Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46728

Назва: Особливості використання конкурентних стратегій
Інші назви: Peculiarities of using competivesrategies
Автори: Прокопів, Юрій
Prokopiv, Yurii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Прокопів Ю. Особливості використання конкурентних стратегій / Юрій Прокопів // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 92–93. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Бібліографічне посилання: Прокопів Ю. Особливості використання конкурентних стратегій // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 92–93.
Bibliographic citation (APA): Prokopiv, Y. (2024). Osoblyvosti vykorystannia konkurentnykh stratehii [Peculiarities of using competivesrategies]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 92-93. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Prokopiv Y. (2024) Osoblyvosti vykorystannia konkurentnykh stratehii [Peculiarities of using competivesrategies]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 92-93 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Фалович, Володимир Андрійович
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 92-93
Початкова сторінка: 92
Кінцева сторінка: 93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46728
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.