Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46768

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorКачуровська, Марія
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorKachyrovska, Mariya
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:47Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:47Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationКачуровська М. Особливості аптечного мерчандайзингу / Марія Качуровська, Світлана Шпилик // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 25–26. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46768-
dc.format.extent25-26
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.titleОсобливості аптечного мерчандайзингу
dc.title.alternativePharmacy merchandising features
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Бурліцька Оксана. Реалізація планограм: можливі проблеми їх розв’язання // Abstracts of V International Scientific and Practical Conference «Trends in science regarding the creation of new teaching methods», Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – С. 75-80.
dc.relation.references2. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг [Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2019.- 231 с.]. - С.33-44.
dc.relation.references3. Рудяк Ростислав, Бурліцька Оксана. Загальні принципи та стандарти викладки товару// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 39-40.
dc.relation.referencesen1. Burlitska Oksana. Realizatsiia planohram: mozhlyvi problemy yikh rozviazannia, Abstracts of V International Scientific and Practical Conference "Trends in science regarding the creation of new teaching methods", Madrid, Spain (October 16-18, 2023) – P. 75-80.
dc.relation.referencesen2. Burlitska O. P. Osoblyvosti merchandaizynhu v riznykh sferakh posluh [Ekonomichni, sotsialni ta psykholohichni aspekty suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii: monograph, ed. d.e.n., dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FOP Shpak V. B., 2019, 231 p.], P.33-44.
dc.relation.referencesen3. Rudiak Rostyslav, Burlitska Oksana. Zahalni pryntsypy ta standarty vykladky tovaru// Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 39-40.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage25
dc.citation.epage26
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Качуровська М., Шпилик С. В. Особливості аптечного мерчандайзингу // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 25–26.
dc.identifier.citationenAPAKachyrovska, M., & Shpylyk, S. (2024). Osoblyvosti aptechnoho merchandaizynhu [Pharmacy merchandising features]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 25-26. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOKachyrovska M., Shpylyk S. (2024) Osoblyvosti aptechnoho merchandaizynhu [Pharmacy merchandising features]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 25-26 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!