Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46717

Назва: Стратегія конкурентних переваг
Інші назви: Competitive advantage strategy
Автори: Конзельський, Євген
Konzelsky, Yevhen
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Конзельський Є. Стратегія конкурентних переваг / Євген Конзельський // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 72–73. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Бібліографічне посилання: Конзельський Є. Стратегія конкурентних переваг // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 72–73.
Bibliographic citation (APA): Konzelsky, Y. (2024). Stratehiia konkurentnykh perevah [Competitive advantage strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 72-73. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Konzelsky Y. (2024) Stratehiia konkurentnykh perevah [Competitive advantage strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 72-73 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Голда, Надія Михайлівна
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 72-73
Початкова сторінка: 72
Кінцева сторінка: 73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46717
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/
Перелік літератури: 1. Голда Н.М. Сутність конкуренції і конкурентоспроможності підприємств як економічних категорій. Кол. Монографія: Маркетинг 4.0:стратегічні імперативи та сучасні тенденції/В.А. Фалович[та ін..] за ред д.е.н., доц..В.А..- Фаловича Тернопіль: Фол Шпак В.Б. 2021. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б. С. 351-388.
2. Голда Н.М. Конкурентоспроможність підприємства та формування їх конкурентних переваг. Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія / В. Левицький, С. Радинський, І. Кошкалда, А. Ряснянська та ін.; за заг. ред. О. Панухник / ФОП Паляниця В.А. Тернопіль, 2021. С.79-85
3. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ Р.353-360.
References: 1. Holda N.M. Sutnist konkurentsii i konkurentospromozhnosti pidpryiemstv yak ekonomichnykh katehorii. Kol. monograph: Marketynh 4.0:stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii/V.A. Falovych[and other.] za red d.e.n., dots..V.A., Falovycha Ternopil: Fol Shpak V.B. 2021, Ternopil: FO-P Shpak V. B. P. 351-388.
2. Holda N.M. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva ta formuvannia yikh konkurentnykh perevah. Naroshchuvannia finansovo-ekonomichnoho potentsialu subiektiv ekonomichnykh vidnosyn yak osnova postupalnoho rozvytku terytorialno-hospodarskykh system: monograph, V. Levytskyi, S. Radynskyi, I. Koshkalda, A. Riasnianska and other; by gen. ed. O. Panukhnyk, FOP Palianytsia V.A. Ternopil, 2021. P.79-85
3. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ R.353-360.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.