このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46725

Назва: Виклики діджитал-маркетингу в умовах війни
Інші назви: Challenges of digital marketing in the conditions of war
Автори: Олійник, Вікторія
Oliynyk, Victoria
Приналежність: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Бібліографічний опис: Олійник В. Виклики діджитал-маркетингу в умовах війни / Вікторія Олійник // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 88–89. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Бібліографічне посилання: Олійник В. Виклики діджитал-маркетингу в умовах війни // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 88–89.
Bibliographic citation (APA): Oliynyk, V. (2024). Vyklyky didzhytal-marketynhu v umovakh viiny [Challenges of digital marketing in the conditions of war]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 88-89. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Oliynyk V. (2024) Vyklyky didzhytal-marketynhu v umovakh viiny [Challenges of digital marketing in the conditions of war]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 88-89 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Березівська, Надія
УДК: 339.138.004
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 88-89
Початкова сторінка: 88
Кінцева сторінка: 89
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46725
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.zmin.foundation/news/vpliv-povnomasshtabnoyi-viyni-na-ukrayinske-suspilstvo
https://webpromoexperts.net/ua/blog/trendi-marketingu-2024-yak-ne-vidstati-vid-konkurentiv/
https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasu-doslidzhennya-havas-village-ukraine
https://mind.ua/openmind/amp/20275691-didzhital-marketing-v-umovah-povnomasshtabnoyi-vijni-chim-mozhna-zachepiti-spozhivacha
https://niss.gov.ua/news/komentari-ekspertiv/sotsialno-demohrafichna-sytuatsiya-v-ukrayini-shlyakhy-podolannya
Перелік літератури: 1. Грантова Підтримка ЗМІН 2024-2025. Ризома. –URL: https://www.zmin.foundation/news/vpliv-povnomasshtabnoyi-viyni-na-ukrayinske-suspilstvo
2. Тренди маркетингу 2024: як не відстати від конкурентів?– URL:https://webpromoexperts.net/ua/blog/trendi-marketingu-2024-yak-ne-vidstati-vid-konkurentiv/
3. Маркетинг воєнного часу: як змінилася поведінка споживачів під час війни?– URL: https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasu-doslidzhennya-havas-village-ukraine
4. Маркетинг і логістика в системі менеджменту. – URL: https://mind.ua/openmind/amp/20275691-didzhital-marketing-v-umovah-povnomasshtabnoyi-vijni-chim-mozhna-zachepiti-spozhivacha
5. Соціально-демографічна ситуація в Україні: шляхи подолання наслідків війни. – URL:https://niss.gov.ua/news/komentari-ekspertiv/sotsialno-demohrafichna-sytuatsiya-v-ukrayini-shlyakhy-podolannya
References: 1. Hrantova Pidtrymka ZMIN 2024-2025. Ryzoma. –URL: https://www.zmin.foundation/news/vpliv-povnomasshtabnoyi-viyni-na-ukrayinske-suspilstvo
2. Trendy marketynhu 2024: yak ne vidstaty vid konkurentiv?– URL:https://webpromoexperts.net/ua/blog/trendi-marketingu-2024-yak-ne-vidstati-vid-konkurentiv/
3. Marketynh voiennoho chasu: yak zminylasia povedinka spozhyvachiv pid chas viiny?– URL: https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasu-doslidzhennya-havas-village-ukraine
4. Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu, URL: https://mind.ua/openmind/amp/20275691-didzhital-marketing-v-umovah-povnomasshtabnoyi-vijni-chim-mozhna-zachepiti-spozhivacha
5. Sotsialno-demohrafichna sytuatsiia v Ukraini: shliakhy podolannia naslidkiv viiny, URL:https://niss.gov.ua/news/komentari-ekspertiv/sotsialno-demohrafichna-sytuatsiya-v-ukrayini-shlyakhy-podolannya
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.