Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46728

Tytuł: Особливості використання конкурентних стратегій
Inne tytuły: Peculiarities of using competivesrategies
Authors: Прокопів, Юрій
Prokopiv, Yurii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Прокопів Ю. Особливості використання конкурентних стратегій / Юрій Прокопів // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 92–93. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic reference (2015): Прокопів Ю. Особливості використання конкурентних стратегій // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 92–93.
Bibliographic citation (APA): Prokopiv, Y. (2024). Osoblyvosti vykorystannia konkurentnykh stratehii [Peculiarities of using competivesrategies]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 92-93. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Prokopiv Y. (2024) Osoblyvosti vykorystannia konkurentnykh stratehii [Peculiarities of using competivesrategies]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 92-93 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Promotor: Фалович, Володимир Андрійович
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 92-93
Główna strona: 92
Strona końcowa: 93
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46728
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi