Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46984
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorПаляниця, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.advisorPalanytsia, Victor-
dc.contributor.authorОлексій, Вікторія Христина Василівна-
dc.contributor.authorOleksii, Viktoriia Khrystyna-
dc.date.accessioned2024-12-30T20:13:05Z-
dc.date.available2024-12-30T20:13:05Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationОлексій В. Х. В. Розробка проекту дитячого ігрового простору в закладі громадського харчування (на прикладі ресторану «Автопорт») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. В. А. Паляниця. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46984-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра на тему «Розробка проекту дитячого ігрового простору в закладі громадського харчування (на прикладі ресторану «Автопорт»)». Виконана на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню бізнес-процесів та впровадженню дитячого ігрового простору в ресторанному комплексі «Автопорт» із метою підвищення конкурентоспроможності та створення додаткових можливостей для сімейного відпочинку. Проект охоплює планування й дизайн ігрової зони, її технічне й маркетингове забезпечення, а також особливості управління в сучасних умовах невизначеності. Робота складається з чотирьох розділів. У теоретичній частині розглянуто сутність проектування та розробки дитячих ігрових просторів, а також проведено детальний аналіз діяльності ресторану «Автопорт» з визначенням чинників, що формують його конкурентні переваги. Оцінено ринкові можливості й окреслено передумови для впровадження ігрової зони. У практичній частині дослідження розкрито методи й етапи проектування дитячого ігрового простору. Запропоновано інноваційні рішення щодо дизайну, зонування, підбору обладнання та забезпечення комплексної безпеки, а також розроблено маркетингові заходи й рекомендації для успішного просування ігрової кімнати серед цільової аудиторії. Практична цінність роботи полягає у створенні комплексного проекту додаткової ігрової зони з урахуванням маркетингових, економічних і дизайнерських аспектів. Окрім того, розроблено оптимальні методи просування цієї зони та запропоновано практичні кроки для її впровадження, що можуть бути корисними для закладу.uk_UA
dc.description.abstractMaster's qualification work on the topic Development of a project for children's play space in a catering establishment (on the example of the restaurant “Avtoport”) was performed for the master's degree in specialty 241 “Hotel and restaurant business.” - Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Faculty of Economics and Management - Ternopil, 2024. This qualification work is devoted to the study of business processes and the implementation of a children's play area in the “Avtoport” restaurant complex in order to increase competitiveness and create additional opportunities for family recreation. The project covers the planning and design of the play area, its technical and marketing support, as well as management features in today's uncertain environment. The work consists of four sections. The theoretical chapter considers the essence of designing and developing children's play spaces, as well as a detailed analysis of the activities of the restaurant “Avtoport” with the identification of factors that form its competitive advantages. The market opportunities are assessed and the prerequisites for the introduction of a play area are outlined. The practical chapter of the study reveals the methods and stages of designing a children's play space. Innovative solutions for design, zoning, equipment selection and comprehensive security are proposed, as well as marketing measures and recommendations for the successful promotion of the playroom among the target audience. The practical significance of the work lies in the creation of a comprehensive project of an additional play area, taking into account marketing, economic and design aspects. In addition, the optimal methods of promoting this zone have been developed and practical steps for its implementation have been proposed, which may be useful for the institution.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП ...7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ...9 1.1. Сутність проектування та їх етапи в контексті впровадження дитячого ігрового простору ...9 1.2. Обґрунтування доцільності реалізації проекту у вигляді дитячого ігрового простору ...14 1.3. Особливості впровадження дитячого ігрового простору в сучасних умовах ...16 1.4. Психологічні аспекти гри у розвитку дитини ...19 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ПРОЕКТУ У ВИГЛЯДІ ДИТЯЧОГО ІГРОВОГО ПРОСТОРУ В РЕСТОРАНІ «АВТОПОРТ» ...28 2.1. Характеристика закладу, її структура та службовий склад ...28 2.2. Аналізування діяльності ресторану «Автопорт» і його готовності до створення й реалізації проекту дитячого ігрового простору ...36 2.3. Аналізування тенденцій розвитку дитячого ігрового простору ...48 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ДИТЯЧОГО ІГРОВОГО ПРОСТОРУ В ЗАКЛАДІ ... 54 3.1. Генерація проекту з унікальною торговою пропозицією ...54 3.2. Розробка проект-дизайну дитячого ігрового простору ...57 3.3. Маркетинговий план просування проекту дитячого ігрового простору ... 65 3.4. Розрахунок ефективності проекту ...71 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...77 4.1. Еколого-економічні проблеми використання природних ресурсів ... 77 4.2. Організаційні аспекти здійснення охорона праці на підприємстві ... 79 ВИСНОВОК ...88 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...90 ДОДАТКИ ...94uk_UA
dc.format.extent1-88-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectігровий простірuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectдитяча кімнатаuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectplay spaceuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectchildren's roomuk_UA
dc.title«Розробка проекту дитячого ігрового простору в закладі громадського харчування (на прикладі ресторану «Автопорт»)»uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a project for children's play space in a catering establishment (on the example of the restaurant “Avtoport”)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Олексій В.Х.В, 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Hopkins, B., Schutte, R., & Garton, K. (1971). The effects of access to a playroom on the rate and quality of printing and writing of first and second-grade students.. Journal of applied behavior analysis, 4 2, 77-87 . https://doi.org/10.1901/JABA.1971.4-77.uk_UA
dc.relation.references2. Hospitality Trends: The Latest Trends in Hospitality for 2025. Revfine.com. URL: https://www.revfine.com/hospitality-trends/uk_UA
dc.relation.references3. Kara, N., & Cagiltay, K. (2020). Smart toys for preschool children: A design and development research. Electron. Commer. Res. Appl., 39, 100909. https://doi.org/10.1016/j.elerap.2019.100909uk_UA
dc.relation.references4. Routh, D., & Schroeder, C. (1976). Standardized playroom measures as indices of hyperactivity. Journal of Abnormal Child Psychology, 4, 199-207. https://doi.org/10.1007/BF00916522.uk_UA
dc.relation.references5. Standardized playroom measures as indices of hyperactivity - Research on Child and Adolescent Psychopathology. SpringerLink. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/BF00916522uk_UA
dc.relation.references6. Standardized playroom measures as indices of hyperactivity - Research on Child and Adolescent Psychopathology. SpringerLink. URL: https://link.springer.com/article/10.1007/BF00916522uk_UA
dc.relation.references7. Trends of development of domestic hospitality industry in COVID-19 conditions | The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism. Home Page. URL: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-13-11uk_UA
dc.relation.references8. View of IMPLEMENTATION OF THE PROJECT APPROACH TO MANAGEMENT OF TOURISM DEVELOPMENT OF THE REGION. Scientific Bulletin of Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas (Series: Economics and Management in the Oil and Gas Industry). URL: https://eung.nung.edu.ua/index.php/ecom/article/view/520/365uk_UA
dc.relation.references9. Андрушків Б.М. Формування категоріального апарату соціально-відповідальної діяльності бізнесу / Б.М. Андрушків, О.І. Павликівська, Р.П. Шерстюк // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2017_4_3.uk_UA
dc.relation.references10. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / укл.: Стручок В. С. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references11. Все про туризм: туристична бібліотека. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/tymejchuk2.htm.uk_UA
dc.relation.references12. Електронний репозитарій ДВНЗ "УжНУ": Перспективи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні в умовах глобалізації світового господарства. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25547uk_UA
dc.relation.references13. КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/fiip/fiip2024/paper/viewFile/20239/16747 (дата звернення: 26.12.2024).uk_UA
dc.relation.references14. Національний університет «Острозька академія». URL: https://www.oa.edu.ua/download/Lektsija_8.pdfuk_UA
dc.relation.references15. НДЦ | Головна. URL: https://ndc-ipr.org/media/publications/files/aref_Пинда.pdfuk_UA
dc.relation.references16. ПРАВОВЕ СТАНОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ. Pidru4niki. URL: https://pidru4niki.com/10810806/pravo/pravove_stanovische_pidpriyemstvuk_UA
dc.relation.references17. Система електронного забезпечення навчання ЗНУ. URL: https://moodle.znu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=154375uk_UA
dc.relation.references18. Система електронного забезпечення навчання ЗНУ. URL: https://moodle.znu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=154375uk_UA
dc.relation.references19. Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23 грудня 1997 р. № 771/97-ВР // Відомості Верховної Ради України, 1998. № 19. С. 98.uk_UA
dc.relation.references20. Закон України «Про власність» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, № 20, С. 249.uk_UA
dc.relation.references21. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, № 31-32, С. 263.uk_UA
dc.relation.references22. Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2004, N 9, С. 79.uk_UA
dc.relation.references23. Закон України «Про інноваційну діяльність» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2002. № 36. – С. 266 (поточна редакція від 05.12.2012).uk_UA
dc.relation.references24. Закон України «Про конкуренцію» // Відомості Верховної Ради України. 1997. №36. с. 167.uk_UA
dc.relation.references25. Закон України «Про підприємництво» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 14, С.168 (втратив чинність, окрім ст. 4).uk_UA
dc.relation.references26. Закон України «Про підприємства» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 24, С. 272.uk_UA
dc.relation.references27. Ілляшенко С.М., Біловодська О.А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монограф. Суми: Університетська книга, 2010. 281 с.uk_UA
dc.relation.references28. Йохна М.А., Стадник В.В. Економіка і організація інноваційної діяльності: навч. посіб. К: Видавничий центр «Академія», 2011. 400 с.uk_UA
dc.relation.references29. Козловський В. О. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. Вінниця: ВНТУ, 2011. 210 с.uk_UA
dc.relation.references30. Колінко Н.О. Структурно-логістична схема управління інноваційною діяльністю/ Вісник НУ «Львівська політехніка»«, 2012. Серія №727 «Менеджмент» С. 329–340.uk_UA
dc.relation.references31. Колінко Н.О. Управління інноваційною діяльністю як основа якісних зрушень. Вісник Національного університету «Львівська політехніка», 2011. Серія №704 «Менеджмент». С. 10–17.uk_UA
dc.relation.references32. Купчак Б.Ф. Напрями активізації інноваційних процесів у сфері малого підприємництва. Науковий вісник НЛТУ України, 2014. Вип. 10. С. 239-244.uk_UA
dc.relation.references33. Малюта Л. Я. Маркетинг в соціальних мережах – інноваційний інструмент розвитку бізнесу / Людмила Малюта, Роман Довгошия // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток навчально-науково-виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки», 21 березня 2012 року Т. : ТНТУ, 2012 С. 26. (Маркетинг інновацій, трансфер технологій та інтелектуальна власність). Nauka i studia №1 (216).uk_UA
dc.relation.references34. Мірошник Р.О., Меренюк Л.В. Проблеми використання та оцінки інноваційного потенціалу підприємств. Вісник НУ «Львівська політехніка». 2012. Вип. № 611 «Проблеми економіки та управління». С. 191-197.uk_UA
dc.relation.references35. Павленко І.А., Гончарова Н.П., Швиданенко Г.О. Економіка та організація інноваційної діяльності: [навч.-метод. посіб.]. К.: КНЕУ, 2009. 150 с.uk_UA
dc.relation.references36. ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ (офіціант) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://infoblog.in.ua/posadova-instruktsiya-ofitsianta-restoranu.htmluk_UA
dc.relation.references37. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навч. посіб., за заг. ред. О. М. Ястремської, Г. В. Верещагіної. X.: ВД «ІНЖЕК», 2012. 340 с.uk_UA
dc.relation.references38. Стюарт Грант. Ефективне управління збутом: пер. з англ. Дніпропетровськ: Баланс-Клуб, 2009. 192 с.uk_UA
dc.relation.references39. Чухрай Н.І. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2012. 340 с.uk_UA
dc.relation.references40. Шегда A.B. Менеджмент. К: Знання, 2012. 280 с.uk_UA
dc.relation.references41. Шилова О.Ю., Чермошенцева Є.С. Інноваційний потенціал підприємства: сутність і механізм управління. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. Вип. № 1. С. 220-227.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece en las colecciones: 241 — готельно-ресторанна справа

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Авторська довідка_Олексій.docx18,94 kBMicrosoft Word XMLVisualizar/Abrir
dyplom_Oleksii_ V_Kh_V_2024.pdf2,83 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador