Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46716

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorГолда, Надія Михайлівна
dc.contributor.authorАндреїшин, Юлія
dc.contributor.authorAndreishyn, Julia
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:43Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:43Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationАндреїшин Ю. Маркетинг в роздрібній торгівлі / Юлія Андреїшин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 11–12. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46716-
dc.format.extent11-12
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttp://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/
dc.titleМаркетинг в роздрібній торгівлі
dc.title.alternativeMarketing in retai
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Голда Н.М. Бурліцька О.П. Краузе О.І./Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1. С. 166-174
dc.relation.references2.Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі. Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential – 2023. Sheffield. Science and education LTD. P. 21-27.
dc.relation.references3. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ Р.353-360.
dc.relation.referencesen1. Holda N.M. Burlitska O.P. Krauze O.I./Doslidzhennia ta formuvannia mekhanizmu prodazhu. Galician economic journal. 2021. V. 68. No 1. P. 166-174
dc.relation.referencesen2.Burlitska O. P., Holda N. M. Osoblyvist suchasnykh komunikatyvnykh tekhnolohii v reklami. Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential – 2023. Sheffield. Science and education LTD. P. 21-27.
dc.relation.referencesen3. Golda N. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Economic Affairs 2023/2. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf/ R.353-360.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage11
dc.citation.epage12
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Андреїшин Ю. Маркетинг в роздрібній торгівлі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 11–12.
dc.identifier.citationenAPAAndreishyn, J. (2024). Marketynh v rozdribnii torhivli [Marketing in retai]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 11-12. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOAndreishyn J. (2024) Marketynh v rozdribnii torhivli [Marketing in retai]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 11-12 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!