Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46736

Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorКороль, Олександр
dc.contributor.authorKorol, Alexander
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationКороль О. Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективи / Олександр Король // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 108–109. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46736-
dc.format.extent108-109
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttps://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=acdsEAAAQBAJ&oi=fnd&pg=PP1&dq=Adjust.+Digital+Marketing+Strategies+Report&ots=Zudl8XBGpR&sig=dGVV1dNZ7B-rvku1WScUwL47v-w&redir_esc=y#v=onepage&q=Adjust.%20Digital%20Marketing%20Strategies%20Report&f=false
dc.relation.urihttps://www.statista.com/outlook/dmo/digital-advertising/social-media-advertising/worldwide
dc.relation.urihttps://www.statista.com/statistics/617136/digital-population-worldwide/
dc.titleРеклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективи
dc.title.alternativeAdvertising in social networks, its current state, principles and perspectives
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc659.1
dc.relation.references1. Двіведі Й. Інструменти SMM у цифровій економіці. Харків: Освіта, 2021.352с
dc.relation.references2. Клевінджер, Дж. Теорія таргетингу. Київ: Наукова думка, 2019.152с.
dc.relation.references3. Фергюсон, Н. Соціальні мережі: історичний контекст та сучасність. 2021.
dc.relation.references4. Adjust. Digital Marketing Strategies Report. 2023. URL: https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=acdsEAAAQBAJ&oi=fnd&pg=PP1&dq=Adjust.+Digital+Marketing+Strategies+Report&ots=Zudl8XBGpR&sig=dGVV1dNZ7B-rvku1WScUwL47v-w&redir_esc=y#v=onepage&q=Adjust.%20Digital%20Marketing%20Strategies%20Report&f=false
dc.relation.references5. Statista. Advertising Revenues on Social Platforms. 2024. URL: https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-advertising/social-media-advertising/worldwide
dc.relation.references6. Statista. Global Social Media Usage Report. 2024. URL: https://www.statista.com/statistics/617136/digital-population-worldwide/
dc.relation.referencesen1. Dvivedi Y. Instrumenty SMM u tsyfrovii ekonomitsi. Kharkiv: Osvita, 2021.352s
dc.relation.referencesen2. Klevindzher, Dzh. Teoriia tarhetynhu. Kyiv: Naukova dumka, 2019.152p.
dc.relation.referencesen3. Ferhiuson, N. Sotsialni merezhi: istorychnyi kontekst ta suchasnist. 2021.
dc.relation.referencesen4. Adjust. Digital Marketing Strategies Report. 2023. URL: https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=acdsEAAAQBAJ&oi=fnd&pg=PP1&dq=Adjust.+Digital+Marketing+Strategies+Report&ots=Zudl8XBGpR&sig=dGVV1dNZ7B-rvku1WScUwL47v-w&redir_esc=y#v=onepage&q=Adjust.%20Digital%20Marketing%20Strategies%20Report&f=false
dc.relation.referencesen5. Statista. Advertising Revenues on Social Platforms. 2024. URL: https://www.statista.com/outlook/dmo/digital-advertising/social-media-advertising/worldwide
dc.relation.referencesen6. Statista. Global Social Media Usage Report. 2024. URL: https://www.statista.com/statistics/617136/digital-population-worldwide/
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage108
dc.citation.epage109
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Король О. Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективи // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 108–109.
dc.identifier.citationenAPAKorol, A. (2024). Reklama v sotsialnykh merezhakh, yii suchasnyi stan, pryntsypy ta perspektyvy [Advertising in social networks, its current state, principles and perspectives]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 108-109. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOKorol A. (2024) Reklama v sotsialnykh merezhakh, yii suchasnyi stan, pryntsypy ta perspektyvy [Advertising in social networks, its current state, principles and perspectives]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 108-109 [in Ukrainian].
Ymddengys yng Nghasgliadau:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.