Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46740

Titre: Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності
Autre(s) titre(s): Use of innovative tools in the system of marketing communication activities
Auteur(s): Шоломейчук, Сергій
Sholomeichuk, Serhii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шоломейчук С. Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності / Сергій Шоломейчук // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 114–115. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
Bibliographic reference (2015): Шоломейчук С. Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 114–115.
Bibliographic citation (APA): Sholomeichuk, S. (2024). Vykorystannia innovatsiinoho instrumentariiu v systemi marketynhovoi komunikatsiinoi diialnosti [Use of innovative tools in the system of marketing communication activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 114-115. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Sholomeichuk S. (2024) Vykorystannia innovatsiinoho instrumentariiu v systemi marketynhovoi komunikatsiinoi diialnosti [Use of innovative tools in the system of marketing communication activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 114-115 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 29-nov-2024
Date of entry: 19-déc-2024
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 114-115
Start page: 114
End page: 115
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46740
References (Ukraine): 1. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі / ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023. – Р. 1-7.
2. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.
3. Бурліцька О. П., Шоломейчук С. А. Особливості комплексу інформаційно- комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.
4. Лементовська В. А., Харенко А. О. Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу. Інвестиції: практика та досвід. Економічна наука. Вип.19 (20), 2020.- С. 60-65.
References (International): 1. Burlitska O. P., Holda N. M. Osoblyvist suchasnykh komunikatyvnykh tekhnolohii v reklami, ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023, R. 1-7.
2. Burlitska O. P. Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu, "Galician economic journal", Iss. 4 (83), 2023, P. 122-129.
3. Burlitska O. P., Sholomeichuk S. A. Osoblyvosti kompleksu informatsiino- komunikatsiinykh instrumentiv v systemi marketynhu pidpryiemstva, Materialy KhI Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Formuvannia mekhanizmu zmitsnennia konkurentnykh pozytsii natsionalnykh ekonomichnykh system u hlobalnomu, rehionalnomu ta lokalnomu vymirakh" – 03 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 140-142.
4. Lementovska V. A., Kharenko A. O. Innovatsiini formy komunikatsiinoi diialnosti v marketynhu. Investytsii: praktyka ta dosvid. Ekonomichna nauka. Iss.19 (20), 2020, P. 60-65.
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
MTPSNTS_2024_Sholomeichuk_S-Use_of_innovative_114-115.pdf447,98 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
MTPSNTS_2024_Sholomeichuk_S-Use_of_innovative_114-115__COVER.png453,81 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.