Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46708

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЧеченюк, Ірина
dc.contributor.authorГураль, Катерина
dc.contributor.authorChecheniuk, Iryna
dc.contributor.authorHural, Kateryna
dc.coverage.temporal29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal29 November 2014
dc.date.accessioned2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.available2024-12-19T12:10:42Z-
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.citationЧеченюк І. Застосування штучного інтелекту з метою автоматизації маркетингових завдань / Ірина Чеченюк, Катерина Гураль // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 53–54. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46708-
dc.format.extent53-54
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
dc.relation.urihttps://freshtech.global/ua/blog/leveraging-ai-for-business-process-automation
dc.relation.urihttps://spar.ua/blogs/yak-shtuchniy-intelekt-vpline-na-marketing
dc.titleЗастосування штучного інтелекту з метою автоматизації маркетингових завдань
dc.title.alternativeApplication of artificial intelligence with the purpose of automating marketing tasks
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc004.8
dc.subject.udc658.8
dc.relation.references1.Попович М. Використання штучного інтелекту в процесах автоматизації бізнесу. Freshtech. URL: https://freshtech.global/ua/blog/leveraging-ai-for-business-process-automation (дата звернення: 24.11.2024).
dc.relation.references2.Як штучний інтелект вплине на маркетинг?. URL: https://spar.ua/blogs/yak-shtuchniy-intelekt-vpline-na-marketing (дата звернення: 24.11.2024).
dc.relation.referencesen1.Popovych M. Vykorystannia shtuchnoho intelektu v protsesakh avtomatyzatsii biznesu. Freshtech. URL: https://freshtech.global/ua/blog/leveraging-ai-for-business-process-automation (Date of appeal: 24.11.2024).
dc.relation.referencesen2.Yak shtuchnyi intelekt vplyne na marketynh?. URL: https://spar.ua/blogs/yak-shtuchniy-intelekt-vpline-na-marketing (Date of appeal: 24.11.2024).
dc.contributor.affiliationТернопільський фаховий коледж харчових технодогій і торігівлі
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage53
dc.citation.epage54
dc.citation.conferenceⅢ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.identifier.citation2015Чеченюк І., Гураль К. Застосування штучного інтелекту з метою автоматизації маркетингових завдань // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 53–54.
dc.identifier.citationenAPAChecheniuk, I., & Hural, K. (2024). Zastosuvannia shtuchnoho intelektu z metoiu avtomatyzatsii marketynhovykh zavdan [Application of artificial intelligence with the purpose of automating marketing tasks]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 53-54. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOChecheniuk I., Hural K. (2024) Zastosuvannia shtuchnoho intelektu z metoiu avtomatyzatsii marketynhovykh zavdan [Application of artificial intelligence with the purpose of automating marketing tasks]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 53-54 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!