Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46721

Başlık: Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві
Diğer Başlıklar: Basic principles and objectives of marketing activities at the enterprise
Yazarlar: Магнат, Дмитро
Бурліцька, Оксана Петрівна
Magnat, Dmytro
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Магнат Д. Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві / Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 80–81. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic reference (2015): Магнат Д., Бурліцька О. П. Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 80–81.
Bibliographic citation (APA): Magnat, D., & Burlitska, O. (2024). Osnovni pryntsypy ta zavdannia marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi [Basic principles and objectives of marketing activities at the enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 80-81. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Magnat D., Burlitska O. (2024) Osnovni pryntsypy ta zavdannia marketynhovoi diialnosti na pidpryiemstvi [Basic principles and objectives of marketing activities at the enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 80-81 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 29-Kas-2024
Date of entry: 19-Ara-2024
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 80-81
Start page: 80
End page: 81
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46721
References (Ukraine): 1. Бурліцька Оксана. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності // Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2021, Випуск 2(25). С. 316-324.
2. Маїк Сергій, Бурліцька Оксана. Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємства // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.76-77.
References (International): 1. Burlitska Oksana. Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti, Elektronne naukove fakhove vydannia "Socio-Economic Problems and the State", 2021, Issue 2(25). P. 316-324.
2. Maik Serhii, Burlitska Oksana. Doslidzhennia sutnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu yak vazhlyvoho elementu funktsionuvannia pidpryiemstva, Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P.76-77.
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.