กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46177
ชื่อเรื่อง: СТВОРЕННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ГОТЕЛЮ НА ОСНОВІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
ผู้แต่ง: Шерстюк, Роман
Летун, Олександр
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): СТВОРЕННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ГОТЕЛЮ НА ОСНОВІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. – С. 124-127.
Conference/Event: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика
วันที่เผยแพร่: พฤษ-2024
Date of entry: 31-กรก-2024
สำนักพิมพ์: ЛДУФК ім. Івана Боберського
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського
UDC: 331.08
Number of pages: 4
Page range: 124-127
Start page: 124
End page: 127
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46177
References (Ukraine): 1. Шерстюк Р. П. Модель управління компетентністю підприємств сфери послуг / Шерстюк Р. П., Летун О. О. // Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних відносинах : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.; 20 квітня 2023. ‒ Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2023. – Т. 1. – С. 270–273.
2. Шерстюк Р. П. Формування комунікативної компетентності та корпоративної згуртованості працівників сфери послуг / Шерстюк Р. П., Летун О. О., Панченко К. Г. // Наука і молодь в ХХІ сторіччі : матеріали ІХ Міжнар. молодіжної наук.-практ. інтернет-конф. (30 листопада 2023 року). – Полтава : Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023. – С. 512–517.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Шерстюк Летун Збірник_Інновації_гостинність_туризм_2024 (1) – копія.pdfСТВОРЕННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ГОТЕЛЮ НА ОСНОВІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ1,73 MBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ