // Є.В. Крикавський, О.А.Похильченко, Н.В.Чорнописька, О.С. Костюк, Н.Б. Савіна, С.М.Нікшич, Л.Я.Якимишин; за заг. ред. Є.В.Крикавського, О.А.Похильченко. - Львів: НУ «Львівська політехніка», 2014.- 640с.uk_UA
dc.relation.references48. Крикавський Є. Логістика та управління ланцюгами поставок: навчальний посібник / Є. Крикавський, О. Похильченко, М. Фертч. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2017. – 844 сuk_UA
dc.relation.references49. Крикавський Є. Маркетингова товарна політика / І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Є. Крикавський, Патора // Третє видання, НУ «Львівська політехніка». — Львів, 2012. — 360 с.uk_UA
dc.relation.references50. Крикавський Є. В. Логістичні системи: підручник /Є. В. Крикавський, Н. В. Чорнописька. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2019. – 288 с.uk_UA
dc.relation.references51. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: Навчальний посібник/ О.Є.Кузьмін, О.Г. Мельник. – 2-е вид. доп. і перероб. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка” , 2003. – 352 с.uk_UA
dc.relation.references52. Курган В. П. Економіка аграрних підприємств : навч. посіб. / В. П. Курган. – Суми : Університетська книга, 2020. – 270 с.uk_UA
dc.relation.references53. Кучер А. Адаптація аграрного землекористування до змін клімату. Agricultural and Resource Economics :International Scientific E-Journal. 2017. Vol. 3. No. 1. С. 119–138.uk_UA
dc.relation.references54. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник /Ю.Г. Левченко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references55. Лозинський В. Маркетингові дослідження з використанням SPSS: навч. посіб. / В.Т. Лозинський, С.В. Леонова, Н.В. Гайванович, Н.С. Косар, Л.Ю. Шевців, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський,. – Львів : Вид-во «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2020. – 282 с.uk_UA
dc.relation.references56. Лупак Р. Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник /Р. Л. Лупак, Т. Г. Васильців. – Львів: Видавництво ЛКА, 2016. – 484 с.uk_UA
dc.relation.references57. Макаренко М.В. Обґрунтування ефективних управлінських рішень на рівні підприємства // Актуальні проблеми економіки. – 2021. – № 12. – С. 181 – 187.uk_UA
dc.relation.references58. Мартиненко А. В. Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу /А. В. Мартиненко, П. Г. Перерва //Маркетинг і цифрові технології.–2021.– Т. 1, № 5. – С. 6-16.uk_UA
dc.relation.references59. Матеріали звітності виробничо-господарської діяльності ПАП «Збаразьке» за 2021-2023 роки.uk_UA
dc.relation.references60. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов. – URL: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886uk_UA
dc.relation.references61. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред. Л.А. Мороз. – 3-є вид., без змін – Львів, 2005. – 244 сuk_UA
dc.relation.references62. Нове щомісячне опитування підприємств. Квітень’24, «Український бізнес під час війни». - URL: http://www.ier.com.ua/files/Projects/2024/TFD/_NRES_April_2024_FINAL_UA.pdfuk_UA
dc.relation.references63. Олефір В. Кон’юнктура вітчизняної економіки (аналіз і прогноз) // Діловий вісник. – 2023. – № 5. – URL: http://www.ucci.org.ua/synopsis/dvuk_UA
dc.relation.references64. Ортинська В. В. Маркетингові дослідження: підручник / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – 455 с.uk_UA
dc.relation.references65. Офіційний сайт Державної служби статистики.-URL: www.ukrstat.gov.uauk_UA
dc.relation.references66. Офіційний сайт Державої інспекції сільського господарства.- URL: http://disguko.gov.ua/index.phpuk_UA
dc.relation.references67. Офіційний сайт Міністерства аграрної політики та продовольства України.- URL:minagro.gov.uauk_UA
dc.relation.references68. Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В. Н. Парсяк. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. – 324 с.uk_UA
dc.relation.references69. Петрова О. Зміни підходів в управління маркетинговими активностями /О. Петрова //Маркетинг в Україні. – 2021. – № 1. – С. 55-59.uk_UA
dc.relation.references70. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня. – Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. – 362 с.uk_UA
dc.relation.references71. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. – Дніпро: Видавець, 2019. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references72. Попова Н. В. Маркетинг: підручник/Н. В. Попова.–Харків: В справі, 2016.-298с.uk_UA
dc.relation.references73. Про Індустрію 5.0 – чому це стає актуальним для України. URL: https://www.industry4ukraine.net/publications/pro-industriyu-5-0-chomu-cze-staye-aktualnym-dlya-ukrayiny/uk_UA
dc.relation.references74. Руделіус В. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, О.М. Азарян, О А. Виноградов та ін: Ред.-упор. О. І. Сидоренко, П.С. Редько. - К.: Навчально-методичний центр «№Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні».-2005. - 422 с.uk_UA
dc.relation.references75. Свитвуд Адель. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. К.: Наш формат, 2019. 152 с.uk_UA
dc.relation.references76. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств /С.Б. Семенюк, В.А. Фалович //Маркетинг і цифрові технології. 2020. – № 1. – С.61-72.uk_UA
dc.relation.references77. Собкевич О. В. Оцінки індустріальної конкурентоспроможності економіки та технологічного потенціалу у промисловості України.- Національний інститут стратегічних досліджень. - URL: https://www.niss.gov.ua/sites/default/files/2024-08/az_konk-promislovosti_12082024.pdfuk_UA
dc.relation.references78. Старостіна А. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. – К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. – 216 с.uk_UA
dc.relation.references79. Троценко В. І. Соняшник: методи створення вихідного матеріал у та селекція: монографія/ В.І. Троценко. – Суми : Університетська книга, 2020.-426 с.uk_UA
dc.relation.references80. Фалович В.А. Реструктуризація ланцюга поставок у контексті розвитку його емерджентних властивостей. Бізнесінформ. 2017. № 2. С. 196– 202.uk_UA
dc.relation.references81. Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0. //Електронний фаховий науковопрактичний журнал «Інфраструктура ринку». – 2018. – Вип. 15. – С. 127-136. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/archiveuk_UA
dc.relation.references82. Фалович В.А., Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове 87 видання) – Мукачево2017. – Випуск №10, С. 389 – 395. – Режим доступу до журн.: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdfuk_UA
dc.relation.references83. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів /В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин//Науковий журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. – № 3. – С.129-132.uk_UA
dc.relation.references84. Якимишин Л.Я. Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу / Л.Я. Якимишин. – Технологічний аудит та резерви виробництва. – 2015. – № 1/5 (21). – С. 4-9.uk_UA
dc.relation.references85. Якимишин Л. Я. Управління відносинами в ланцюгу поставок на засадах Vеsted / Л. Я. Якимишин, Н. Б. Савіна, Л. Ю. Шевців // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.3. - С. 309-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24.3_48uk_UA
dc.relation.references86. Якимишин, Л. Я. Стратегічний вимір логістичних операторів у ланцюгах поставок товарів повсякденного попиту / Лілія Ярославівна Якимишин // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол. : В. А. Дерій (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничополіграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2015. – Том 21. – № 2. – С. 238-244.uk_UA
dc.relation.references87. Kurbonzoda, M.R., Gibadullin, A.A., Morkovkin, D.E., & Nesterenko, J.N. (2020). Assessment of factors hindering innovative development. In Journal of Physics: Conference Series.-Vol. 1679, No. 3, p. 032065. IOP Publishing.uk_UA
dc.relation.references88. Modern Marketing to Scale the Business/Оlena Sadchenko, Iryna Davydova, Liliya Yakymyshyn, Svitlana Kovalchuk, Daryna Chernenko, Anna Zaitseva//International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), 11(4), 2020.– P. 324-333uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Суботяк.pdf2,77 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора