Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46725

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБерезівська, Надія
dc.contributor.authorОлійник, Вікторія
dc.contributor.authorOliynyk, Victoria
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:44Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationОлійник В. Виклики діджитал-маркетингу в умовах війни / Вікторія Олійник // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 88–89. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46725-
dc.format.extent88-89
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttps://www.zmin.foundation/news/vpliv-povnomasshtabnoyi-viyni-na-ukrayinske-suspilstvo
dc.relation.urihttps://webpromoexperts.net/ua/blog/trendi-marketingu-2024-yak-ne-vidstati-vid-konkurentiv/
dc.relation.urihttps://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasu-doslidzhennya-havas-village-ukraine
dc.relation.urihttps://mind.ua/openmind/amp/20275691-didzhital-marketing-v-umovah-povnomasshtabnoyi-vijni-chim-mozhna-zachepiti-spozhivacha
dc.relation.urihttps://niss.gov.ua/news/komentari-ekspertiv/sotsialno-demohrafichna-sytuatsiya-v-ukrayini-shlyakhy-podolannya
dc.titleВиклики діджитал-маркетингу в умовах війни
dc.title.alternativeChallenges of digital marketing in the conditions of war
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138.004
dc.relation.references1. Грантова Підтримка ЗМІН 2024-2025. Ризома. –URL: https://www.zmin.foundation/news/vpliv-povnomasshtabnoyi-viyni-na-ukrayinske-suspilstvo
dc.relation.references2. Тренди маркетингу 2024: як не відстати від конкурентів?– URL:https://webpromoexperts.net/ua/blog/trendi-marketingu-2024-yak-ne-vidstati-vid-konkurentiv/
dc.relation.references3. Маркетинг воєнного часу: як змінилася поведінка споживачів під час війни?– URL: https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasu-doslidzhennya-havas-village-ukraine
dc.relation.references4. Маркетинг і логістика в системі менеджменту. – URL: https://mind.ua/openmind/amp/20275691-didzhital-marketing-v-umovah-povnomasshtabnoyi-vijni-chim-mozhna-zachepiti-spozhivacha
dc.relation.references5. Соціально-демографічна ситуація в Україні: шляхи подолання наслідків війни. – URL:https://niss.gov.ua/news/komentari-ekspertiv/sotsialno-demohrafichna-sytuatsiya-v-ukrayini-shlyakhy-podolannya
dc.relation.referencesen1. Hrantova Pidtrymka ZMIN 2024-2025. Ryzoma. –URL: https://www.zmin.foundation/news/vpliv-povnomasshtabnoyi-viyni-na-ukrayinske-suspilstvo
dc.relation.referencesen2. Trendy marketynhu 2024: yak ne vidstaty vid konkurentiv?– URL:https://webpromoexperts.net/ua/blog/trendi-marketingu-2024-yak-ne-vidstati-vid-konkurentiv/
dc.relation.referencesen3. Marketynh voiennoho chasu: yak zminylasia povedinka spozhyvachiv pid chas viiny?– URL: https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasu-doslidzhennya-havas-village-ukraine
dc.relation.referencesen4. Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu, URL: https://mind.ua/openmind/amp/20275691-didzhital-marketing-v-umovah-povnomasshtabnoyi-vijni-chim-mozhna-zachepiti-spozhivacha
dc.relation.referencesen5. Sotsialno-demohrafichna sytuatsiia v Ukraini: shliakhy podolannia naslidkiv viiny, URL:https://niss.gov.ua/news/komentari-ekspertiv/sotsialno-demohrafichna-sytuatsiya-v-ukrayini-shlyakhy-podolannya
dc.contributor.affiliationТернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage88
dc.citation.epage89
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Олійник В. Виклики діджитал-маркетингу в умовах війни // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 88–89.
dc.identifier.citationenAPAOliynyk, V. (2024). Vyklyky didzhytal-marketynhu v umovakh viiny [Challenges of digital marketing in the conditions of war]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 88-89. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOOliynyk V. (2024) Vyklyky didzhytal-marketynhu v umovakh viiny [Challenges of digital marketing in the conditions of war]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 88-89 [in Ukrainian].
Appears in Collections:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.