Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46739

Назва: Сучасні моделі маркетингових комунікацій
Інші назви: Modern models of marketing communications
Автори: Матвіїшин, Андріяна
Matviyishyn, Andriyana
Приналежність: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Бібліографічний опис: Матвіїшин А. Сучасні моделі маркетингових комунікацій / Андріяна Матвіїшин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 112–113. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
Бібліографічне посилання: Матвіїшин А. Сучасні моделі маркетингових комунікацій // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 112–113.
Bibliographic citation (APA): Matviyishyn, A. (2024). Suchasni modeli marketynhovykh komunikatsii [Modern models of marketing communications]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 112-113. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Matviyishyn A. (2024) Suchasni modeli marketynhovykh komunikatsii [Modern models of marketing communications]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 112-113 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Березівська, Надія
УДК: 658.8.004
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 112-113
Початкова сторінка: 112
Кінцева сторінка: 113
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46739
Перелік літератури: 1. Остапенко Л. А., Крикавський Є. В. Маркетингові комунікації. — Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020.
2. Ілляшенко С. М. Інноваційний розвиток і маркетинг. — Суми: Університетська книга, 2018.
3. Мазаракі А. А., Фатєєва Н. С. Маркетинг: теорія і практика. — Київ: КНЕУ, 2019.
4. Романенко Л. Ф., Дорошенко М. П. Цифровий маркетинг: теорія, практика, перспективи. — Київ: Ліра-К, 2021.
5. Голубков Є. П., Войтко С. В. Маркетингові стратегії та комунікації в сучасному бізнесі. — Харків: Видавництво ХНЕУ, 2020.
6. Герасименко В. Г. Інтегровані маркетингові комунікації. — Київ: Видавничий дім Кондор, 2018.
7. Чорний І. М. Сучасні тенденції у маркетингу та комунікаціях. — Одеса: ОНУ імені І. І. Мечникова, 2021.
8. Гнатишин Л. Б., Козак Л. В. Маркетингові дослідження та комунікаційні стратегії. — Тернопіль: Економічна думка, 2020.
References: 1. Ostapenko L. A., Krykavskyi Ye. V. Marketynhovi komunikatsii, Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020.
2. Illiashenko S. M. Innovatsiinyi rozvytok i marketynh, Sumy: Universytetska knyha, 2018.
3. Mazaraki A. A., Fatieieva N. S. Marketynh: teoriia i praktyka, Kyiv: KNEU, 2019.
4. Romanenko L. F., Doroshenko M. P. Tsyfrovyi marketynh: teoriia, praktyka, perspektyvy, Kyiv: Lira-K, 2021.
5. Holubkov Ye. P., Voitko S. V. Marketynhovi stratehii ta komunikatsii v suchasnomu biznesi, Kharkiv: Vydavnytstvo KhNEU, 2020.
6. Herasymenko V. H. Intehrovani marketynhovi komunikatsii, Kyiv: Vydavnychyi dim Kondor, 2018.
7. Chornyi I. M. Suchasni tendentsii u marketynhu ta komunikatsiiakh, Odesa: ONU imeni I. I. Mechnykova, 2021.
8. Hnatyshyn L. B., Kozak L. V. Marketynhovi doslidzhennia ta komunikatsiini stratehii, Ternopil: Ekonomichna dumka, 2020.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.