Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46749

Назва: Соціально-етичний маркетинг в торгівлі
Інші назви: Social and ethical marketing in retail
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Соціально-етичний маркетинг в торгівлі / Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 19–20. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Бібліографічне посилання: Бурліцька О. П. Соціально-етичний маркетинг в торгівлі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 19–20.
Bibliographic citation (APA): Burlitska, O. (2024). Sotsialno-etychnyi marketynh v torhivli [Social and ethical marketing in retail]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 19-20. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Burlitska O. (2024) Sotsialno-etychnyi marketynh v torhivli [Social and ethical marketing in retail]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 19-20 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 19-20
Початкова сторінка: 19
Кінцева сторінка: 20
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46749
Перелік літератури: 1.Бурліцька О. П. Стратегічна важливість динамічного ціноутворення в торгових мережах // Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2024. Pp. 571-576.
2. Майовець Є.Й. Маркетинг у роздрібній торгівлі. Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2020. 225 с.
3. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Researching innovative sales technologies and determining the degree of their suitability for use by domestic enterprises // Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. 733 р. Р. 579-589.
References: 1.Burlitska O. P. Stratehichna vazhlyvist dynamichnoho tsinoutvorennia v torhovykh merezhakh, Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2024. Pp. 571-576.
2. Maiovets Ye.Y. Marketynh u rozdribnii torhivli. Lviv. nats. un-t im. Ivana Franka. Lviv: LNU im. I. Franka, 2020. 225 p.
3. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Researching innovative sales technologies and determining the degree of their suitability for use by domestic enterprises, Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph, Andrushchak I, etc, International Science Group, Boston : Primedia eLaunch, 2024. 733 r. R. 579-589.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.