Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46768

Назва: Особливості аптечного мерчандайзингу
Інші назви: Pharmacy merchandising features
Автори: Качуровська, Марія
Шпилик, Світлана Василівна
Kachyrovska, Mariya
Shpylyk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Качуровська М. Особливості аптечного мерчандайзингу / Марія Качуровська, Світлана Шпилик // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 25–26. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Бібліографічне посилання: Качуровська М., Шпилик С. В. Особливості аптечного мерчандайзингу // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 25–26.
Bibliographic citation (APA): Kachyrovska, M., & Shpylyk, S. (2024). Osoblyvosti aptechnoho merchandaizynhu [Pharmacy merchandising features]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 25-26. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Kachyrovska M., Shpylyk S. (2024) Osoblyvosti aptechnoho merchandaizynhu [Pharmacy merchandising features]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 25-26 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 25-26
Початкова сторінка: 25
Кінцева сторінка: 26
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46768
Перелік літератури: 1. Бурліцька Оксана. Реалізація планограм: можливі проблеми їх розв’язання // Abstracts of V International Scientific and Practical Conference «Trends in science regarding the creation of new teaching methods», Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – С. 75-80.
2. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг [Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2019.- 231 с.]. - С.33-44.
3. Рудяк Ростислав, Бурліцька Оксана. Загальні принципи та стандарти викладки товару// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 39-40.
References: 1. Burlitska Oksana. Realizatsiia planohram: mozhlyvi problemy yikh rozviazannia, Abstracts of V International Scientific and Practical Conference "Trends in science regarding the creation of new teaching methods", Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – P. 75-80.
2. Burlitska O. P. Osoblyvosti merchandaizynhu v riznykh sferakh posluh [Ekonomichni, sotsialni ta psykholohichni aspekty suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii: monograph, ed. d.e.n., dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FOP Shpak V. B., 2019, 231 p.], P.33-44.
3. Rudiak Rostyslav, Burlitska Oksana. Zahalni pryntsypy ta standarty vykladky tovaru// Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 39-40.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.