Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46501
Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorВладимир, Ольга-
dc.contributor.authorАндрійчук, Тетяна-
dc.date.accessioned2024-12-03T11:21:52Z-
dc.date.available2024-12-03T11:21:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВладимир О. М., Андрійчук Т.О. Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності. // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика:. збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. С. 20-22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46501-
dc.format.extent20-22-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК ім. Івана Боберськогоuk_UA
dc.relation.urihttps://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=TmDBwFIAAAAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=TmDBwFIAAAAJ:ifOnle78iJkCuk_UA
dc.subjectімідж, сфера гостинностіuk_UA
dc.titleВплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності.uk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.rights.holderВладимир Ольга Михайлівна, 2024; Андрійчук Тетяна Олегівна, 2024uk_UA
dc.coverage.placenameЛьвівuk_UA
dc.subject.udc338.486.2uk_UA
dc.subject.bbkІ 66uk_UA
dc.relation.referencesВладимир О. Суспільні виклики та соціальна відповідальність бізнесу у час війни / Владимир О., Бажанова Н. // Соціально-економічні проблеми і держава. –2022. –Вип. 2 (27). –С. 45–62.uk_UA
dc.relation.referencesВладимир О. Чесний бізнес в Україні: необхідна об’єктивність та передумови введення / Владимир О. // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2014. – № 1. – С. 71–80.uk_UA
dc.relation.referencesХимич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / Химич І. Г. // Економiка та держава. –2009. – № 9. – С. 59–61.uk_UA
dc.relation.referencesВладимир О. М. Бізнес-культура сфери міжнародного туризму та готельно-ресторанної справи / Владимир О. М. // Феномен культури пост глобалізму : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 27 листопада 2020 р. –Маріуполь: МДУ, 2020. –Ч. 1. –C. 39–43.uk_UA
dc.relation.referencesСеменчук Т. Б. Формування іміджу підприємства / Семенчук Т. Б., Басараб Н. А. // Економіка і суспільство. – 2016. – Вип.7. – С.473–477.uk_UA
dc.citation.conferenceІнновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.identifier.citation2015Владимир О. М., Андрійчук Т.О. (2024)Вплив іміджу на особливості розвитку підприємства сфери гостинності. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика:. збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського. С. 20-22.uk_UA
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Владимир, Андрійчук.pdf1,41 MBAdobe PDFVisualizza/apri


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Strumenti di amministrazione