Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46716

Назва: Маркетинг в роздрібній торгівлі
Інші назви: Marketing in retai
Автори: Андреїшин, Юлія
Andreishyn, Julia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Андреїшин Ю. Маркетинг в роздрібній торгівлі / Юлія Андреїшин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 11–12. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Бібліографічне посилання: Андреїшин Ю. Маркетинг в роздрібній торгівлі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 11–12.
Bibliographic citation (APA): Andreishyn, J. (2024). Marketynh v rozdribnii torhivli [Marketing in retai]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 11-12. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Andreishyn J. (2024) Marketynh v rozdribnii torhivli [Marketing in retai]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 11-12 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Голда, Надія Михайлівна
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 11-12
Початкова сторінка: 11
Кінцева сторінка: 12
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46716
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/
Перелік літератури: 1. Голда Н.М. Бурліцька О.П. Краузе О.І./Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1. С. 166-174
2.Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі. Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential – 2023. Sheffield. Science and education LTD. P. 21-27.
3. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ Р.353-360.
References: 1. Holda N.M. Burlitska O.P. Krauze O.I./Doslidzhennia ta formuvannia mekhanizmu prodazhu. Galician economic journal. 2021. V. 68. No 1. P. 166-174
2.Burlitska O. P., Holda N. M. Osoblyvist suchasnykh komunikatyvnykh tekhnolohii v reklami. Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential – 2023. Sheffield. Science and education LTD. P. 21-27.
3. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ R.353-360.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.