Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46740

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorШоломейчук, Сергій
dc.contributor.authorSholomeichuk, Serhii
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:45Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:45Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationШоломейчук С. Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності / Сергій Шоломейчук // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 114–115. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46740-
dc.format.extent114-115
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.titleВикористання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності
dc.title.alternativeUse of innovative tools in the system of marketing communication activities
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі / ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023. – Р. 1-7.
dc.relation.references2. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.
dc.relation.references3. Бурліцька О. П., Шоломейчук С. А. Особливості комплексу інформаційно- комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.
dc.relation.references4. Лементовська В. А., Харенко А. О. Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу. Інвестиції: практика та досвід. Економічна наука. Вип.19 (20), 2020.- С. 60-65.
dc.relation.referencesen1. Burlitska O. P., Holda N. M. Osoblyvist suchasnykh komunikatyvnykh tekhnolohii v reklami, ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023, R. 1-7.
dc.relation.referencesen2. Burlitska O. P. Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu, "Galician economic journal", Iss. 4 (83), 2023, P. 122-129.
dc.relation.referencesen3. Burlitska O. P., Sholomeichuk S. A. Osoblyvosti kompleksu informatsiino- komunikatsiinykh instrumentiv v systemi marketynhu pidpryiemstva, Materialy KhI Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Formuvannia mekhanizmu zmitsnennia konkurentnykh pozytsii natsionalnykh ekonomichnykh system u hlobalnomu, rehionalnomu ta lokalnomu vymirakh" – 03 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 140-142.
dc.relation.referencesen4. Lementovska V. A., Kharenko A. O. Innovatsiini formy komunikatsiinoi diialnosti v marketynhu. Investytsii: praktyka ta dosvid. Ekonomichna nauka. Iss.19 (20), 2020, P. 60-65.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage114
dc.citation.epage115
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Шоломейчук С. Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 114–115.
dc.identifier.citationenAPASholomeichuk, S. (2024). Vykorystannia innovatsiinoho instrumentariiu v systemi marketynhovoi komunikatsiinoi diialnosti [Use of innovative tools in the system of marketing communication activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 114-115. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOSholomeichuk S. (2024) Vykorystannia innovatsiinoho instrumentariiu v systemi marketynhovoi komunikatsiinoi diialnosti [Use of innovative tools in the system of marketing communication activities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 114-115 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!