Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46739

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorБерезівська, Надія
dc.contributor.authorМатвіїшин, Андріяна
dc.contributor.authorMatviyishyn, Andriyana
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:45Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:45Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationМатвіїшин А. Сучасні моделі маркетингових комунікацій / Андріяна Матвіїшин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 112–113. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46739-
dc.format.extent112-113
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.titleСучасні моделі маркетингових комунікацій
dc.title.alternativeModern models of marketing communications
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658.8.004
dc.relation.references1. Остапенко Л. А., Крикавський Є. В. Маркетингові комунікації. — Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020.
dc.relation.references2. Ілляшенко С. М. Інноваційний розвиток і маркетинг. — Суми: Університетська книга, 2018.
dc.relation.references3. Мазаракі А. А., Фатєєва Н. С. Маркетинг: теорія і практика. — Київ: КНЕУ, 2019.
dc.relation.references4. Романенко Л. Ф., Дорошенко М. П. Цифровий маркетинг: теорія, практика, перспективи. — Київ: Ліра-К, 2021.
dc.relation.references5. Голубков Є. П., Войтко С. В. Маркетингові стратегії та комунікації в сучасному бізнесі. — Харків: Видавництво ХНЕУ, 2020.
dc.relation.references6. Герасименко В. Г. Інтегровані маркетингові комунікації. — Київ: Видавничий дім Кондор, 2018.
dc.relation.references7. Чорний І. М. Сучасні тенденції у маркетингу та комунікаціях. — Одеса: ОНУ імені І. І. Мечникова, 2021.
dc.relation.references8. Гнатишин Л. Б., Козак Л. В. Маркетингові дослідження та комунікаційні стратегії. — Тернопіль: Економічна думка, 2020.
dc.relation.referencesen1. Ostapenko L. A., Krykavskyi Ye. V. Marketynhovi komunikatsii, Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020.
dc.relation.referencesen2. Illiashenko S. M. Innovatsiinyi rozvytok i marketynh, Sumy: Universytetska knyha, 2018.
dc.relation.referencesen3. Mazaraki A. A., Fatieieva N. S. Marketynh: teoriia i praktyka, Kyiv: KNEU, 2019.
dc.relation.referencesen4. Romanenko L. F., Doroshenko M. P. Tsyfrovyi marketynh: teoriia, praktyka, perspektyvy, Kyiv: Lira-K, 2021.
dc.relation.referencesen5. Holubkov Ye. P., Voitko S. V. Marketynhovi stratehii ta komunikatsii v suchasnomu biznesi, Kharkiv: Vydavnytstvo KhNEU, 2020.
dc.relation.referencesen6. Herasymenko V. H. Intehrovani marketynhovi komunikatsii, Kyiv: Vydavnychyi dim Kondor, 2018.
dc.relation.referencesen7. Chornyi I. M. Suchasni tendentsii u marketynhu ta komunikatsiiakh, Odesa: ONU imeni I. I. Mechnykova, 2021.
dc.relation.referencesen8. Hnatyshyn L. B., Kozak L. V. Marketynhovi doslidzhennia ta komunikatsiini stratehii, Ternopil: Ekonomichna dumka, 2020.
dc.contributor.affiliationТернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage112
dc.citation.epage113
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Матвіїшин А. Сучасні моделі маркетингових комунікацій // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 112–113.
dc.identifier.citationenAPAMatviyishyn, A. (2024). Suchasni modeli marketynhovykh komunikatsii [Modern models of marketing communications]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 112-113. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOMatviyishyn A. (2024) Suchasni modeli marketynhovykh komunikatsii [Modern models of marketing communications]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 112-113 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.