Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46727

Назва: Особливості використання інновації в готельно-ресторанній індустрії
Інші назви: Features of using innovation in the hotel and restaurant industry
Автори: Андрейків, Оксана
Andreykiv, Oksana
Приналежність: Тернопільський кооперативний фаховий коледж
Бібліографічний опис: Андрейків О. Особливості використання інновації в готельно-ресторанній індустрії / Оксана Андрейків // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 13–16. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Бібліографічне посилання: Андрейків О. Особливості використання інновації в готельно-ресторанній індустрії // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 13–16.
Bibliographic citation (APA): Andreykiv, O. (2024). Osoblyvosti vykorystannia innovatsii v hotelno-restorannii industrii [Features of using innovation in the hotel and restaurant industry]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 13-16. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Andreykiv O. (2024) Osoblyvosti vykorystannia innovatsii v hotelno-restorannii industrii [Features of using innovation in the hotel and restaurant industry]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 13-16 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 13-16
Початкова сторінка: 13
Кінцева сторінка: 16
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46727
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.socmart.com.ua/news/ukraine/read/3693/
http://visnyk-onu.od.ua/journal/2016_21_4/04.pdf
Перелік літератури: 1. Борисова О.В. Тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип.1(2). С.331-338.
2. Олексин І.І. Інтеграція стратегій управління продуктивністю та якістю обслуговуваня в готельному підприємстві. Науковий вісник НЛТУ України. 2010. Вип. 20.5. С.131-136.
3. Бути або не бути готельній індустрії в Україні. 2020. URL: http://www.socmart.com.ua/news/ukraine/read/3693/.
4. Бутова Н. В. Перспективи інтеграції України в міжнародний ринок готельних послуг [Електронний ресурс] / Н. В. Бутова. Режим доступу: http://visnyk-onu.od.ua/journal/2016_21_4/04.pdf.
5. Ковешніков В.С.Організація готельно – ресторанної справи: навчальний посібник / В.С. Ковешніков, М.П. Мальська, Х.Й. Роглєв. К.: Кондор,2015. 752 с.
6. Круль Г.Я. Основи готельної справи. Навч.посібник.Текст/Г.Я. Круль. К.: Центр учбової літератури, 2017-367 с.
7. Шаповалова О.М. Інноваційна діяльність, як основа підвищення конкурентоспроможності готельного господарства // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2013. №16. С.224-228.
References: 1. Borysova O.V. Tendentsii rozvytku hotelno-restorannoho biznesu v Ukraini, Ekonomichna stratehiia i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh. 2012. Iss.1(2). P.331-338.
2. Oleksyn I.I. Intehratsiia stratehii upravlinnia produktyvnistiu ta yakistiu obsluhovuvania v hotelnomu pidpryiemstvi. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy. 2010. Iss. 20.5. P.131-136.
3. Buty abo ne buty hotelnii industrii v Ukraini. 2020. URL: http://www.socmart.com.ua/news/ukraine/read/3693/.
4. Butova N. V. Perspektyvy intehratsii Ukrainy v mizhnarodnyi rynok hotelnykh posluh [Electronic resource], N. V. Butova. Access mode: http://visnyk-onu.od.ua/journal/2016_21_4/04.pdf.
5. Koveshnikov V.S.Orhanizatsiia hotelno – restorannoi spravy: navchalnyi posibnyk, V.S. Koveshnikov, M.P. Malska, Kh.Y. Rohliev. K., Kondor,2015. 752 p.
6. Krul H.Ya. Osnovy hotelnoi spravy. Navch.posibnyk.Tekst/H.Ya. Krul. K., Centre of Educational Literature, 2017-367 p.
7. Shapovalova O.M. Innovatsiina diialnist, yak osnova pidvyshchennia konkurentospromozhnosti hotelnoho hospodarstva, Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu imeni Volodymyra Dalia. 2013. No 16. P.224-228.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.