Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46736

Назва: Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективи
Інші назви: Advertising in social networks, its current state, principles and perspectives
Автори: Король, Олександр
Korol, Alexander
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Король О. Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективи / Олександр Король // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 108–109. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
Бібліографічне посилання: Король О. Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективи // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 108–109.
Bibliographic citation (APA): Korol, A. (2024). Reklama v sotsialnykh merezhakh, yii suchasnyi stan, pryntsypy ta perspektyvy [Advertising in social networks, its current state, principles and perspectives]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 108-109. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Korol A. (2024) Reklama v sotsialnykh merezhakh, yii suchasnyi stan, pryntsypy ta perspektyvy [Advertising in social networks, its current state, principles and perspectives]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 108-109 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
УДК: 659.1
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 108-109
Початкова сторінка: 108
Кінцева сторінка: 109
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46736
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=acdsEAAAQBAJ&oi=fnd&pg=PP1&dq=Adjust.+Digital+Marketing+Strategies+Report&ots=Zudl8XBGpR&sig=dGVV1dNZ7B-rvku1WScUwL47v-w&redir_esc=y#v=onepage&q=Adjust.%20Digital%20Marketing%20Strategies%20Report&f=false
https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-advertising/social-media-advertising/worldwide
https://www.statista.com/statistics/617136/digital-population-worldwide/
Перелік літератури: 1. Двіведі Й. Інструменти SMM у цифровій економіці. Харків: Освіта, 2021.352с
2. Клевінджер, Дж. Теорія таргетингу. Київ: Наукова думка, 2019.152с.
3. Фергюсон, Н. Соціальні мережі: історичний контекст та сучасність. 2021.
4. Adjust. Digital Marketing Strategies Report. 2023. URL: https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=acdsEAAAQBAJ&oi=fnd&pg=PP1&dq=Adjust.+Digital+Marketing+Strategies+Report&ots=Zudl8XBGpR&sig=dGVV1dNZ7B-rvku1WScUwL47v-w&redir_esc=y#v=onepage&q=Adjust.%20Digital%20Marketing%20Strategies%20Report&f=false
5. Statista. Advertising Revenues on Social Platforms. 2024. URL: https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-advertising/social-media-advertising/worldwide
6. Statista. Global Social Media Usage Report. 2024. URL: https://www.statista.com/statistics/617136/digital-population-worldwide/
References: 1. Dvivedi Y. Instrumenty SMM u tsyfrovii ekonomitsi. Kharkiv: Osvita, 2021.352s
2. Klevindzher, Dzh. Teoriia tarhetynhu. Kyiv: Naukova dumka, 2019.152p.
3. Ferhiuson, N. Sotsialni merezhi: istorychnyi kontekst ta suchasnist. 2021.
4. Adjust. Digital Marketing Strategies Report. 2023. URL: https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=acdsEAAAQBAJ&oi=fnd&pg=PP1&dq=Adjust.+Digital+Marketing+Strategies+Report&ots=Zudl8XBGpR&sig=dGVV1dNZ7B-rvku1WScUwL47v-w&redir_esc=y#v=onepage&q=Adjust.%20Digital%20Marketing%20Strategies%20Report&f=false
5. Statista. Advertising Revenues on Social Platforms. 2024. URL: https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-advertising/social-media-advertising/worldwide
6. Statista. Global Social Media Usage Report. 2024. URL: https://www.statista.com/statistics/617136/digital-population-worldwide/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.