Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46717

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorГолда, Надія Михайлівна
dc.contributor.authorКонзельський, Євген
dc.contributor.authorKonzelsky, Yevhen
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:43Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:43Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationКонзельський Є. Стратегія конкурентних переваг / Євген Конзельський // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 72–73. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46717-
dc.format.extent72-73
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttp://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/
dc.titleСтратегія конкурентних переваг
dc.title.alternativeCompetitive advantage strategy
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Голда Н.М. Сутність конкуренції і конкурентоспроможності підприємств як економічних категорій. Кол. Монографія: Маркетинг 4.0:стратегічні імперативи та сучасні тенденції/В.А. Фалович[та ін..] за ред д.е.н., доц..В.А..- Фаловича Тернопіль: Фол Шпак В.Б. 2021. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б. С. 351-388.
dc.relation.references2. Голда Н.М. Конкурентоспроможність підприємства та формування їх конкурентних переваг. Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія / В. Левицький, С. Радинський, І. Кошкалда, А. Ряснянська та ін.; за заг. ред. О. Панухник / ФОП Паляниця В.А. Тернопіль, 2021. С.79-85
dc.relation.references3. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ Р.353-360.
dc.relation.referencesen1. Holda N.M. Sutnist konkurentsii i konkurentospromozhnosti pidpryiemstv yak ekonomichnykh katehorii. Kol. monograph: Marketynh 4.0:stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii/V.A. Falovych[and other.] za red d.e.n., dots..V.A., Falovycha Ternopil: Fol Shpak V.B. 2021, Ternopil: FO-P Shpak V. B. P. 351-388.
dc.relation.referencesen2. Holda N.M. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva ta formuvannia yikh konkurentnykh perevah. Naroshchuvannia finansovo-ekonomichnoho potentsialu subiektiv ekonomichnykh vidnosyn yak osnova postupalnoho rozvytku terytorialno-hospodarskykh system: monograph, V. Levytskyi, S. Radynskyi, I. Koshkalda, A. Riasnianska and other; by gen. ed. O. Panukhnyk, FOP Palianytsia V.A. Ternopil, 2021. P.79-85
dc.relation.referencesen3. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ R.353-360.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage72
dc.citation.epage73
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Конзельський Є. Стратегія конкурентних переваг // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 72–73.
dc.identifier.citationenAPAKonzelsky, Y. (2024). Stratehiia konkurentnykh perevah [Competitive advantage strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 72-73. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOKonzelsky Y. (2024) Stratehiia konkurentnykh perevah [Competitive advantage strategy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 72-73 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.