Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46729

Tytuł: Інноваційні підходи до управління маркетингом в агробізнесі: виклики та перспективи
Inne tytuły: Innovative approaches to marketing management in agribusiness: challenges and prospects
Authors: Суботяк, Віталій
Subotiak, Vitaliy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Суботяк В. Інноваційні підходи до управління маркетингом в агробізнесі: виклики та перспективи / Віталій Суботяк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 94–95. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic reference (2015): Суботяк В. Інноваційні підходи до управління маркетингом в агробізнесі: виклики та перспективи // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 94–95.
Bibliographic citation (APA): Subotiak, V. (2024). Innovatsiini pidkhody do upravlinnia marketynhom v ahrobiznesi: vyklyky ta perspektyvy [Innovative approaches to marketing management in agribusiness: challenges and prospects]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 94-95. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Subotiak V. (2024) Innovatsiini pidkhody do upravlinnia marketynhom v ahrobiznesi: vyklyky ta perspektyvy [Innovative approaches to marketing management in agribusiness: challenges and prospects]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 94-95 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Promotor: Якимишин, Лілія Ярославівна
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 94-95
Główna strona: 94
Strona końcowa: 95
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46729
Wykaz piśmiennictwa: 1. Фінансово-облікове забезпечення сталого розвитку аграрного сектора України: колективна монографія/ за заг. ред. Л.І. Катан та Н.І. Демчук. - Дніпро: Пороги, 2017. – 520 с.
References: 1. Finansovo-oblikove zabezpechennia staloho rozvytku ahrarnoho sektora Ukrainy: kolektyvna monograph/ by gen. ed. L.I. Katan ta N.I. Demchuk, Dnipro: Porohy, 2017, 520 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi