Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46721

Назва: Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві
Інші назви: Basic principles and objectives of marketing activities at the enterprise
Автори: Магнат, Дмитро
Бурліцька, Оксана Петрівна
Magnat, Dmytro
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Магнат Д. Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві / Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 80–81. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Бібліографічне посилання: Магнат Д., Бурліцька О. П. Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 80–81.
Bibliographic citation (APA): Magnat, D., & Burlitska, O. (2024). Osnovni pryntsypy ta zavdannia marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi [Basic principles and objectives of marketing activities at the enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 80-81. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Magnat D., Burlitska O. (2024) Osnovni pryntsypy ta zavdannia marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi [Basic principles and objectives of marketing activities at the enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 80-81 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 80-81
Початкова сторінка: 80
Кінцева сторінка: 81
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46721
Перелік літератури: 1. Бурліцька Оксана. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності // Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2021, Випуск 2(25). С. 316-324.
2. Маїк Сергій, Бурліцька Оксана. Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємства // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.76-77.
References: 1. Burlitska Oksana. Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti, Elektronne naukove fakhove vydannia "Socio-Economic Problems and the State", 2021, Issue 2(25). P. 316-324.
2. Maik Serhii, Burlitska Oksana. Doslidzhennia sutnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu yak vazhlyvoho elementu funktsionuvannia pidpryiemstva, Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P.76-77.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.