Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46708

Tytuł: Застосування штучного інтелекту з метою автоматизації маркетингових завдань
Inne tytuły: Application of artificial intelligence with the purpose of automating marketing tasks
Authors: Чеченюк, Ірина
Гураль, Катерина
Checheniuk, Iryna
Hural, Kateryna
Affiliation: Тернопільський фаховий коледж харчових технодогій і торігівлі
Bibliographic description (Ukraine): Чеченюк І. Застосування штучного інтелекту з метою автоматизації маркетингових завдань / Ірина Чеченюк, Катерина Гураль // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 53–54. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Чеченюк І., Гураль К. Застосування штучного інтелекту з метою автоматизації маркетингових завдань // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 53–54.
Bibliographic citation (APA): Checheniuk, I., & Hural, K. (2024). Zastosuvannia shtuchnoho intelektu z metoiu avtomatyzatsii marketynhovykh zavdan [Application of artificial intelligence with the purpose of automating marketing tasks]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 53-54. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Checheniuk I., Hural K. (2024) Zastosuvannia shtuchnoho intelektu z metoiu avtomatyzatsii marketynhovykh zavdan [Application of artificial intelligence with the purpose of automating marketing tasks]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 53-54 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 004.8
658.8
Strony: 2
Zakres stron: 53-54
Główna strona: 53
Strona końcowa: 54
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46708
Związane URL literatura: https://freshtech.global/ua/blog/leveraging-ai-for-business-process-automation
https://spar.ua/blogs/yak-shtuchniy-intelekt-vpline-na-marketing
Wykaz piśmiennictwa: 1.Попович М. Використання штучного інтелекту в процесах автоматизації бізнесу. Freshtech. URL: https://freshtech.global/ua/blog/leveraging-ai-for-business-process-automation (дата звернення: 24.11.2024).
2.Як штучний інтелект вплине на маркетинг?. URL: https://spar.ua/blogs/yak-shtuchniy-intelekt-vpline-na-marketing (дата звернення: 24.11.2024).
References: 1.Popovych M. Vykorystannia shtuchnoho intelektu v protsesakh avtomatyzatsii biznesu. Freshtech. URL: https://freshtech.global/ua/blog/leveraging-ai-for-business-process-automation (Date of appeal: 24.11.2024).
2.Yak shtuchnyi intelekt vplyne na marketynh?. URL: https://spar.ua/blogs/yak-shtuchniy-intelekt-vpline-na-marketing (Date of appeal: 24.11.2024).
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi