Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46501
Titre: Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності.
Auteur(s): Владимир, Ольга
Андрійчук, Тетяна
Bibliographic description (Ukraine): Владимир О. М., Андрійчук Т.О. Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності. // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика:. збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. С. 20-22.
Bibliographic reference (2015): Владимир О. М., Андрійчук Т.О. (2024)Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика:. збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського. С. 20-22.
Conference/Event: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика
Date de publication: 2024
Date of entry: 3-déc-2024
Editeur: ЛДУФК ім. Івана Боберського
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів
UDC: 338.486.2
BBK: І 66
Mots-clés: імідж, сфера гостинності
Page range: 20-22
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46501
Copyright owner: Владимир Ольга Михайлівна, 2024; Андрійчук Тетяна Олегівна, 2024
URL for reference material: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=TmDBwFIAAAAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=TmDBwFIAAAAJ:ifOnle78iJkC
References (Ukraine): Владимир О. Суспільні виклики та соціальна відповідальність бізнесу у час війни / Владимир О., Бажанова Н. // Соціально-економічні проблеми і держава. –2022. –Вип. 2 (27). –С. 45–62.
Владимир О. Чесний бізнес в Україні: необхідна об’єктивність та передумови введення / Владимир О. // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2014. – № 1. – С. 71–80.
Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / Химич І. Г. // Економiка та держава. –2009. – № 9. – С. 59–61.
Владимир О. М. Бізнес-культура сфери міжнародного туризму та готельно-ресторанної справи / Владимир О. М. // Феномен культури пост глобалізму : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 27 листопада 2020 р. –Маріуполь: МДУ, 2020. –Ч. 1. –C. 39–43.
Семенчук Т. Б. Формування іміджу підприємства / Семенчук Т. Б., Басараб Н. А. // Економіка і суспільство. – 2016. – Вип.7. – С.473–477.
Content type: Proceedings Book
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Владимир, Андрійчук.pdf1,41 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration