Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46603

Заглавие: Якість обслуговування - ключ до успіху готельного бізнесу
Други Заглавия: The quality of service is the key to the success of the hotel business
Автори: Стоцька, С. Я.
Завідна, Л. Д.
Stotska, S.
Zavidna, L.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Стоцька С. Я. Якість обслуговування - ключ до успіху готельного бізнесу / Стоцька С. Я., Завідна Л. Д. // Матеріали Ⅻ Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, акад. НАН М. Г. Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, 11 жовтня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 100–101.
Bibliographic reference (2015): Стоцька С. Я., Завідна Л. Д. Якість обслуговування - ключ до успіху готельного бізнесу // Матеріали Ⅻ Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, акад. НАН М. Г. Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, Тернопіль, 11 жовтня 2024 року. 2024. С. 100–101.
Bibliographic citation (APA): Stotska, S., & Zavidna, L. (2024). Yakist obsluhovuvannia - kliuch do uspikhu hotelnoho biznesu [The quality of service is the key to the success of the hotel business]. Materials of the Ⅻ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine: „Business Process Management of Enterprises in the Context of Industry 4.0“, 11 October 2024, Ternopil, 100-101. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Stotska S., Zavidna L. (2024) Yakist obsluhovuvannia - kliuch do uspikhu hotelnoho biznesu [The quality of service is the key to the success of the hotel business]. Materials of the Ⅻ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine: „Business Process Management of Enterprises in the Context of Industry 4.0“ (Tern., 11 October 2024), pp. 100-101 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅻ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, 2024
Materials of the Ⅻ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Academician of the National Academy of Sciences of Ukraine: „Business Process Management of Enterprises in the Context of Industry 4.0“, 2024
Conference/Event: Ⅻ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“
Journal/Collection: Матеріали Ⅻ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“
Дата на Публикуване: 11-Окт-2024
Date of entry: 11-Дек-2024
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 11 жовтня 2024 року
11 October 2024
UDC: 338.4
640
Number of pages: 2
Page range: 100-101
Start page: 100
End page: 101
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46603
ISBN: 978-617-7875-84-9
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL for reference material: https://devisu.ua/uk/stattia/yak-zabezpechiti-yakist-poslug-v-epohu-krizi-osnovni-skladniki-uspihu
https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-research-in-science-and-education-7-9-12-2023-chikago-ssha-arhiv/
https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-1-46
https://georgehotel.com.ua/ua/index.html
https://remonline.ua/blog/client-service/
https://torgsoft.ua/articles/stati/obslugovuvannja-klijentiv/
References (Ukraine): 1. Як забезпечити якість послуг в епоху кризи: основні складники успіху. URL: https://devisu.ua/uk/stattia/yak-zabezpechiti-yakist-poslug-v-epohu-krizi-osnovni-skladniki-uspihu.
2. Завідна Л.Д., Шевчук Н.С. Модель управління якістю готельних послуг. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher, Chicago, USA. 2023. Pp. 927-932. URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-research-in-science-and-education-7-9-12-2023-chikago-ssha-arhiv/.
3. Завідна Л.Д. Клименко В.І. Якість послуг як ключовий чинник успіху готельного бізнесу. IIІ International Scientific Conference Modern Transformation in Economics and Management. Conference Proceedings, Part I, March 29th, 2019. Klaipeda, Lithuania: Baltija Publishing, Vol. 1. 2019. P.70–74.
4. Завідна Л.Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с. DOI: 10.31617/m.knute.2017-1348.
5. Завідна Л.Д., Барна М.Ю. Оцінка конкурентоспроможності підприємства на ринку готельних послуг. Збірник наукових праць «Проблеми системного підходу в економіці», Національний авіаційний університет. Вип. № 1 (69). Частина1. 2019. С. 151-156. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-1-46.
6. Офіційний сайт ТОВ ГК «Жорж». URL: https://georgehotel.com.ua/ua/index.html
7. Що таке клієнтський сервіс і чому він такий важливий. 27.02.2024. URL: https://remonline.ua/blog/client-service/.
8. Як покращити обслуговування клієнтів? 9 технік та безліміт порад. 19.06.2024 URL: https://torgsoft.ua/articles/stati/obslugovuvannja-klijentiv/.
References (International): 1. Yak zabezpechyty yakist posluh v epokhu kryzy: osnovni skladnyky uspikhu. URL: https://devisu.ua/uk/stattia/yak-zabezpechiti-yakist-poslug-v-epohu-krizi-osnovni-skladniki-uspihu.
2. Zavidna L.D., Shevchuk N.S. Model upravlinnia yakistiu hotelnykh posluh. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher, Chicago, USA. 2023. Pp. 927-932. URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-research-in-science-and-education-7-9-12-2023-chikago-ssha-arhiv/.
3. Zavidna L.D. Klymenko V.I. Yakist posluh yak kliuchovyi chynnyk uspikhu hotelnoho biznesu. III International Scientific Conference Modern Transformation in Economics and Management. Conference Proceedings, Part I, March 29th, 2019. Klaipeda, Lithuania: Baltija Publishing, Vol. 1. 2019. P.70–74.
4. Zavidna L.D. Hotelnyi biznes: stratehii rozvytku : monograph. Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, 2017. 600 p. DOI: 10.31617/m.knute.2017-1348.
5. Zavidna L.D., Barna M.Yu. Otsinka konkurentospromozhnosti pidpryiemstva na rynku hotelnykh posluh. Zbirnyk naukovykh prats "Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi", Natsionalnyi aviatsiinyi universytet. Vyp. No 1 (69). Part1. 2019. P. 151-156. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-1-46.
6. Ofitsiinyi sait TOV HK "Zhorzh". URL: https://georgehotel.com.ua/ua/index.html
7. Shcho take kliientskyi servis i chomu vin takyi vazhlyvyi. 27.02.2024. URL: https://remonline.ua/blog/client-service/.
8. Yak pokrashchyty obsluhovuvannia kliientiv? 9 tekhnik ta bezlimit porad. 19.06.2024 URL: https://torgsoft.ua/articles/stati/obslugovuvannja-klijentiv/.
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Ⅻ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.