Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46729

Назва: Інноваційні підходи до управління маркетингом в агробізнесі: виклики та перспективи
Інші назви: Innovative approaches to marketing management in agribusiness: challenges and prospects
Автори: Суботяк, Віталій
Subotiak, Vitaliy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Суботяк В. Інноваційні підходи до управління маркетингом в агробізнесі: виклики та перспективи / Віталій Суботяк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 94–95. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Бібліографічне посилання: Суботяк В. Інноваційні підходи до управління маркетингом в агробізнесі: виклики та перспективи // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 94–95.
Bibliographic citation (APA): Subotiak, V. (2024). Innovatsiini pidkhody do upravlinnia marketynhom v ahrobiznesi: vyklyky ta perspektyvy [Innovative approaches to marketing management in agribusiness: challenges and prospects]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 94-95. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Subotiak V. (2024) Innovatsiini pidkhody do upravlinnia marketynhom v ahrobiznesi: vyklyky ta perspektyvy [Innovative approaches to marketing management in agribusiness: challenges and prospects]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 94-95 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Якимишин, Лілія Ярославівна
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 94-95
Початкова сторінка: 94
Кінцева сторінка: 95
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46729
Перелік літератури: 1. Фінансово-облікове забезпечення сталого розвитку аграрного сектора України: колективна монографія/ за заг. ред. Л.І. Катан та Н.І. Демчук. - Дніпро: Пороги, 2017. – 520 с.
References: 1. Finansovo-oblikove zabezpechennia staloho rozvytku ahrarnoho sektora Ukrainy: kolektyvna monograph/ by gen. ed. L.I. Katan ta N.I. Demchuk, Dnipro: Porohy, 2017, 520 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.