Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46749

Tytuł: Соціально-етичний маркетинг в торгівлі
Inne tytuły: Social and ethical marketing in retail
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Соціально-етичний маркетинг в торгівлі / Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 19–20. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Бурліцька О. П. Соціально-етичний маркетинг в торгівлі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 19–20.
Bibliographic citation (APA): Burlitska, O. (2024). Sotsialno-etychnyi marketynh v torhivli [Social and ethical marketing in retail]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 19-20. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Burlitska O. (2024) Sotsialno-etychnyi marketynh v torhivli [Social and ethical marketing in retail]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 19-20 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 19-20
Główna strona: 19
Strona końcowa: 20
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46749
Wykaz piśmiennictwa: 1.Бурліцька О. П. Стратегічна важливість динамічного ціноутворення в торгових мережах // Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2024. Pp. 571-576.
2. Майовець Є.Й. Маркетинг у роздрібній торгівлі. Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2020. 225 с.
3. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Researching innovative sales technologies and determining the degree of their suitability for use by domestic enterprises // Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. 733 р. Р. 579-589.
References: 1.Burlitska O. P. Stratehichna vazhlyvist dynamichnoho tsinoutvorennia v torhovykh merezhakh, Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2024. Pp. 571-576.
2. Maiovets Ye.Y. Marketynh u rozdribnii torhivli. Lviv. nats. un-t im. Ivana Franka. Lviv: LNU im. I. Franka, 2020. 225 p.
3. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Researching innovative sales technologies and determining the degree of their suitability for use by domestic enterprises, Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph, Andrushchak I, etc, International Science Group, Boston : Primedia eLaunch, 2024. 733 r. R. 579-589.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi